بله، این یک محصول واقعی است.

مایکروسافت

مایکروسافت اکنون یک هودی گرم، نرم و مبهم برای کنترلر Xbox شما می‌فروشد که فقط می‌توان آن را محصولی توصیف کرد که هرگز نمی‌دانستید به آن نیاز دارید. شما نمی توانید این چیزها را بسازید! اکنون فقط با ۲۵ دلار در فروشگاه Xbox Gear در دسترس است.

هودی کنترلر Xbox Mini دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. یک هودی کوچک کوچک که به اندازه ای عالی است تا کنترلر Xbox Series X|S شما را گرم و در عین حال شیک نگه دارد. به اندازه کافی عجیب، این محصول رسمی مایکروسافت ایکس باکس دارای سوراخ های بازو است، حتی اگر کنترلرها بازو ندارند.

در هر صورت، این کنترلر را قبل از شیرجه زدن به مسابقه COD دیگر یا در آن جلسات سرد بازی صبح آخر هفته، برای گیمرها خوب و گرم نگه می دارد.

بهتر از این، اگر صاحب مفتخر یک یخچال کوچک مایکروسافت ایکس باکس هستید، می توانید کنترلر خود را در هودی رسمی آن بیندازید، سپس از نوشیدنی سردی مانند شبنم کوهی لذت ببرید. سپس، هنگامی که تشنگی خود را رفع کردید، آن سطل سرد را در سطل زباله بیندازید و انگشتان ماشه را با گرفتن کنترلر دنج خود گرم کنید.

هودی رسمی از 100% پلی استر نرم ساخته شده است و دارای یک زیپ کوچک زیبا است، بدون ذکر نام تجاری Xbox در جلو و لوگو در پشت. امروز می توانید یکی را در رنگ های سفید یا مشکی پیش خرید کنید.

متأسفانه محصولی به این شگفت‌انگیز دوام زیادی نخواهد داشت و مایکروسافت تأیید کرد که قبلاً برای این فصل تعطیلات فروخته شده است. با این حال، اگر قبل از 15 دسامبر پیش‌سفارش دهید، دسته دوم در فوریه ارسال می‌شود. بازی ادامه دارد!





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *