غول های فناوری مایکروسافت و Roku برای ارتقای تجربه خرید تبلیغات و افزایش عملکرد کمپین با یکدیگر همکاری کرده اند.

از طریق این همکاری، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از بینش داده‌های بین کانالی برای هدف‌یابی بهتر و ارتباطات قوی‌تر با مشتری، به ویژه در کمپین‌های پرداخت به ازای کلیک (PPC) استفاده کنند.

بیایید دریابیم که چگونه، اما ابتدا، بازاریابی متقابل چیست؟


بازاریابی کانال متقابل چیست؟

بازاریابی بین کانالی به بازاریابان این امکان را می دهد که از طریق کانال های مختلف با مشتریان ارتباط برقرار کنند و پیام های خود را بر اساس جایی که در سفر مشتری هستند تنظیم کنند. این تضمین می‌کند که مشتریان پیام‌های ثابتی را در کانال‌ها دریافت می‌کنند.

پیام جذب مشتری جدید با پیامی که برای حفظ مشتری وفادار استفاده می شود متفاوت است. به طور مشابه، رویکرد استقبال از یک مشتری جدید با رویکردی که برای تشویق مشتری فعلی به ماندن در شرکت به جای تغییر به رقیب استفاده می‌شود، متفاوت است.

با بازاریابی بین کانالی، پیام ها و محتوا متناسب با نیازهای کاربر تنظیم می شوند. مشارکت Microsoft-Roku، به ویژه، بینش های بین کانالی را ارائه می دهد
مانند تقسیم بندی کاربر برای ارائه هدف گذاری و دسترسی برتر تبلیغاتی.


مزایای بازاریابی چند کانالی

شرکت ها گاهی اوقات می توانند پیام های ترکیبی را برای مشتریان خود ارسال کنند. آن‌ها ممکن است یک معامله خرید-یک-تا-یک را در یک پلتفرم تبلیغ کنند و آن را در پلتفرم دیگری ارائه نکنند.

این امر باعث ناامیدی مشتری و در نتیجه از دست دادن فروش و نارضایتی می شود. یک استراتژی بازاریابی متقابل، ثبات را در همه کانال ها تضمین می کند.

علاوه بر ارائه اطلاعات ثابت، شرکت ها می توانند ارتباطات مشتری را در پلتفرم های مختلف ردیابی کنند. این به شناسایی هرگونه اختلاف در پیام رسانی و مناطقی از سفر مشتری که نیاز به بهبود دارند کمک می کند.

سایر مزایای بازاریابی متقابل عبارتند از:

بهبود بخش بندی مشتریان: مشتریان را بر اساس ترجیحات و فعالیت آنها در کانال ها تقسیم بندی کنید.
جمع آوری داده های پیشرفته: جمع آوری بینش ارزشمند از منابع متعدد برای درک جامع مشتریان.
افزایش دسترسی: مشتریان بالقوه را از طریق کانال های متعدد هدف قرار دهید و نسبت به استراتژی های تک کاناله دسترسی بیشتری داشته باشید.
بهبود وفاداری مشتری: با ارائه پیام‌ها و تجربیات ثابت در پلتفرم بازاریابی متقابل ترجیحی خود، روابط قوی‌تری با مشتری ایجاد کنید.
افزایش عملکرد تبلیغات: با درگیر کردن موثرتر مشتریان از طریق تبلیغات هدفمند در Bing، توصیه های محصول و محتوای شخصی شده، عملکرد تبلیغات را بهبود بخشید.


قدرت تبلیغات مایکروسافت و Roku

هر یک از این شرکت ها فرصت های تبلیغاتی قدرتمندی را برای مشاغل در هر اندازه ارائه می دهند. مایکروسافت با دسترسی گسترده خود در چندین پلتفرم، تبلیغات هدفمند بسیار مؤثری را برای دستیابی به میلیون ها مشتری بالقوه در سراسر جهان ارائه می دهد.

به همین ترتیب، Roku مجموعه‌ای جامع از محصولات تبلیغاتی را برای شرکت‌های رسانه‌ای ارائه می‌دهد که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد پیام‌های خود را برای مخاطبان مناسب تنظیم کنند.

در اینجا چیزی است که می توانید از این دو نیروگاه انتظار داشته باشید:

ویژگی های تبلیغات Roku

Roku Ad Manager به ناشران و آژانس ها اجازه می دهد تا تبلیغات را در پلتفرم Roku خریداری کنند. آنها می توانند تبلیغات بنری، تبلیغات محافظ صفحه و تبلیغات ویدیویی را برای افزایش بازدید، تبلیغ کانال ها و دسترسی به کاربران خریداری کنند.

داده‌های مخاطبان Roku همچنین به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا بینندگان خاصی را هدف قرار دهند و موفقیت کمپین‌های خود را در زمان واقعی اندازه‌گیری کنند. این پلتفرم بینش های عمیقی را در مورد:

آمار طول عمر: تعداد مشتریان آژانس، کمپین ها (فعال، آماده، غیر فعال)، نصب کانال، نمایش تبلیغات، بودجه و هزینه.
عملکرد کمپین فعال: مجموع نمایش‌های تبلیغاتی یا نصب‌های کانال برای کمپین‌هایی که در 3، 7، 14 یا 30 روز گذشته اجرا شده‌اند.
کمپین ها به زودی شروع می شود: نام، وضعیت کمپین، تاریخ پرواز، وضعیت خلاقیت و بودجه برای هر کمپین تبلیغاتی آینده.
کمپین های برتر: کمپین های تکمیل شده با بیشترین نمایش تبلیغات یا نصب کانال.
مشتریان آژانس برتر: کمپین های مشتری با بیشترین نصب کانال و نمایش تبلیغات.

ویژگی های تبلیغات مایکروسافت

Microsoft Advertising (تبلیغات Bing سابق) ابزارهای مختلفی را برای مدیریت کمپین های شما ارائه می دهد. در زیر خلاصه ای از چگونگی بهبود عملکرد تبلیغات آورده شده است:

تبلیغات را از Google Ads به Microsoft Advertising وارد کنید
در مقیاس محلی یا جهانی تبلیغ کنید.
مشتریان را در مناطق یا مناطق مختلف نزدیک به کسب و کار خود هدف قرار دهید.
عملکرد کمپین را اندازه گیری کنید و گزارش های دقیق دریافت کنید.
برای بهینه سازی کمپین های PPC بینشی به دست آورید.
نظارت بر عملکرد کلمات کلیدی و تبلیغات
بودجه تبلیغات را پیگیری کنید و خرج کنید.
از Bing Ads API برای همگام سازی با سیستم های خارجی استفاده کنید.

این ترکیب از ابزارهای تبلیغاتی قدرتمند، Microsoft و Roku Advertising را به انتخابی مطلوب برای تبلیغ‌کنندگانی تبدیل می‌کند که به دنبال به حداکثر رساندن تأثیر کمپین‌های خود هستند.

تا بعدی: نحوه استفاده از بازاریابی متقابل در هنگام بهینه سازی کمپین های PPC را بیابید.


چگونه همکاری Roku + Microsoft عملکرد PPC را افزایش می دهد

اکنون، ما می دانیم که هر پلتفرم چه کاری می تواند انجام دهد – آنها را با هم تصور کنید.

پیش از این، تبلیغات مایکروسافت و Roku به طور جداگانه ردیابی می شدند و درک رفتار مشتری در هر پلتفرم را محدود می کردند. با مشارکت Roku-Microsoft، تبلیغ کنندگان PPC یک مرور کلی از رفتار مشتری در هر دو پلتفرم خواهند داشت.

آنها می توانند عملکرد تبلیغات را در جریان تلویزیون Roku، تبلیغات مخاطب مایکروسافت و تبلیغات جستجوی پولی و ارگانیک در Bing در یک مکان ردیابی کنند. این بینش‌های متقابل منحصر به فرد شما را قادر می‌سازد تا مشتریان را بهتر هدف‌گیری کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید.

همچنین فرآیند خرید آگهی را با امکان شناسایی و خرید فضای تبلیغاتی در کانال های مناسب برای مخاطب مورد نظر در بهترین زمان و با هزینه کم، ساده می کند.

در اینجا چیزی است که مایکروسافت در مورد اولین همکاری صنعت می گوید:

با تجزیه و تحلیل بینش‌های هر دو اکوسیستم تبلیغاتی مایکروسافت و Roku – همانطور که مشتری شما تلویزیون را پخش می‌کند، آنلاین می‌گردید، محصولات را می‌خرد و به صورت آنلاین جستجو می‌کند – می‌توانیم بینش‌های رفتاری را که به شما در ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی کاربردی و موفق کمک می‌کند، مشخص کنیم.

این دو شرکت بررسی کردند که چگونه مصرف کنندگان با تبلیغات برندهای مختلف در صنایع مسافرتی، خرده فروشی و فناوری ارتباط برقرار می کنند. یافته هایی که آنها در الف گردآوری کردند کاغذ سفید، بینش هایی را در مورد:

فرکانس نوردهی ایده آل برای پخش تبلیغات تلویزیونی Roku.
میانگین زمانی که طول می کشد تا یک فرد پس از قرار گرفتن در معرض یک تبلیغ پخش جریانی تلویزیون Roku به دنبال محصول/خدمت جستجو کند.
چگونه کمپین های تبلیغاتی Roku TV تأثیر می گذارد که آیا آنها نام تجاری شما را جستجو می کنند یا نه.


نمونه هایی از استفاده از Microsoft + Roku Cross-Channel Insights

به گفته Lynne Kjolso، معاون شریک جهانی و رسانه خرده فروشی در Microsoft Advertising، در اینجا نحوه افزایش عملکرد PPC با پلت فرم بازاریابی متقابل مایکروسافت و Roku آورده شده است:

تعیین کنید که چه روزها و زمان هایی موثرترین نتایج را هنگام اجرای تبلیغات پخش جریانی Roku TV برای برند مسافرتی شما در تبلیغات مخاطب مایکروسافت به همراه خواهد داشت.
نظارت کنید که مشتریان پس از قرار گرفتن در معرض تبلیغات پخش جریانی تلویزیون Roku و کمپین‌های تبلیغات مخاطب مایکروسافت از کدام عبارات و اصطلاحات جستجو استفاده می‌کنند.
تأثیر اجرای همزمان کمپین‌های پخش جریانی تبلیغات مایکروسافت Audience Ad و Roku TV بر روی جستجوها و کلیک‌ها را ارزیابی کنید.
فرکانس بهینه تبلیغات پخش جریانی تلویزیون Roku را تعیین کنید تا مشتریان بیشتر از طریق جستجوهای Bing پاسخ دهند یا منجر به کلیک شوند.
با اندازه‌گیری میانگین زمان جستجوی یک نام تجاری پس از قرار گرفتن در معرض آگهی پخش جریانی تلویزیون Roku، استراتژی‌های پیشنهاد پرواز و کلیدواژه را اطلاع دهید.
بررسی کنید که چگونه کمپین‌های تبلیغاتی پخش جریانی تلویزیون Roku بر جستجوی مشتری برای برند کفش ورزشی شما تأثیر می‌گذارند و به طور متوسط ​​چند عبارت/عبارات را جستجو می‌کنند.


با محتوا مارکتینگ عملکرد تبلیغات را بهبود بخشید و امتیاز خود را افزایش دهید

Microsoft و Roku Advertising ابزارهای قدرتمندی برای ساده کردن خرید تبلیغات، اندازه گیری عملکرد PPC و پیگیری بودجه ارائه می دهند.

با این ترکیب از ویژگی‌ها – به علاوه دسترسی به بینش‌های متقابل منحصربه‌فرد – برندها می‌توانند تجربیات سفارشی‌سازی‌شده‌ای ایجاد کنند که مشتریان را درگیر، اطلاع‌رسانی و تبدیل کند – بدون توجه به اینکه کجا هستند.

محتوا مارکتینگ Internet Marketing Agency، یک آژانس برتر بازاریابی PPC در بهینه سازی کمپین های PPC از طریق بینش های بین کانالی متخصص است. از مدیریت عملی کمپین گرفته تا گزارش جامع، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم از کمپین‌های تبلیغاتی مایکروسافت و Roku بیشترین بهره را ببرید.

متخصصان PPC ما می توانند به شما کمک کنند از طریق کمپین های هدفمند در Bing Ads، Microsoft Ads و سایر شبکه های تبلیغاتی محبوب به مخاطبان مورد نظر خود برسید.

ما فراتر از خدمات تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک، مجموعه کاملی از راه حل های بازاریابی دیجیتال مانند بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، بازاریابی محتوا، بازاریابی موتور جستجو (SEM) و طراحی وب را نیز ارائه می دهیم.

با آژانس بازاریابی PPC محتوا مارکتینگ تماس بگیرید تا ببینید چگونه خدمات تبلیغاتی درجه یک پرداخت به ازای هر کلیک می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *