این داستان در حال توسعه است. لطفاً برای به‌روزرسانی‌ها دوباره بررسی کنید.

مایکروسافت یک موتور جستجوی جدید با هوش مصنوعی راه اندازی خواهد کرد که افراد می توانند با آن چت کنند، پاسخ ها را بیابند یا از آن برای تولید محتوا استفاده کنند.

این را امروز از یوسف مهدی، معاون شرکت و مدیر بازاریابی مصرف کننده، مایکروسافت امروز در یک رویداد مطبوعاتی ویژه مایکروسافت در ردموند آموختیم. من به همراه نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو حضور دارم. در زیر پوشش زنده و مداوم ما است. سریع ترین راه برای من برای دریافت این خبر به شما این است که آن را در توییتر ارسال کنم.

ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، این زمان‌ها را فوق‌العاده هیجان‌انگیز می‌نامد. او گفت که فناوری هوش مصنوعی هر دسته نرم افزاری را تغییر می دهد و جستجو را متحول می کند.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

بری شوارتز

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *