مایکروسافت در حال بررسی راه‌هایی برای به اشتراک گذاشتن درآمد تبلیغاتی است که از طریق بینگ جدید، بینگ چت، با ناشران منتخب به اشتراک می‌گذارد.

بینگ چت از زمانی که در 7 فوریه راه اندازی شد تبلیغات داشته است. اکنون، مایکروسافت می گوید به دنبال این است که “درآمد تبلیغات را با شرکای که محتوای آنها در پاسخ به چت کمک کرده است به اشتراک بگذارد.”

چه خبر. یوسف مهدی، معاون مایکروسافت، گفت: «ما همچنین در حال بررسی قرار دادن تبلیغات در تجربه چت هستیم تا درآمد تبلیغات را با شرکای به اشتراک بگذاریم که محتوای آنها در پاسخ به چت نقش داشته است. نوشت. ما اخیراً با برخی از شرکای خود ملاقات کردیم تا ایده‌ها را بررسی کنیم و بازخوردی دریافت کنیم که چگونه می‌توانیم به توزیع محتوا به شیوه‌ای که از نظر ترافیک و درآمد برای شرکایمان معنادار باشد، ادامه دهیم.»

شرکای مایکروسافت استارت. به نظر می رسد این چیزی است که مایکروسافت از طریق برنامه شرکای Microsoft Start خود انجام می دهد.

برای شرکای ما در مایکروسافت استارت، قرار دادن یک عنوان غنی از محتوای دارای مجوز Microsoft Start در کنار پاسخ چت، به تعامل بیشتر کاربر با محتوای موجود در Microsoft Start کمک می‌کند، جایی که درآمد تبلیغات را با شریک به اشتراک می‌گذاریم.»

– یوسف مهدی، جذب ترافیک و ارزش بیشتر برای ناشران از Bing جدید

مایکروسافت مایکروسافت استارت را معرفی کرد در سال 2021. این یک فید خبری شخصی است که محتوای حدود 7500 «ناشر ممتاز» شرکت کننده را جمع آوری می کند. Start از طریق دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه در دسترس است.

مایکروسافت ناشران را دریافت می کند. مهدی به ارزش ناشران اذعان داشت:

«اینترنت به دلیل یک اکوسیستم مهم کار می‌کند که با ایجاد محتوای عالی توسط ناشران شروع می‌شود که ترافیک و علاقه مردم را به مصرف آن محتوا سوق می‌دهد، و سپس در نهایت تبلیغ‌کنندگانی که می‌خواهند در محیطی با کیفیت بالا و هدفمند به مردم دسترسی پیدا کنند.»

بدون ناشران، جستجو و چت به خوبی کار نمی‌کنند و مایکروسافت می‌خواهد مطمئن شود که حداقل برخی از ناشران غرامت دریافت می‌کنند تا بتوانند به تولید محتوای با کیفیت ادامه دهند.

او افزود: «در بیشتر موارد این پویایی به خوبی کار کرده است زیرا ناشران برای محتوای خود از طریق تبلیغات پولی دریافت می‌کنند که مردم را قادر می‌سازد به صورت رایگان به محتوا دسترسی داشته باشند.»

تبلیغات در بینگ چت جدید نیست. گزارش‌های زیادی در 24 ساعت گذشته منتشر شده است که ادعا می‌کنند بینگ چت هم‌اکنون در حال افزودن تبلیغات است. (شما می توانید بسیاری از آنها را در Techmeme.) آن گزارش ها به سادگی نادرست هستند.

در واقع، در 7 فوریه، مایکروسافت تبلیغاتی را در بینگ چت به نمایش گذاشت. ما همچنین از جلساتی که مایکروسافت با تبلیغ‌کنندگان و برندها درباره آینده تبلیغات در بینگ چت داشت، گزارش دادیم.

در اینجا برخی از آن قالب های تبلیغاتی (جزئیات بیشتر از میزگرد موتورهای جستجو در اینجا). برای بزرگنمایی هر یک از این تصاویر کلیک کنید:

چرا ما اهمیت می دهیم. در حالی که به نظر می‌رسد Google Bard چشم خود را به روی ناشران بسته است، مایکروسافت به دنبال راه‌هایی است که نه تنها ترافیک را به ناشران پیوند دهد، بلکه به آنها کمک کند تا از پاسخ‌های ارائه‌شده توسط بینگ چت درآمد کسب کنند.

دیدن یک موتور جستجوی بزرگ که ظاهراً در مورد جبران پاسخ هایی که از طریق محتوای تولید شده توسط ناشران سخت کوش ایجاد می کند به ناشران صحبت می کند، بسیار خوب است.

با این حال، اصطلاح “ناشران ممتاز” به ما مربوط می شود. خوب است که ABC News، وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز، HuffPost، CNN و 7500 ناشر دیگر ممکن است پول دریافت کنند، اما تقریباً وجود دارد 2 میلیارد وب سایت تولید محتوا در اینترنت به عنوان درصد، 7500 حتی قابل تشخیص نیست.

گزارش تکمیلی در مورد این داستان از کریس الول.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *