مایکروسافت تنها در عرض یک هفته از زمانی که ویژگی‌های جدید جستجو و چت هوش مصنوعی Bing را راه‌اندازی کرد، چیزهای زیادی – هم خوب و هم بد – دریافته است.

این شرکت برخی از نکات مثبت و منفی این تجربه جستجوی جدید را به اشتراک گذاشته است.

خوب. به گفته مایکروسافت، به طور کلی، اکثر جستجوگران از نتایج راضی به نظر می رسند. در واقع، 71٪ از جستجوها نتایج را با “شست بالا” در رابط جستجو درجه بندی کردند.

مایکروسافت افزود: «افزایش تعامل در نتایج جستجوی سنتی و با ویژگی‌های جدید مانند پاسخ‌های خلاصه، تجربه چت جدید و ابزارهای ایجاد محتوا».

نه چندان خوب. مایکروسافت اضافه کرد که این یک تجربه یادگیری بوده است که «تنها در آزمایشگاه انجام نمی‌شود»، اما باید در دنیای واقعی انجام شود. برخی از چالش ها و شگفتی ها:

  • اطلاع رسانی به موقع می تواند چالشی برای جستجوی جدید بینگ باشد. مایکروسافت نوشت: “ما در حال یافتن سهم خود از چالش ها با پاسخ هایی هستیم که به داده های بسیار به موقع مانند امتیازات ورزشی زنده نیاز دارند.” همانطور که برودی کلارک دریافته است، اگرچه ادغام Bing ChatGPT بسیار سریعتر و به موقع است، مایکروسافت گفت که همیشه به اندازه کافی سریع نیست. در نتیجه، مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای افزایش 4 برابری داده های زمینی است که به مدل ارسال می کنیم. همچنین، مایکروسافت ممکن است یک “ضامن کننده که به شما کنترل بیشتری بر روی دقت در مقابل خلاقیت پاسخ می دهد تا متناسب با درخواست شما” اضافه کند. تست درایوهای اولیه ما نیز مشکلات اولیه را نشان داد.
  • چت برای سرگرمی منطقه ای بوده است که بینگ لزوماً پیش بینی نمی کرد اینقدر اتفاق بیفتد. مایکروسافت گفت که چت های مورد توجه برای “کشف عمومی جهان و برای سرگرمی های اجتماعی”. این چیزی است که آنها “به طور کامل تصور نمی کردند” برای ویژگی چت، اما جستجوگران از آن در این راه استفاده می کنند. برخی از چت ها 15 سوال یا بیشتر دارند و برخی بیش از دو ساعت ادامه دارند. این چیزی نبود که مایکروسافت انتظار داشت. این ممکن است همان چیزی باشد که منجر به اختلالات شخصیتی چندگانه بینگ می شود که مردم آن را ثبت کرده اند. برای حل یا تطبیق، مایکروسافت گفت:
    • “جلسات چت بسیار طولانی می تواند مدل را در مورد سوالاتی که پاسخ می دهد گیج کند و بنابراین فکر می کنیم ممکن است نیاز به افزودن ابزاری داشته باشیم تا بتوانید راحت تر زمینه را تازه کنید یا از ابتدا شروع کنید.”
    • «مدل گاهی اوقات سعی می‌کند با لحنی که از آن خواسته می‌شود پاسخ دهد یا منعکس کند که می‌تواند به سبکی منجر شود که ما قصد نداشتیم. این یک سناریوی غیر پیش پا افتاده است که به انگیزه های زیادی نیاز دارد، بنابراین اکثر شما با آن مواجه نخواهید شد، اما ما به دنبال این هستیم که چگونه کنترل دقیق تری به شما بدهیم.
  • مسائل فنی بسیاری از مشکلات فنی و باگ‌ها قبلاً برطرف شده‌اند – و موارد بیشتری هنوز ظاهر می‌شوند – اما مایکروسافت در حال کار بر روی آنها است. برخی از این مشکلات شامل “بارگیری کند، لینک های شکسته یا قالب بندی نادرست” بود. من شخصاً یک هفته پیش، سه شنبه، زمانی که برای اولین بار راه اندازی شد، برای استفاده از بینگ جدید دعوت شدم، اما به دلایل فنی، رابط از بارگیری برای من امتناع کرد. به من گفته شده که مایکروسافت در حال کار روی این مشکل است.
  • ویژگی های جدید. مایکروسافت به کار بر روی ویژگی‌های جدید مانند رزرو پرواز، ارسال ایمیل، اشتراک‌گذاری جستجوها یا اشتراک‌گذاری پاسخ‌ها ادامه می‌دهد.

چرا ما اهمیت می دهیم. باز هم، مشاهده این شکل از جستجو در زمان واقعی بسیار جذاب بوده است. به عنوان بازاریاب، باید دنبال کنید که کاربران و مصرف‌کنندگان به کجا می‌روند تا اطلاعاتی را که ممکن است بتوانید به آنها پاسخ دهید، بیابید. یاد بگیرید که به سرعت وفق دهید تا ببینید پیوندهای شما در این تجربیات جستجوی جدید کجا نشان داده می شوند و ببینید چگونه می توانید از این رابط ها برای به دست آوردن ترافیک استفاده کنید. ممکن است خیلی زود باشد، اما دنبال کردن فضا نه تنها آموزشی و مفید است، بلکه در این برهه از زمان سرگرم کننده است.

پست وبلاگ مایکروسافت بینگ را بخوانید. Bing & Edge جدید – یادگیری از هفته اول ما.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

بری شوارتز

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *