مایکروسافت و BigCommerce به تازگی همکاری جدیدی را به نام “تبلیغات و لیست های مایکروسافت در بازار بزرگ تجارت” اعلام کردند. همکاری جدید به بازرگانان BigCommerce در ایالات متحده، بریتانیا و ANZ این امکان را می‌دهد تا مستقیماً فروشگاه‌های خود را ادغام کنند و به مخاطبان تبلیغاتی مایکروسافت بیش از یک میلیارد نفر دست یابند.

آنچه BigCommerce می گوید.

ادغام یکپارچه برنامه‌های شریک مانند تبلیغات و فهرست‌های مایکروسافت ارزش و فرصت‌هایی را که ما می‌توانیم به تاجران خود در سرتاسر جهان ارائه دهیم تا به میلیون‌ها مشتری جدید بالقوه که در سراسر شبکه تبلیغاتی مایکروسافت جستجو می‌کنند، افزایش دهد.» شارون جی، معاون رشد درآمد و مدیر کل omnichannel در BigCommerce. «با افزودن یکپارچگی استراتژیک همه‌کاناله به فهرست ما، تاجران ما می‌توانند به طور یکپارچه عملیات همه‌کاناله خود را پیش ببرند و در عین حال رشد کانال جدید را باز کنند. BigCommerce به بهترین رویکرد ما، اولین شریک و تعهد ما به هدف عالی تجارت آزاد افتخار می کند. با این کار، بازرگانان می توانند به راحتی از راه حل های پیشرو و از پیش یکپارچه برای رسیدن به موفقیت بلندمدت خود استفاده کنند.

شارون گی، معاون رشد درآمد و مدیر کل omnichannel در BigCommerce

چگونه کار می کند. بازرگانان BigCommerce می توانند کاتالوگ های محصولات را مستقیماً با مرکز تجاری مایکروسافت همگام کنند. سپس می‌توانند کمپین‌های خرید را برای تبلیغ کاتالوگ‌های محصولات و پیگیری عملکرد کمپین‌ها بدون خروج از کنترل پنل BigCommerce ایجاد کنند.

این مشارکت مزایایی را برای بازرگانان BigCommerce ارائه می دهد:

  • گسترش دسترسی مخاطب از طریق کانال های جدید. شبکه تبلیغاتی مایکروسافت هر ماه میلیاردها جستجو را مشاهده می‌کند و به بازرگانان این فرصت را می‌دهد تا محصولات را به میلیون‌ها مشتری بالقوه در Microsoft Bing، MSN، Microsoft Edge و از طریق شرکای سندیکایی مانند Yahoo! به نمایش بگذارند! و AOL، به نام چند.
  • رانندگی بیشتر با تجربه خرید بهتر. از طریق برگه خرید جدید مایکروسافت، بازرگانان می‌توانند فیدهای محصول را با ویژگی‌های خاصی فیلتر کنند که محتوای تبلیغاتی غنی‌تری ارائه می‌دهد، و نتایج جستجوی باریکی را که می‌تواند نرخ کلیک و تبدیل را افزایش دهد، صرفاً با آسان‌تر کردن یافتن چیزی که خریداران به دنبال آن هستند، می‌توانند.
  • نظارت و بهینه سازی عملکرد تبلیغات در زمان واقعی. بدون خروج از BigCommerce Control Panel، بازرگانان می‌توانند عملکرد کمپین را با یک نمای لحظه‌ای ببینند یا گزارش‌های مفصلی را در یک محدوده وسیع یا دقیق، با عناصر کلیدی خاص یا مقایسه‌های جانبی در بین کمپین‌های تبلیغاتی مختلف اجرا کنند. تغییرات را می توان در زمان واقعی در وضعیت، بودجه و پیشنهادات ایجاد کرد و در عین حال به داشبورد راهنمایی شخصی و پشتیبانی مشتری برای دریافت نتایج بهتر دسترسی داشت.

چرا ما اهمیت می دهیم. جیسون مک کی، مدیر ارشد فروش شریک جهانی، تبلیغات مایکروسافت می گوید:

شبکه تبلیغاتی مایکروسافت، بازرگانان BigCommerce را با افرادی مرتبط می‌کند که قدرت خرید بیشتری دارند، بیشتر با تبلیغات درگیر هستند و احتمال خرید آنلاین بیشتری دارند. با تبلیغات و فهرست‌های مایکروسافت، بازرگانان BigCommerce می‌توانند به روش‌های جدیدی با مشتریان ارتباط برقرار کنند و به بازدهی قوی در هزینه‌ها دست یابند تا رشد بلندمدت را افزایش دهند.

جیسون مک کی، مدیر ارشد فروش شریک جهانی، تبلیغات مایکروسافت

این همکاری جدید می تواند بخشی از تلاش مایکروسافت برای دو برابر کردن میزان درآمد تبلیغاتی خود به 20 میلیارد دلار باشد. در هر صورت، این گامی در مسیر درست برای تبلیغ‌کنندگان و بازرگانانی است که به دنبال گسترش دامنه دسترسی خود فراتر از Google و Facebook هستند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *