لینکدین مقالات مشارکتی را معرفی کرده است، چیزی که آن را روشی کاملاً جدید برای به اشتراک گذاری دانش می نامد. من به شدت مخالف آن هستم، زیرا این واقعاً مانند برداشتی عالی از مقالات جمع‌بندی کلاسیک است که برای نشان دادن «خرد جمعیت» طراحی شده‌اند.

چرا ما اهمیت می دهیم. لینکدین این را به عنوان راهی برای افزایش فالوورها، افزایش شهرت و کمک به جامعه تبلیغ می کند. همه اینها به طور بالقوه درست هستند – اما نکته مهمی که باید تماشا کنید “هرزنامه همکاری” است. من کاملاً انتظار دارم که برخی از افراد سعی کنند با “همکاری” در بسیاری از این مقالات تا آنجا که ممکن است، دید خود را افزایش دهند.

مقاله مشارکتی لینکدین چیست؟ در اینجا نحوه توصیف آنها توسط LinkedIn آمده است:

  • مقاله‌های مشارکتی نوع جدیدی از مقاله هستند که توسط لینکدین با بینش‌هایی از جامعه لینکدین منتشر شده است. این مقاله‌ها به‌عنوان شروع‌کننده‌های مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی، که با تیم تحریریه ما توسعه یافته‌اند، آغاز می‌شوند، اما بدون دیدگاه‌های کارشناسانی مانند شما کامل نیستند. ما از شما دعوت می‌کنیم تا ایده‌ها، مثال‌ها و تجربیات شخصی خود را مستقیماً در بخش‌هایی از مقالات به اشتراک بگذارید تا اعضای ما بتوانند از شما بیاموزند.»

لینکدین گفت که می توانید مقالات را جستجو کنید یا مرور کنید. مقالات مشترک نیز در فید شما یا به‌عنوان اعلان‌های بازشو در هفته‌های آینده نشان داده می‌شوند. این اعلان به این صورت است:

بازشو فید مقاله مشترک لینکدین

چگونه کار می کند. بیایید یک مثال را مرور کنیم. می توانید با رفتن به هر صفحه مهارت لینکدین، مانند رسانه های اجتماعی.

در حال حاضر، وجود دارد پست به یک مقاله مشارکتی در مورد چگونگی اندازه‌گیری بازگشت سرمایه کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ. با کلیک بر روی آن پست، مقاله واقعی باز می شود، ROI کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ خود را چگونه اندازه گیری می کنید؟

یادداشتی را در زیر عنوان خواهید دید: «به باز کردن دانش جامعه با ما کمک کنید. بینش خود را به این مقاله مشترک مبتنی بر هوش مصنوعی اضافه کنید.” همراه با توضیح لینکدین در مورد مقالات مشارکتی.

مقاله مشترک لینکدین 800x499

در این مقاله به پایین اسکرول کنید و چندین درخواست برای “اشتراک گذاری یک مثال” مشاهده خواهید کرد.

مقالات مشترک لینکدین به اشتراک گذاری مثال 648x600

هنگامی که برای اشتراک‌گذاری یک مثال کلیک می‌کنید، فیلدی ظاهر می‌شود که به شما اعلان‌هایی برای شروع می‌دهد (“یک چیزی که پیدا کردم…”؛ “در واقع من با آن مخالفم…”؛ “مثالی که دیده‌ام…”) .

مقاله مشارکتی لینکدین شروع به کار 800x316

حداقل پاسخ 125 کاراکتر است. حداکثر پاسخ 750 کاراکتر است.

به نظر می رسد لینکدین به طور پیش فرض تنها یک مشارکت را نشان می دهد. باید بزنی بارگذاری بیشتر برای دیدن مشارکت های دیگر احتمالاً، سهمی که بیشترین واکنش‌های «بصیرت‌آمیز» را داشته باشد، آن جایگاه ویژه را دریافت می‌کند.

نشان جدید. به عنوان پاداشی برای به اشتراک گذاشتن دانش، دیدگاه‌ها و تجربه‌شان، اعضای لینکدین می‌توانند نشان جدید Top Voice را برای حوزه‌های مهارتی خود کسب کنند. نشان می‌تواند در نمایه لینکدین شما و در کنار مشارکت‌های مقاله شما ظاهر شود.

در دسترس همه نیست. لینکدین گفت که قصد دارد در ماه های آینده دسترسی را گسترش دهد. من امروز یک دعوتنامه دسترسی زودهنگام دریافت کردم، بنابراین ایمیل خود را بررسی کنید تا ببینید آیا ممکن است دسترسی زودهنگام داشته باشید.

عمیق تر حفاری کنید. می توانید اطلاعیه لینکدین را بخوانید: باز کردن دانش 10 میلیارد ساله برای کمک به شما برای مقابله با مشکلات کاری روزمره.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *