لگو

برای جشن گرفتن جدید جنگ ستارگان: آشوکا LEGO مجموعه ای از Ghost & Phantom II را در دیزنی+ عرضه می کند. این مجموعه ای چشمگیر با قطعات متحرک فراوان است و جنگ ستارگان طرفداران از دیدن اینکه شاتل کوچک Phantom II می تواند از قسمت پشتی کشتی فانتوم جدا شود خوشحال خواهند شد.

مجموعه Ghost & Phantom II شامل 1394 قطعه، شامل پنج مینی فیگور از شخصیت های محبوب از آهسوکا. یک کابین و کابین کامل در کشتی Ghost، به علاوه انفجارهای فنری، و یک برجک تزئینی با صندلی برای مینی فیگور پیدا خواهید کرد (برای واضح بودن، این برجک فقط برای نمایش است).

یک خلیج کوچک برای شاتل Phantom II در عقب کشتی Ghost قرار دارد. این شاتل دارای یک کابین خلبان برای مینی فیگور و یک محفظه ذخیره سازی کوچک برای هر گونه شانس و پایانی است که باید از آن پنهان کنید. در مورد مینی فیگورها، هرا سیندولا، ستوان بیتا، جاسن سیندولا، افسر اول هاوکینز و یک دروید Chopper (C1-10P) را دریافت می کنید. دو تپانچه بلستر مینی فیگ نیز گنجانده شده است.

البته این اولین برداشت لگو از Ghost and Phantom نیست. این شرکت قبلاً یک کشتی Ghost (بدون فانتوم) را در سال 2014 فروخت و تنها دو سال بعد یک Ghost Minifighter کوچکتر را منتشر کرد. مجموعه‌های فانتوم فردی و فانتوم کوچک نیز در دهه 2010 ظاهر شدند. اما این مجموعه های قدیمی برای این کار ساخته شده اند جنگ ستارگان: شورشیان، و آنها بسیار کمتر از آنچه ما امروز به آن نگاه می کنیم تأثیرگذار هستند.

اما مجموعه جدید Ghost & Phantom II ارزان نیست. قیمت آن 160 دلار است که برای یک لگو چندان غیرمنطقی نیست جنگ ستارگان گره خورده، اما هنوز کمی تعجب آور است. اگر بخواهیم منصف باشیم، اگر مجموعه‌های گوست و فانتوم را در سال 2014 بخرید، این مبلغی است که می‌پردازید.

به هر حال، Ghost & Phantom II از امروز برای پیش‌سفارش در دسترس است. حمل و نقل در 1 سپتامبر آغاز خواهد شد، هر چند آهسوکا این سریال در 23 آگوست، یک هفته قبل از آن، عرضه می شود. اگر علاقه مند به تماشا هستید جنگ ستارگان: آهسوکا، به اشتراک Disney+ نیاز دارید. کسانی که امیدوارند به طور کامل به یک نسخه آزمایشی رایگان Disney+ اعتماد کنند، باید منتظر بمانند تا سریال به پایان خود نزدیک شود، زیرا قسمت‌های جدید هر چهارشنبه منتشر می‌شود.

منبع: LEGO via Gizmodo





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *