ایسر

لپ‌تاپ‌های رده بالا بسیار عالی هستند، اما مدل‌های مقرون‌به‌صرفه همان چیزی است که بیشتر مردم می‌خرند، و همچنین سزاوار توجه هستند. ایسر اکنون سری جدیدی از لپ‌تاپ‌های ویندوزی سطح پایه را معرفی کرده است که در درجه اول برای دانش‌آموزان طراحی شده است.

ایسر به تازگی طیف جدید Acer TravelMate را معرفی کرده است که با پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل تکمیل شده است – نه چیپ‌های i5، i7 و i9 که عادت داشتید در سرفصل‌ها ببینید. در عوض، شما پردازنده‌های مقرون‌به‌صرفه سری Core i3 N اینتل و همچنین جایگزین‌های این سازنده برای سلرون و پنتیوم را دریافت می‌کنید که به تازگی «پردازنده اینتل» نامیده می‌شوند.

ایسر

TravelMate B3 11 و B3 Spin 11 تا یک پردازنده Intel Processor N200 تامین می شوند که چهار هسته تک رشته ای را در اختیار شما قرار می دهد، در حالی که TravelMate B5 14 همه چیز را به یک Intel Core i3-N305 با مجموع هشت هسته می رساند. هسته ها خود لپ‌تاپ‌ها ظاهراً محکم هستند، در حالی که به لطف پشتیبانی از Wi-Fi 6E و پورت‌های بسیار سریع Type-C و Type-A USB 3.2 Gen 1، اتصالات زیادی را نیز ارائه می‌دهند.

قیمت در لپ تاپ های جدید مناسب به نظر می رسد. TravelMate B5 14 با قیمت 429 دلار شروع می شود، در حالی که B3 11 حتی با قیمت 329 دلار پایین تر خواهد بود – با قیمت نوع Spin 399 دلار. اینها قطعاً جزو ارزان ترین لپ تاپ های 2023 هستند که با پول شما می توانید خریداری کنید. ما باید برخی از مشخصات دیگر را ببینیم تا قضاوت نهایی در مورد اینکه آیا این یک خرید ارزشمند است یا نه – ما چیزی در مورد RAM یا فضای ذخیره سازی نمی دانیم – اما هرچه نزدیکتر می شویم بیشتر می دانیم. به راه اندازی در ماه آوریل.

منبع: ایسر






سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *