آیا می خواهید از سیم ها جدا شوید و بالاخره یک موس بلوتوث برای خود تهیه کنید، اما نمی خواهید هزینه زیادی کنید؟ نگران نباشید. لاجیتک گزینه های زیادی دارد و به تازگی از ارزان ترین موس بلوتوث خود تا به امروز رونمایی کرده است.

لاجیتک به تازگی ماوس بی سیم M240 Silent را با طراحی مشابه لاجیتک M220 معرفی کرده است. تفاوت اصلی بین این دو به نظر می رسد اتصال باشد – M220 دارای یک گیرنده بی سیم USB است، در حالی که M240 جدید از بلوتوث LE معمولی بدون نیاز به هیچ دستگاه USB استفاده می کند. در غیر این صورت، آن‌ها تقریباً مشابه موش‌های اولیه با برد بی‌سیم قوی هستند، و باتری‌ای که می‌تواند ۱۸ ماه با خواب خودکار دوام بیاورد تا به شما اجازه دهد ماوس خود را بین شارژ بیشتر زنده نگه دارید.

Logitech M240 به سمت بهره وری و البته سکوت طراحی شده است، همانطور که ممکن است بتوانید با نام تجاری “Silent” حدس بزنید. به گفته لاجیتک، نویز کلیک آن 90٪ کمتر از ماوس معمولی است، و برای یک لپ تاپ، واقعاً می تواند بهره وری شما را در مقایسه با ترک پد – تا 50٪ افزایش دهد. همچنین این ماوس کم‌هزینه‌ترین ماوس بلوتوث این شرکت تا به امروز است.

متأسفانه، به نظر نمی رسد که M240 هنوز به طور گسترده در دسترس باشد. وب‌سایت خود لاجیتک به سادگی آن را به‌عنوان «به‌زودی» فهرست می‌کند، و به‌نظر می‌رسد آمازون و Best Buy هنوز صفحات محصولی ندارند. هر چند B&H Photo یک صفحه پیش‌سفارش دارد.

منبع: بلاگ لاجیتک






سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *