, قدرت تبلیغات برنامه ای, محتوا مارکتینگ


, قدرت تبلیغات برنامه ای, محتوا مارکتینگ

در حال حاضر با وجود عدم اطمینان زیاد، یک چیز ثابت مانده است: کمپین های برنامه ای کار می کنند. برنامه نویسی برای اینترنت باز ساخته شده است و یک تجربه متقابل بدون درز را برای مصرف کنندگان فراهم می کند. هدف گذاری بی نظیر، معماری قابل تنظیم و بهینه سازی های پیشرفته، برنامه نویسی را به گزینه ای تبدیل می کند که می توانید به آن اعتماد کنید.

ثبت نام امروز برای “قدرت تبلیغات برنامه ای: با این تاکتیک قابل اعتماد مرتبط بمانید.” ارائه شده توسط Adtaxi.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

, قدرت تبلیغات برنامه ای, محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *