فرمول موفقیت گوگل مستلزم تعادل دوبرابر کردن آنچه که کار می‌کند و «شرط‌بندی حساب‌شده برای باز کردن رشد آینده» است. این فرمول مستقیماً از کتاب بازی بهترین شیوه های Google آمده است.

1. اهداف بازاریابی خود را مستقیماً به نتایج واقعی کسب و کار مرتبط کنید

برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، با تعریف ارزش تبدیل های مختلف بر اساس ارزش واقعی آنها برای کسب و کارتان شروع کنید. تعیین اهداف مناسب به شما کمک می‌کند تا Google Ads را برای ارائه پیشنهادهای مناسب راهنمایی کنید تا بتوانید بیشترین بهره را از بودجه کمپین خود ببرید.

معیارهای موفقیت خود را مرتباً بررسی کنید تا مهم ترین تبدیل ها را شناسایی کرده و بهترین عملکرد ممکن را داشته باشید.

2. پایه اندازه گیری را بگذارید که عملکرد بهتری را ممکن می کند

با حذف تدریجی کوکی‌های شخص ثالث و سایر شناسه‌ها، Google سه مرحله را برای باز کردن قفل اندازه‌گیری‌های دقیق‌تر و مبتنی بر حریم خصوصی توصیه می‌کند:

  1. اندازه گیری تاثیر با حفظ اعتماد کاربر: برچسب‌گذاری در سرتاسر سایت را با تگ Google تنظیم کنید و آن را با تبدیل‌های پیشرفته تکمیل کنید تا داده‌های مورد رضایت کاربر را جمع‌آوری کنید. برای یادگیری از داده‌های شخص اول خود و پر کردن شکاف‌های تبدیل زمانی که داده‌های قابل مشاهده در دسترس نیست، به مدل‌سازی تبدیل تکیه کنید.
  2. درک عملکرد رانندگی: با جابه‌جایی به اسناد مبتنی بر داده، تصمیم‌های بهتری را برای پیشنهاد قیمت در بین کانال‌ها اتخاذ کنید تا بتوانید اعتبار تبدیل را به چندین نقطه تماس که افزایشی‌ترین آنها هستند، اختصاص دهید.
  3. بینش عملی بیشتری دریافت کنید: مطمئن شوید که به Google Analytics 4 ارتقا داده اید.

3. تقاضای موجود را در حال حاضر جذب کنید و تقاضای جدیدی برای آینده ایجاد کنید

برای کمک به بهینه‌سازی کامل کمپین‌های جستجوی خود، کلمات کلیدی تطابق گسترده را با پیشنهاد قیمت هوشمند و تبلیغات جستجوی پاسخگو ترکیب کنید. این به شما کمک می کند تا قفل منابع افزایشی تبدیل و بازگشت سرمایه را باز کنید. سپس، با استفاده از کمپین‌های Performance Max فراتر از جستجو بروید تا تبدیل‌ها را در طیف کاملی از کانال‌های تبلیغاتی و موجودی Google افزایش دهید.

4. ارزیابی و گسترش آنچه کار می کند

امتیاز بهینه‌سازی و توصیه‌های خود را تماشا کنید تا راه‌های بهبود عملکرد را شناسایی کنید و به‌طور خودکار توصیه‌هایی را که بیشترین اهمیت را برای نتیجه شما دارند اعمال کنید. در نهایت، صفحه Insights را مرتباً بررسی کنید تا عملکرد و گرایش‌های مصرف‌کننده را که منحصراً برای کسب‌وکار شما سفارشی‌سازی شده‌اند، کشف کنید.

عمیق تر حفاری کنید. می توانید کل کتاب بازی را بخوانید اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگرچه نکات خوبی در اینجا وجود دارد، اما مطمئن شوید که بهترین تصمیم ممکن را برای کسب و کار خود می گیرید. همیشه توصیه‌ها را بدون مرور به صورت خودکار اعمال نکنید و در صورت لزوم از مناقصه گسترده و هوشمند استفاده کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *