ضبط صفحه با EaseUS RecExperts Pro آسان شده است


اگر به روشی با کیفیت برای ثبت فعالیت روی صفحه نمایش خود نیاز دارید، EaseUS RecExperts Pro همه گزینه های مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد.

آیا به دنبال راهی آسان برای ضبط فعالیت های صفحه نمایش خود، از جمله جلسات آنلاین، ویدیوها و موارد دیگر هستید؟ به دنبال EaseUS RecExperts نباشید.

ضبط صفحه کامپیوتر شما در بسیاری از موقعیت ها مهم است. برای مثال، ممکن است لازم باشد مراحل استفاده از نرم‌افزار، ضبط جلسات مهم، ویدیوهای YouTube، وبینار، بازی‌ها یا سایر صداها و ویدیوها را در رایانه خود ضبط کنید.

شما می خواهید نرم افزار با کیفیتی بدون توجه به اینکه چرا باید صفحه نمایش خود را ضبط کنید، کار را انجام دهد. EaseUS RecExperts این توانایی را با پشتیبانی از چندین صفحه نمایش، صدای سیستم، وب کم، میکروفون و ویدیوهای آنلاین فراهم می کند.

ضبط صفحه با EaseUS RecExperts

راه حل ضبط صفحه نمایش EaseUS RecExperts دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها، از جمله تا وضوح 4K، 60 فریم در ثانیه، و البته ضبط صدا و وب کم است. و فرقی نمی کند که کاربر ویندوز باشید یا macOS. EaseUS RecExperts Pro از سیستم های ویندوز (ویندوز 7 و بالاتر) و مک (macOS 10.13 و بالاتر) پشتیبانی می کند.

پس از نصب نرم افزار، یک رابط بصری پیدا خواهید کرد که گزینه های مختلفی را برای ضبط صفحه ارائه می دهد. برای مثال، دکمه‌هایی با کاربری آسان پیدا خواهید کرد که امکان ضبط صفحه نمایش، وب‌کم، صدای سیستم و میکروفون شما را فراهم می‌کنند. علاوه بر این، گزینه ای برای گرفتن اسکرین شات در صورتی که تمام چیزی است که نیاز دارید را فراهم می کند.

اگر تنظیمات چند مانیتور دارید، می توانید انتخاب کنید که کدام نمایشگر فعالیت شما را ضبط کند.

از کنترل‌های سمت چپ، می‌توانید مناطق تصویربرداری از صفحه را مانند کل صفحه (به طور پیش‌فرض)، یک منطقه ثابت، یا منطقه خود را انتخاب کنید.

EaseUS RecExperts

سایر کنترل ها شامل ضبط جلسات بازی رایانه شخصی شما است. با این حال، لازم به ذکر است که شما باید EaseUS RecExperts را به عنوان مدیر اجرا کنید حالت بازی. با این حال، اجرای آن به‌عنوان Administrator به یک راه‌اندازی مجدد ساده از برنامه نیاز دارد.

نماد تلویزیون را از نوار ابزار سمت چپ برای ضبط وب سایت های ویدیویی از جمله YouTube و Vimeo انتخاب کنید. همچنین به شما امکان می دهد خدمات پخش جریانی مانند Disney، Amazon Prime، Hulu و Netflix را ضبط کنید. مانند حالت بازی، برای ضبط این سرویس ها باید EaseUS RecExperts را به عنوان مدیر اجرا کنید.

از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به مدیریت ضبط های منحصر به فرد با توقف خودکار و وظیفه زمانبندی گزینه ها. به عنوان مثال، توقف خودکار به شما امکان می دهد ضبط را شروع کنید و از آنجا دور شوید و پس از یک محدودیت زمانی تعیین شده به طور خودکار متوقف شوید. هنگامی که ضبط کامل شد، می تواند رایانه شما را نیز در حالت خواب قرار دهد.

زمانبندی کار مشابه است. با این حال، می‌تواند تصویربرداری از صفحه نمایش را بدون اینکه شما جلوی کامپیوترتان باشید، شروع کند.

یکی دیگر از ویژگی های جالب این است که می توانید یک ویدیو را بارگذاری کنید و فقط صدا را استخراج کنید. هنگامی که شما یک وبینار را ضبط می کنید و فقط می خواهید یک فایل MP3 برای گوش دادن در حین حرکت به آن گوش دهید، این کار مفید است.

علاوه بر این، یک را فراهم می کند برش کروم ویژگی برای ضبط‌های یوتیوب با صفحه سبز با قابلیت افزودن پس‌زمینه سفارشی. این در هنگام ضبط ویدیو برای YouTube بسیار مفید است و نمی خواهید هیچ مزاحمتی در پس زمینه وجود داشته باشد.

EaseUS RecExperts Pro

همچنین لازم به ذکر است که به زودی ویژگی های اضافی به این محصول ارائه می شود. برای مثال، به زودی، می‌توانید فعالیت‌های آیفون یا آی‌پد خود را روی صفحه ضبط کنید و آنها را از دستگاه خود به اشتراک بگذارید. یکی دیگر از ویژگی هایی که در راه است ضبط آنلاین است. شما در حال حاضر این توانایی را دارید که EaseUS RecExperts Pro را روی مرورگر خود پوشش دهید و فعالیت ها را ضبط کنید. با این حال، ویژگی ضبط آنلاین صفحه به شما امکان می دهد کارهای ضبط مستقیم صفحه را مستقیماً از مرورگر شما انجام دهید.

با استفاده از EaseUS RecExperts Pro

استفاده از EaseUS RecExperts برای ضبط صفحه‌نمایش نمی‌تواند آسان‌تر باشد. برنامه را اجرا کنید، ناحیه ای از صفحه را که می خواهید عکس بگیرید انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید ضبط دکمه.

این نرم افزار به طور خودکار وب کم و میکروفون رایانه شما را شناسایی می کند – از جمله سایر دستگاه های ضبط AV جانبی که از طریق USB یا جک صدا به رایانه خود متصل کرده اید. اگر می‌خواهید وب‌کم خود را ضبط کنید، RecExperts آن را روی ویدیوی شما می‌پوشاند و گوشه‌ای را که قرار داده شده است انتخاب می‌کند.

از نوار ابزار سمت چپ، می‌توانید از بین پنج حالت مختلف، از جمله صفحه نمایش رایانه، جلسه بازی، صدا، سرویس ویدیوی آنلاین یا ویدیوهای فقط وب‌کم انتخاب کنید. از میان گزینه های صدای سیستم، وب کم و میکروفون انتخاب کنید.

یا می توانید سرویس ویدیویی را که می خواهید از آن ضبط کنید انتخاب کنید. و EaseUS RecExperts بیش از ضبط صفحه نمایش شما یا گرفتن صفحه نمایش را انجام می دهد. مجموعه ای سالم از عملکردهای ارائه و ویرایش در دسترس است.

اگر ترجیح می دهید یک بخش انتخابی از صفحه نمایش خود را در مقابل تمام صفحه ضبط کنید، می توانید. این قابلیت کشیدن نوارهای برش برای انتخاب منطقه عکس شما را فراهم می کند. رزولوشن‌های کوچک‌تر فایل‌های کوچک‌تری ایجاد می‌کنند، در حالی که ضبط‌های با کیفیت بالا بزرگ‌تر هستند. همچنین می‌توانید از اندازه‌های وضوح ثابتی که اغلب استفاده می‌شوند مانند 720p یا 1080p استفاده کنید.

EaseUS RecExperts

وقتی برای ضبط آماده شدید، روی آن کلیک کنید ضبط را فشار دهید، و یک شمارش معکوس سه ثانیه ای برای آماده شدن به شما می دهد. در حین ضبط، ابزارهای مختلفی دارید که به شما امکان می دهد موارد را برجسته کنید و روی مهم ترین بخش های صفحه بزرگنمایی کنید. یک تابع حاشیه نویسی نیز موجود است که شامل ابزارهای مختلف طراحی و متن است. در اصل صفحه نمایش شما را به یک تخته سفید مجازی تبدیل می کند.

هنگامی که ضبط خود را انجام دادید، می توانید ویدیوی خود را با ابزارهایی برای برش، استخراج صدا، مدیریت صدا، افزودن اعتبار باز و بسته شدن، و موارد دیگر از ویرایشگر دسکتاپ ویرایش کنید.

وقتی ویدیوی شما آماده شد، می‌توانید آن را در سرویس‌هایی مانند YouTube، Facebook، Dropbox یا Google Drive آپلود کنید. یا اگر ویدیوی کوتاهی است، می‌توانید آن را برای شخصی که به آن نیاز دارد ایمیل کنید.

easeUS RecExperts

اگر نیاز به تنظیم دقیق جلسات ضبط دارید، راه اندازی کنید تنظیمات، جایی که می توانید مسیر فایل خروجی، فرمت خروجی فایل (به طور پیش فرض MP4)، تصویر و صدا، ضبط، کلیدهای میانبر و موارد دیگر را تنظیم کنید. اگر نیاز به بازگرداندن تغییرات به تنظیمات دارید، روی آن کلیک کنید تنظیمات پیش فرض را بازیابی کنید دکمه.

اگرچه من خود را کاربر بسیار پیشرفته ای می دانم (من روزانه اسکرین شات های زیادی می گیرم،) جنبه های ضبط تصویر و فیلم را برای استفاده ساده و بسیار شهودی یافتم – حتی برای افراد غیرمجاز. منوها به روشی منطقی چیده شده بودند که استفاده از آن را برای اولین بار در حین بررسی ابزار آسان می کرد.

برنامه ها و قیمت گذاری EaseUS RecExperts

وقتی نوبت به خرید EaseUS RecExperts می رسد، این شرکت چهار سطح مختلف را ارائه می دهد که شامل موارد زیر است:

ویندوز مایکروسافت

  • ماهانه: 19.95 دلار – شامل یک مجوز برای یک کامپیوتر.
  • سالانه: 39.95 دلار – شامل یک مجوز برای یک کامپیوتر.
  • طول عمر: 69.95 دلار – شامل یک مجوز و ارتقاء مادام العمر رایگان برای یک کامپیوتر.
  • کسب و کار: 99.95 دلار – شامل یک مجوز و ارتقاء مادام العمر رایگان برای دو رایانه.

مک

  • ماهانه: 19.95 دلار – شامل یک مجوز برای یک مک.
  • سالانه: 49.95 دلار – شامل یک مجوز برای یک مک.
  • طول عمر: 79.95 دلار – شامل یک مجوز و ارتقاء مادام العمر رایگان برای یک مک.
  • کسب و کار: $119.95 شامل یک مجوز و ارتقاء مادام العمر رایگان برای دو مک.

تمامی خریدها شامل 30 روز ضمانت بازگشت وجه کامل با روش های پرداخت متعدد می باشد. این شرکت همچنین یک نسخه رایگان با گزینه های محدود ارائه می دهد.

صفحه نمایش خود و موارد دیگر را با EaseUS RecExperts Pro ضبط کنید

پادکست-ضبط-قهرمان

ما از دیدن گسترش EaseUS به حوزه ضبط صفحه و ویرایش ویدیو هیجان زده هستیم. ما مدت هاست که از طرفداران مدیریت پارتیشن و نرم افزار بازیابی اطلاعات آن بوده ایم. RecExperts Pro مانند سایر نرم‌افزارهای خود یک رابط بصری با ویژگی‌های ویرایشی فراوان برای دریافت ویدیوهای شما به درستی ارائه می‌کند. می‌تواند وب‌کم، صدا، و اتفاقاتی که روی صفحه‌نمایش شما می‌افتد را به طور همزمان ضبط کند. و ویژگی های نورافکن، زوم و حاشیه نویسی فقط به ارزش آن می افزاید.

دفعه بعد که نیاز به ضبط آن جلسه مهم آنلاین یا ضبط ویدیوی YouTube داشتید، EaseUS RecExperts یک انتخاب عالی برای این کار است. استفاده از آن آسان است و دقیقاً همان کاری را که برای آن نیاز دارید انجام می دهد.

تشکر ویژه از EaseUS برای حمایت مالی از این مقاله برای خوانندگان ما



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *