شبیه ساز دلفین

به لطف شبیه ساز دلفین، می توانید بازی های GameCube و Wii خود را در انواع دستگاه ها از جمله رایانه های شخصی، دستی های بازی و البته دستگاه های اندرویدی بازی کنید. آخرین دور به روز رسانی شبیه ساز را بهتر از همیشه در اندروید می کند.

Dolphin در حال ایجاد چند تغییر در نسخه اندروید خود است که بر روی بهبود تجربه کلی کاربر تمرکز دارد. عمدتاً تغییراتی که به تازگی اجرا شده اند به نحوه رفتار شبیه ساز با کنترلرها و با نسخه های جدیدتر اندروید می پردازند. باید توجه داشته باشیم که این تغییرات به‌عنوان بخشی از یک به‌روزرسانی نیستند – بلکه مجموعه‌ای از تمام تغییراتی است که توسط Dolphin از فوریه 2023 تا آوریل 2023 اجرا شده است. تعدادی از به‌روزرسانی‌ها قبلاً برای مدتی در دسترس بوده‌اند، در حالی که برخی دیگر در دسترس هستند. جدید، و تعدادی دیگر هنوز به طور کامل عرضه نشده اند.

بیایید با نحوه کنترل کنترلرهای اندروید توسط شبیه ساز شروع کنیم. این شاید بزرگ‌ترین تغییری است که در ماه‌های اخیر در شبیه‌ساز ایجاد شده است و بازنویسی کامل سیستم ورودی شبیه‌ساز در اندروید است. همانطور که تیم Dolphin آن را بیان می کند، سیستم قبلی بر اساس کدهای سریع توسط یکی از توسعه دهندگان بود که در طول سال ها به طور فزاینده ای آشفته تر شد.

اجرای کنترلر جدید از JNI (رابط بومی جاوا) استفاده می کند که به دلفین امکان دسترسی به ویژگی های بیشتری را می دهد. اینها شامل تغییر تنظیمات کنترلر در حین اجرای بازی، نگاشت حسگرهای دستگاه شما به هر چیزی که می خواهید، ذخیره و بارگیری نمایه های ورودی، پشتیبانی از سنسورهای بیشتر و موارد دیگر می باشد.

علاوه بر این، دلفین به درستی از تنظیمات جدید ذخیره‌سازی هر برنامه در نسخه‌های اندروید جدیدتر پشتیبانی می‌کند، حتی به مدیران فایل اجازه می‌دهد به درستی به این دایرکتوری‌های هر برنامه دسترسی داشته باشند.

بسیاری از ویژگی های جدید دیگر نیز وجود دارد، از جمله برخی تغییرات که بر روی Dolphin در سایر سیستم عامل ها تأثیر می گذارد. اگر مایل به خواندن آن هستید، گزارش پیشرفت کامل را در لینک منبع زیر بررسی کنید.

منبع: دلفین





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *