آب کم عمق

اگر تا به حال از تلاش برای وصل کردن تریلر خود به کامیون سری F خود ناامید شده اید، فورد راه حلی دارد: دستیار اتصال تریلر کاملاً جدید فورد پرو. ویژگی مجهز به هوش مصنوعی به طور خودکار وسیله نقلیه شما را با تریلر جفت می کند و با لمس یک دکمه آن را در فرآیند اتصال راهنمایی می کند.

Pro Trailer Hitch Assist بینایی کامپیوتر، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی را ترکیب می کند تا یکی از ناامیدکننده ترین جنبه های حمل تریلر، RV یا سایر انواع خودرو را ایجاد کند. دستیار اتصال دیجیتالی به طور خودکار سرعت، فرمان و ترمز کامیون را کنترل می کند تا مطمئن شود که با توپ دستی خود ترکیب کاملی دارید. تیم داخلی فورد در حین توسعه این فناوری اولین صنعت، 60 حق ثبت اختراع را به دست آورد.

دستیار جدید اتصال به مجموعه رو به رشد فورد از فناوری‌های کمک راننده برای خودروهای سری F می‌پیوندد. از ویژگی‌های موجود می‌توان به Pro Trailer Backup Assist اشاره کرد که به راحتی با یک چرخش دستگیره از یک تریلر نسخه پشتیبان تهیه می‌کند. علاوه بر این، این شرکت ترازوهای Onboard را ارائه می دهد که وزن تقریبی بار کامیون را اندازه گیری و نمایش می دهد. علاوه بر این، Smart Hitch رانندگان را قادر می‌سازد تا تریلرها را بارگیری کنند و بهترین شیوه‌های ایمنی را تضمین می‌کند.

دستیار Pro Trailer Hitch اکنون برای Ford F-150، F-150 Lightning و Super Duty در دسترس است. با این حال، این ابزار فقط برای اتصال معمولی است و عملکرد آن بسته به مدل متفاوت است.

منبع: فورد





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *