هفته گذشته، رئیس جدید توییتر، ایلان ماسک، به تبلیغ‌کنندگان گفت که در حال خرید توییتر است زیرا تمدن بشری به یک میدان شهر نیاز دارد، «جایی که می‌توان طیف گسترده‌ای از باورها را به شیوه‌ای سالم مورد بحث قرار داد».

به نظر می رسد او به آنچه می خواست می رسد.

خطر ایمنی برند

اما همه تبلیغ‌کنندگان و برندها با چشم‌انداز جدید ماسک موافق نیستند. به دلیل نگرانی‌های امنیتی و اعتماد تحت رهبری ماسک، برخی از آژانس‌ها توصیه می‌کنند که مشتریانشان تبلیغات خود را حداقل در حال حاضر در توییتر متوقف کنند. یکی از این شرکت های تبلیغاتی Mediabrands IPG است.

این خودروساز و جنرال موتورز، رقیب تسلا، تبلیغات خود را موقتاً متوقف کردند، اما اظهار داشتند که تصمیم آن با «روش عادی کسب‌وکار» برای «توقف موقت تبلیغات پولی ما» مطابقت دارد. این خودروساز افزود، توئیتر را به طور کامل رها نمی کند، زیرا “تعاملات مراقبت از مشتری در توییتر ادامه خواهد داشت.”

سخنان ماسک بیان می کند که او به ایمنی متعهد است و اخیراً پستی منتشر کرده است: “تعهد توییتر به ایمنی برند بدون تغییر است” اما اقدامات او چیز دیگری را نشان می دهد.

با این حال، برخی از تبلیغ‌کنندگان نگران نیستند، زیرا 58 درصد از بازاریابان مورد نظر ما فکر می‌کنند این تغییر می‌تواند چیز خوبی برای برندها، بازاریابان و کاربران باشد.

رویکردی آشفته و آشفته به آزادی بیان

هفته گذشته، او یک نظریه توطئه بی اساس را ترویج کرد در مورد حمله خشونت آمیز اخیر به پل پلوسی. ماسک در پاسخ به توئیت هیلاری کلینتون گفت: «ممکن است این داستان بیشتر از آنچه که به نظر می رسد وجود داشته باشد. چند ساعت بعد این توییت پاک شد.

ماسک همچنین گفت که با اعمال ممنوعیت دائمی توییتر برای کسانی که مکرراً قوانین آن را نقض می کنند مخالف است و این احتمال را افزایش می دهد که تعدادی از کاربران جنجالی و ممنوع شده قبلی در این پلتفرم ظاهر شوند. بسیاری از ما نظاره گر خواهیم بود تا ببینیم آیا او به رئیس جمهور سابق ترامپ اجازه می دهد به موقع برای انتخابات میان دوره ای ایالات متحده به سکو بازگردد یا خیر.

ماسک سابقه رفتار ظالمانه‌ای دارد، همانطور که در سال 2018 شاهد بودیم که او یک غارنورد انگلیسی را “پدو پسر” در هنگام نجات تیم فوتبال پسران تایلندی خطاب کرد. غواص از ماسک به خاطر نظراتش شکایت کرد و ماسک بعداً به هیئت منصفه گفت که توهین او به معنای واقعی کلمه قرار نبوده است.

بلومبرگ اشاره می‌کند که نمونه‌های دیگری از توئیت‌های نگران‌کننده‌تر برای ماسک وجود دارد، مانند نمونه‌هایی از مفسران در چین که برای حذف برچسب «رسانه‌های وابسته به دولت چین» لابی می‌کنند.

همچنین نگران کننده است که از زمان تصاحب ماسک، یک مورد وجود داشته است افزایش قابل توجه با توهین نژادی و نازی روی سکو.

تمام هیئت شلیک کردند

ماسک بلافاصله پس از خرید خود اخراج شد مدیر عامل پاراگ آگراوال. علاوه بر این، روز پنجشنبه ماسک همچنین ند سگال مدیر مالی و مدیر سیاستگذاری را برکنار کرد ویجایا گده. ماسک همچنین شان ادجت، مشاور عمومی توییتر را اخراج کرد.

مدیران بیشتری آن را کنار می‌گذارند

سارا پرسونت، رابط تبلیغاتی و مدیر ارشد تجاری توییتر روز سه شنبه از سمت خود کناره گیری کرد. او در توییتر خود نوشت: «سلام به دوستان، می‌خواستم به اشتراک بگذارم که روز جمعه از توییتر استعفا دادم و دسترسی کارم به طور رسمی شب گذشته قطع شد.»

او ادامه داد: خدمت به همه شما به عنوان یک رهبر و یک شریک، بزرگترین افتخار بوده است. بسیاری از من این را شنیده اند، اما مهم ترین نقشی که معتقدم در این شرکت ایفا کردم، دفاع از الزامات ایمنی برند بود.

دالانا برند، مدیر ارشد مردم و تنوع، روز سه شنبه در پستی در لینکدین اعلام کرد که هفته گذشته نیز از سمت خود استعفا داده است. نیک کالدول، مدیر کل فناوری‌های اصلی، خروج خود را در توییتر تأیید کرد و تا دوشنبه شب بیوگرافی پروفایل خود را به «مدیر ارشد توییتر سابق» تغییر داد.

یک فرد آگاه به این موضوع گفت که لسلی برلند، مدیر ارشد بازاریابی، جی سالیوان، رئیس محصولات توییتر، و ژان فیلیپ مائو، معاون فروش جهانی آن، نیز ترک کرده‌اند. رویترز. بلافاصله مشخص نشد که آیا آنها استعفا دادند یا از آنها خواسته شد که ترک کنند.

توییتر آبی جدید

در پاسخ به علامت آبی توییتر، ماسک در توییتی نوشت: «سیستم فعلی اربابان و دهقانان، با کسانی که تیک آبی دارند و آنهایی که ندارند، مزخرف است».

ماسک پیشنهاد کرد برای حفظ تأیید علامت چک آبی و همچنین دسترسی به سایر ویژگی‌ها، مبلغ 20 دلار در ماه از کاربران دریافت کند. در پاسخ، استفان کینگ نویسنده پاسخ داد

ماسک پاسخ داد: «ما باید صورت حساب ها را به نحوی پرداخت کنیم! توییتر نمی تواند به طور کامل به تبلیغ کنندگان متکی باشد. 8 دلار چطور؟»

اندکی بعد، ماسک اعلام کرد «قدرت برای مردم! آبی با 8 دلار در ماه.”

جوئل ام. پتلین، سرپرست و مشارکت‌کننده Newsweek Opinion پاسخ داد

شوخی نیست، جوئل.

سرمایه گذاری عربستان

جمعه گذشته، شاهزاده سعودی الولید بن طلال، میلیاردر سعودی، گفت که او و شرکت هولدینگ پادشاهی‌اش در مجموع ۱.۸۹ میلیارد دلار از سهام موجود توییتر را به دست آورده‌اند که آنها را پس از ماسک بزرگترین سهامدار شرکت می‌سازد. این خبر باعث نگرانی برخی از قانونگذاران از جمله سناتور کریس مورفی، دموکرات اهل کنتیکت شد.

مورفی در توییتی نوشت که از کمیته سرمایه گذاری خارجی – که خرید کسب و کارهای آمریکایی توسط خریداران خارجی را بررسی می کند – درخواست می کند تا پیامدهای امنیت ملی سرمایه گذاری پادشاهی در توییتر را بررسی کند.

مورفی در توییتی نوشت: «ما باید نگران باشیم که سعودی‌ها که علاقه آشکاری به سرکوب سخنان سیاسی و تأثیرگذاری بر سیاست ایالات متحده دارند، اکنون دومین مالک بزرگ یک پلت فرم رسانه‌های اجتماعی هستند. یک مسئله امنیت ملی واضح در خطر است و CFIUS باید بررسی کند.»

چرا ما اهمیت می دهیم. تغییرات بنیادی و دیدگاه‌های ماسک می‌تواند برندها و آژانس‌ها را بترساند، زیرا هیچ‌کدام نمی‌خواهند با پلتفرمی مرتبط شوند که سخنان نفرت‌انگیز، توطئه‌ها و محیطی را که در آن کارمندان انبوه را ترک می‌کنند مرتبط کنند.

ما هم در حال انجام بازی انتظار و دید هستیم.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *