رونق در رکود: داده های جدید هزینه های مصرف کننده



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

با هشدارهای مداوم در مورد الف رکود و تورم پیش رو با تداوم تأثیرگذاری بر قیمت اقلامی که شامل همه چیز از اجاره تا خواربار می شود، چیزها دیگر نادیده گرفته نمی شوند، بلکه همه به آن توجه می کنند.

با تغییرات اقتصادی که تقریباً روزانه رخ می دهد، مصرف کنندگان در حال واکنش هستند. با رسیدن بهای تمام شده کالاها و خدمات به بالاترین حد خود، آیا عادات خرج کردن در آینده نزدیک تغییر خواهد کرد؟ برای تصمیم گیرندگان تجاری، زمان آن فرا رسیده است که توجه کنند و مطمئن شوند که برند شما آماده است.

خرج کردن یک نوبت است

تاریخ از نقطه مرکزی و بررسی های دیگر نشان می دهد که پتانسیل یک رکود بر عادات هزینه در سراسر جمعیت تاثیر گذاشته است. هشدارهای مداوم در مورد رکود اقتصادی ایالات متحده نشان می دهد که 30 درصد از پاسخ دهندگان در تابستان 2022 نسبت به ماه های گذشته کمتر خرید کرده اند و توجه بیشتری به نحوه خرج کردن پول خود داشته اند.

با ورود به زمستان 2022، 30 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که به دلیل هشدارهای مربوط به رکود، خریدهای کمی انجام می دهند یا اصلاً خرید نمی کنند، و 24 درصد نسبت به ماه های گذشته با وجدان تر در مورد خرج کردن پول عمل می کنند. پاسخ دهندگانی که هزینه های آنها تحت تأثیر اخبار قرار نگرفته است نیز از 17 درصد به 13 درصد کاهش یافته است.

این یعنی چی؟ برای رهبران برند یا بازاریاب هایی که با حذف کالاها از قفسه ها به چالش کشیده می شوند، زمان آن فرا رسیده است که خلاقیت به خرج دهند و با کسانی که کیف پول خود را سفت می کنند ارتباط برقرار کنند، اما ممکن است همچنان اقلامی را با بودجه جدید خود خریداری کنند یا بازگشت سرمایه مناسبی داشته باشند. اکنون زمان آن است که تخفیف‌ها، فروش‌ها، معاملات یا بازاریابی فریمیوم را در نظر بگیرید تا تجربیاتی را ارائه دهید که این مشتریان نمی‌توانند در برابر آن مقاومت کنند.

عبور از بودجه های جدید

برندها باید تغییر قابل توجهی را در مخارج مصرف کننده که ممکن است در طول سه ماه اول رکود یا با ادامه افزایش هزینه کالاها و خدمات رخ دهد، در نظر بگیرند. 64 درصد از مصرف کنندگان در نظرسنجی در طول تابستان گفتند که بودجه خانه خود را کاهش می دهند یا به کاهش ادامه می دهند. جالب اینجاست که این درصد به 57 درصد کاهش یافته است و 27 درصد گفته اند که بودجه آنها ثابت خواهد ماند و تنها 15 درصد اعلام کرده اند که افزایش خواهد یافت.

برندها باید مواردی را در نظر بگیرند که برای افراد کلیدی است که سبک زندگی خود را حفظ کنند. در حالی که یک مجموعه از نظرسنجی ها نباید تنها مبنایی برای اصلاح کامل کل استراتژی بازاریابی شما باشد، نیازها باید به جای اقلام با قیمت بالاتر یا لوکس تمرکز فعلی باشند.

موارد ضروری اولویت دارند

در سال‌های اخیر دلایل زیادی برای کاهش هزینه‌های مصرف‌کنندگان وجود داشته است، از جمله همه‌گیری، نگرانی در مورد رکود اقتصادی و تغییرات در کیفیت زندگی. مصرف کنندگان مورد بررسی در تابستان و زمستان نشان می دهند که مایحتاج اولیه مانند مواد غذایی مورد نیاز برای تهیه وعده های غذایی در اولویت قرار دارند و پس از آن اجاره، وام مسکن و قبوض مسکن. محصولات مراقبت شخصی ضروری با مراقبت های بهداشتی و دارو در رتبه سوم قرار گرفتند.

در حالی که سرگرمی، خرید، و سایر اقلام و خدمات غیر ضروری کاملاً خارج از لیست نیستند، مردم به جای بیرون رفتن، بیشتر روی سرگرمی های دیجیتال یا آنلاین سرمایه گذاری می کنند. با این حال، 9٪ از افراد مورد بررسی هنوز به بارها و رستوران ها می روند و 16٪ در لباس و پوشاک سرمایه گذاری می کنند.

زمان آن فرا رسیده است که بازاریابان برای بهبود فرآیندهای حفظ مشتری با مشتریان ارتباط معناداری برقرار کنند. این به معنای توجه به این است که مصرف کنندگان چه چیزی را خریداری می کنند و چگونه خرید می کنند. رکود باعث ایجاد شکارچیان معامله می شود، بنابراین سرمایه گذاری بر روی این مصرف کنندگان بسیار مهم است. به جای اینکه آنها را به سمت برندهای غیرمعمول سوق دهید، فرصت هایی ایجاد کنید که برندهای مورد علاقه آنها از نظر قیمت قابل مقایسه باشند. این امر وفاداری به برند را در حالی که نیازهای آنها را برآورده می کند، تقویت می کند.

چقدر سریع همه چیز به حالت عادی باز می گردد؟ واقعا کی میدونه این یک فرصت عالی برای بازاریابان است تا استراتژی های خود را دوباره ارزیابی کنند و بر محصولات آزمایش شده و واقعی که مصرف کنندگان می شناسند و دوست دارند تمرکز کنند. بازاریابی محتوا را افزایش دهید، گزینه های سطحی داشته باشید و در مسیر خود باقی بمانید. اهداف واقع بینانه تعیین کنید، روی چیزی که به خوبی کار می کند سرمایه گذاری کنید، به رقابت توجه کنید، به مصرف کنندگان کمک کنید پول خود را ذخیره کنند و بر جریان های سودآوری جدید تمرکز کنید.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *