در دنیای امروز، تبلیغات ویدیویی موثرترین راه برای کسب و کارها برای دستیابی به مخاطبان هدف و تبلیغ محصولات یا خدمات خود است.

در طول ارائه SMX Next من، سه گرایش نوآورانه برای ویدیو را بررسی کردیم که به ایجاد گفتگوی عمیق‌تر در مورد نقش داده‌ها و تجزیه و تحلیل‌ها، همراه با هدف‌گیری و بهینه‌سازی کمک کرد.

بیایید برخی از استراتژی‌ها، پرسش‌ها و افکار کلیدی ارائه را دوباره مرور کنیم.

ظهور ویدیوهای عمودی

هر سال سعی می کنم به با ارزش ترین تاثیر در فضای تبلیغاتی خود فکر کنم. برای سال‌ها، من همیشه پاسخ YouTube TrueView Skippable Ads را دریافت کرده‌ام. درست است، زیرا تا زمانی که کاربر 30 ثانیه از یک تبلیغ را تماشا نکند، برای کاربر پولی پرداخت نمی‌کنید (یا اگر ویدیو کوتاه‌تر باشد، آن را تکمیل یا درگیر می‌کند).

با این حال، اخیراً نظرم را تغییر داده ام. من متقاعد شده‌ام که امروزه ویدیوی عمودی با ارزش‌ترین تأثیر در وب است.

ویدیوی عمودی برای هر تبلیغ کننده در سال 2023 به دلیل سه نوع تبلیغ زیر ضروری است:

از نقطه نظر خلاقانه، می‌توانید تبلیغات یکسان، اگر نه مشابه، در هر سه پلتفرم اجرا کنید. هر کدام مجموعه منحصربه‌فرد خود را از هدف‌گیری دارند، که آنها را در توانایی آنها برای افزایش حجم کاربر با کیفیت از هم جدا می‌کند.

  • برای تجارت الکترونیک: به دلیل ادغام فروشگاه های اینستاگرام، توصیه من ابتدا Reels است. با توجه به روندها، مخاطبان و فرصت های تعامل توسط TikTok دنبال می شود.
  • برای B2B: من از Shorts شروع می کنم، انتقال بهتری از این تبلیغ به کانال YouTube برای تعامل با محتوای بیشتر. همچنین، می‌توانید از قدرت Google Ads و Analytics برای ارائه تبلیغات به مخاطبانی استفاده کنید که یا به برند علاقه نشان داده‌اند یا سطحی از قصد را در جستجوی Google و/یا YouTube ارائه کرده‌اند.
ویدئوی عمودی: مقایسه بر اساس پلت فرم
ویدئوی عمودی: مقایسه بر اساس پلت فرم

TikTok برای B2B

استفاده از TikTok برای B2B یک نگرانی رایج برای بازاریابان است. آیا واقعاً می تواند مؤثر باشد، به ویژه در هنگام هدف قرار دادن مدیران؟

پاسخ کوتاه بله است.” با این حال، پاسخ طولانی شامل برخی نکات ظریف است.

هنگام هدف قرار دادن مدیران، می‌توانیم فرض کنیم که این افراد پرمشغله لزوماً در TikTok نیستند، اما کسانی که پیام‌های کلیدی را به این مدیران منتقل می‌کنند (شرک‌ها، دستیاران، مدیران) کسانی هستند که این نوع پیام‌ها را به تصمیم‌گیرنده منتقل می‌کنند.

بنابراین، من فکر نمی‌کنم که TikTok برای مؤثر بودن نیازی به ضربه زدن به هدف داشته باشد. در عوض، خلاقیت، پیام‌رسانی و محصول باید مخاطبان هدف را برای انجام اقدام جذب کند – برای یادگیری بیشتر و عمیق‌تر کردن تأثیر برای برداشتن گام بعدی از نردبان بالا رفتن به مدیران اجرایی.

ظهور سه گانه ویدیویی

در حالی که TikTok می‌تواند برای برندها بسیار مؤثر باشد، اما متوجه شدیم که برای برخی از دیگران مؤثرتر است. با این حال، این پلتفرم در حال ساخت ابزارهایی برای کمک به تبلیغ کنندگان B2B است، از جمله موارد زیر:

  • هدف گذاری هشتگ: برای اولین بار، می‌توانیم با هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاصی که کاربران جستجو یا برچسب‌گذاری کرده‌اند، از قدرت هدف جستجو و ویدیو استفاده کنیم.
  • رهبری کمپین ژنرال: اصطکاک را با اجازه دادن به کاربران برای تبدیل مستقیم از یک تبلیغ به CRM شما با حداکثر نظرسنجی از 10 سوال کاهش دهید.
  • طول ویدیو: مدت زمان ارگانیک نسبت به 1 دقیقه اوایل امسال به 3 دقیقه افزایش یافته است، و من معتقدم که 10 دقیقه جهش بعدی خواهد بود زیرا TikTok به دنبال ثبت زمان طولانی تری است، جایی که YouTube در حال حاضر تاج را در اختیار دارد.
  • اینفلوئنسرها: در حالی که یک محصول خاص نیست، این یک تاکتیک است که ما آن را یک مزیت واضح دیده‌ایم. استفاده از یکپارچه سازی محصول با یک تأثیرگذار با دنبال کنندگان جمعیتی هدف شما می تواند برای B2B کارساز باشد.

پرش از روند ویدیویی در مقابل ایجاد یک تبلیغ جذاب

یکی دیگر از سؤالات کلیدی مخاطبان در طول ارائه این بود که “آیا بهتر است از یک روند ویدیویی پرش کنید یا یک تبلیغ قانع کننده ایجاد کنید” از منظر ویدیویی.

اگر بودجه دارید، باید سعی کنید هر دو را آزمایش کنید تا تاثیر آن را درک کنید. در اینجا هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد، من فقط از بهترین قضاوت خود استفاده می کنم.

در اینجا چند نکته قابل تامل است:

  • اگر برند بزرگ‌تری هستید، من معتقدم که فرصت بهتری برای برنده شدن با یک روند ویدیویی دارید، زیرا مخاطبان فعلی شما مایلند روند را حفظ کنند و حتی بیشتر از این روند را پیش ببرند. اگر برند کوچک‌تری هستید، به دنبال خانه‌ای هستید که نادر است اما غیرممکن نیست.
  • به نظر من تبلیغات جذاب همیشه برای برندهای بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا برای جلب توجه بیننده و ترغیب آنها به انجام یک اقدام خاص طراحی شده است. تبلیغات قانع کننده می تواند در دستیابی به طیف وسیعی از بینندگان موثر باشد.
آینده ویدیو عمودی است

آینده تبلیغات

آینده تبلیغات در کوتاه مدت ویدیوی عمودی است. بنابراین، نگاه عمیق تر به فرصت های پلت فرم برای این مکان ها بسیار مهم است.

از زمان ارائه، تیم Variable.Media و من توانسته‌ایم چند مطالعه موردی دیگر تولید کنیم و داده‌های مخصوص این مکان‌های عمودی را جمع‌آوری کنیم.

شورت یوتیوب

این برای هر کسی که در حال حاضر تبلیغات YouTube را اجرا می کند ضروری است. شاهد تعامل قوی، میانگین نرخ‌ها (CPM/CPV)، اما زمان تماشای طولانی‌تر هستیم.

زمان طولانی تری که صرف می شود می تواند به دلیل تماشای تمام محتوای دیگر از برگه اشتراک یا جستجو، بنابراین به صورت کوتاه از برگه اصلی، توسط کاربر و وضعیت ذهنی در داستان باشد.

TikTok

هدف گذاری هشتگ کار می کند، اما ما مقیاس پذیری محدودی پیدا می کنیم، به خصوص در مورد مارک های B2B.

با این حال، یک هدف مخاطب عالی، برای عملکرد در مقیاس باید شاهد رشد باشیم.

حلقه های اینستاگرام

یک مکان بسیار جذاب تر از استوری ها یا فید خبری با کسری از هزینه.

برای اکثر برندها، ما حلقه‌ها را اجرا می‌کنیم، زیرا متوجه می‌شویم که مخاطبان به اشتراک گذاشتن، نظر دادن یا ذخیره‌سازی بیشتر از کلیک کردن روی آن‌ها تمایل دارند، رفتار جدیدی که از فید خبری به داستان‌ها تغییر کرده و اکنون به چرخش درآمده است.

ویدئوهای عمودی را در استراتژی تبلیغاتی خود به حداکثر برسانید

ویدئو فرصتی منحصر به فرد برای دستیابی به طیف گسترده ای از مخاطبان در پلتفرم ها ایجاد می کند و در عین حال نرخ تعامل و تبدیل را افزایش می دهد.

تبلیغات ویدیویی عمودی روشی قدرتمند برای کسب‌وکارها برای تبلیغ محصولات و خدمات خود ارائه می‌دهد.

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که مؤثرترین رویکرد به اهداف خاص یک کسب و کار و مخاطبان هدف بستگی دارد، که می تواند نقش مهمی در به حداکثر رساندن تأثیر ویدیوی عمودی داشته باشد.

در زیر ویدیوی کامل ارائه SMX Next من است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

کوری هنکه

کوری هنکه، کارشناس تبلیغات دیجیتال با بیش از 15 سال تجربه در این صنعت. کوری به عنوان بنیانگذار Variable Media، یک آژانس تبلیغاتی موفق با تمرکز بر داده ها و تجزیه و تحلیل، به ویژه در حوزه تبلیغات ویدیویی در یوتیوب، بیش از 6 سال است که به کسب و کارها در موفقیت در دنیای تبلیغات دیجیتال کمک می کند. کوری علاوه بر اداره آژانس خود، دانش و تجربه خود را نیز در 5 سال گذشته به عنوان سخنران در کنفرانس ها به اشتراک گذاشته است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *