celebrate earth day with BLUETTI


BLUETTI با راه حل های انرژی پایدار به ندای روز زمین پاسخ می دهد. روز زمین 2023 را با BLUETTI جشن بگیرید.

سیاره ما با چالش‌های بی‌سابقه‌ای مواجه است، از کاهش منابع طبیعی تا افزایش تعداد رویدادهای شدید آب و هوایی. منابع انرژی ما در خطر است. بحران انرژی اخیر در اروپا نشان می دهد که اتکا به سوخت های سنتی مانند گاز می تواند ما را آسیب پذیر کند.

افراد بیشتری به دنبال راه هایی برای زندگی پایدار هستند، هم برای محافظت از سیاره ما و هم برای محافظت از خود در برابر خطرات کمبود انرژی.

BLUETTI همیشه با ارائه راه‌حل‌های نوآورانه انرژی پاک که بر اساس فناوری پیشرفته ساخته شده‌اند، شیوه زندگی سبز و پایدار را ترویج کرده است. تمرکز آن بر تولید انرژی پاک و ذخیره سازی انرژی مقرون به صرفه به بسیاری از کاربران این امکان را داده است تا گام هایی را در جهت یک روش زندگی پایدارتر بردارند.

BLUETTI EP900 خارج از خانه

راه حل های برق سبز قابل اعتماد

BLUETTI می‌داند که هنگام ذخیره انرژی پاک، ایمنی و قابلیت اطمینان کلیدی است. به همین دلیل است که اکثر محصولات BLUETTI از باتری های LiFePO4 استفاده می کنند. این باتری‌های لیتیوم فسفات آهن طول عمر بالایی تا 15 سال دارند و نسبت به باتری‌های سنتی که می‌توانند بیش از حد گرم شوند و حتی آتش بگیرند، بسیار ایمن‌تر هستند.

باتری ها همچنین حاوی مواد شیمیایی یا فلزات مضر نیستند. خبر خوب این است که آنها را می توان بدون آسیب رساندن به محیط زیست تولید، استفاده و دفع کرد.
BLUETTI EP900 خارج از خانه

ژنراتورهای BLUETTI به شما این امکان را می دهند که آنها را از چندین منبع شارژ کنید. علاوه بر برق متناوب، شما همچنین می توانید از نیروی خورشید برای تولید انرژی خورشیدی تمیز استفاده کنید که می تواند برای استفاده حتی در تاریکی هوا ذخیره شود. گزینه هایی وجود دارد که تقریباً هر نیازی را برآورده می کند، از نیروگاه قابل حمل EB3A BLUETTI گرفته تا سیستم ذخیره انرژی قدرتمند EP900 که می تواند برای محافظت از کل خانه شما در برابر قطع برق استفاده شود.

وقتی به آن نیاز دارید، حتی در فضای باز، قدرت دهید

محصولات BLUETTI فقط به شما در تولید و ذخیره برق در خانه کمک نمی کند. وقتی در حال کاوش در فضای باز عالی هستید، لازم نیست ابزارهای الکتریکی خود را پشت سر بگذارید. ایستگاه‌های برق قابل حمل BLUETTI EB3A/EB55/EB70 به شما این امکان را می‌دهند که مطمئن شوید تلفن‌های هوشمند، دوربین‌ها، لپ‌تاپ‌ها و غیره همیشه انرژی مورد نیاز خود را دارند، حتی اگر از شبکه خارج هستید. اگر در سفر به دنبال برق رسانی به وسایل برقی مانند مایکروویو و یخچال هستید، ژنراتورهای خورشیدی مانند BLUETTI AC200P و AC200MAX می توانند به شما کمک کنند تا وسایلتان را با استفاده از انرژی رایگان خورشیدی کار کنند. هر سفر در فضای باز را هم پایدار و هم راحت تر می کند.
BLUETTI EP900 خارج از خانه

اگر به دنبال پشتیبان‌گیری از باتری خانگی هستید، ترکیب BLUETTI AC300/B300 ظرفیت کافی برای حفظ برق در خانه را 24/7، حتی در زمان قطع برق، می‌دهد. با توجه به عدم وجود امنیت انرژی، این امر می تواند بسیار ارزشمند باشد.

مورد اعتماد میلیون ها کاربر BLUETTI

محصولات BLUETTI در حال حاضر مورد اعتماد میلیون ها مشتری در سراسر این سیاره است. در واقع، BLUETTI تعدادی مستند در YouTube منتشر کرده است که نشان می دهد چگونه محصولات BLUETTI توسط مردم در سراسر جهان استفاده می شود.
BLUETTI AC500 در خانه

یکی از این مستندها تام فاز استرالیایی را نشان می دهد. تام در دهه 70 خود از BLUETTI AC300 و AC500 برای تامین برق در مزرعه خود استفاده می کند که خارج از شبکه است. تام به قدری طرفدار راحتی، سازگاری و قدرت سبز شد که محصولات BLUETTI او حتی یک ایستگاه برق قابل حمل BLUETTI EB200P را به عنوان هدیه کریسمس برای دوستش سارا خرید. او از آن برای کاهش قبض برق خود با شارژ کردن نیروگاه قابل حمل خود با استفاده از پنل های خورشیدی استفاده می کند. سپس از این نیرو برای راه اندازی وسایل برقی خود در خانه استفاده می کند. این به سارا کمک کرد تا انرژی سبز را در خانه اجاره ای خود تولید کند، حتی اگر او اجازه نصب پنل های خورشیدی دائمی را نداشت.

روز زمین را با BLUETTI جشن بگیرید

BLUETTI همیشه به دنبال راه هایی برای ترویج سبک زندگی پایدار و سبزتر است. به همین دلیل است که BLUETTI به رویداد روز زمین در شهرستان لس آنجلس در آوریل 2023 خواهد پیوست. روز زمین یک رویداد سالانه در سراسر جهان است که هدف آن افزایش آگاهی در مورد خطرات زیست محیطی است که سیاره ما با آن مواجه است و آنچه که ما می توانیم برای محافظت از سیاره و زندگی خود انجام دهیم. پایدارتر

نمایندگان BLUETTI برای دیدار با شما در رویداد روز LA Earth حضور خواهند داشت. آنها خوشحال خواهند شد که در مورد چگونگی استفاده از محصولات آنها برای ایجاد یک سبک زندگی پایدارتر صحبت کنند. حتی کلوچه، کیک و گل نیز وجود خواهد داشت. و البته، پایه با یک نیروگاه قابل حمل BLUETTI تغذیه خواهد شد!

اگر مایل به ادامه مطلب هستید، جزئیات به شرح زیر است:

تاریخ: شنبه 22 آوریل

زمان: 10 صبح تا 2 بعد از ظهر

محل: دفتر مدیریت مشترک ناحیه بهداشت، 1955 Workman Mill Road, Whittier, CA 90601

درباره BLUETTI

BLUETTI از سال 2019 محصولات تولید و ذخیره انرژی سبز تولید می کند. این شرکت همیشه بر ساختن آینده ای پایدار برای خانه های ما و فراتر از آن تمرکز داشته است. این به سرعت به یک تجارت جهانی تبدیل شده است و میلیون ها مشتری در بیش از 70 کشور در سراسر جهان دارند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت و محصولات آن، حتما به BLUETTI در https://www.bluettipower.com مراجعه کنید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *