در 3 مارس، لینکدین مقالات مشترکی را معرفی کرد، نوع جدیدی از محتوا که لینکدین با کمک هوش مصنوعی و کاربران لینکدین منتشر می کند.

در حالی که بود به بازار عرضه شد به عنوان ابتکاری برای آشکارسازی تخصص کاربران لینکدین (به عنوان مثال، “بازسازی دانش نزدیک به 10 میلیارد سال برای کمک به شما برای مقابله با مشکلات کاری روزمره”)، همچنین یک بازی درخشان SEO مبتنی بر هوش مصنوعی است.

در کمتر از سه هفته، مرکز محتوا /advice/ تقریباً 30000 مقاله (9000 مقاله در هفته گذشته) منتشر کرد.

مشاوره لینکدین - نتایج جستجو

لینکدین همچنین 17658 کلمه کلیدی به دست آورد و تخمین زده می شود که هزاران جلسه ارگانیک در هر داده Ahrefs جمع آوری کند.

مشاوره لینکدین - داده های Ahrefs

این مقاله به بررسی نحوه عملکرد آخرین ابتکار محتوای مرتبط با هوش مصنوعی و اعضا و عملکرد چشمگیر آن در جستجوی گوگل می پردازد.

مقاله مشارکتی لینکدین چیست؟

مقالات مشارکتی در لینکدین با هوش مصنوعی ایجاد شده و توسط متخصصان انسانی ویرایش شده است.

این اجازه می دهد تا لینکدین تلاش های محتوایی خود را با هوش مصنوعی افزایش دهد و در عین حال کیفیت را از طریق بینش های جامعه حفظ کند. (مشابه اینکه ویکی‌پدیا به کاربران اجازه ایجاد و ویرایش محتوا را می‌دهد.)

مقالات مشترک به وضوح به این صورت برچسب گذاری می شوند:

برچسب مقاله مشترک لینکدین

مقالات مشارکتی لینکدین و سئو

چگونه مهارت های کار گروهی خود را در رزومه خود به نمایش می گذارید؟” نمونه ای از موفقیت در سئو مقالات مشترک است.

در حال حاضر در صفحه 2 برای خوشه کلمات کلیدی “کار تیمی در رزومه” با 2290 جستجوی ماهانه در ایالات متحده وجود دارد.

در حالی که این قطعه 920 کلمه دارد، میانگین مقاله مشترک حتی طولانی تر است – بین 1000 تا 1500 کلمه. و با اضافه شدن هر نقل قول و بینش کاربر طولانی تر می شوند.

مقالات مشترک لینکدین - میانگین تعداد کلمات

محتوا به وضوح با یک H1، چندین H2 و یک عنوان صفحه منحصر به فرد و توضیحات متا – همه برای خوشه کلمات کلیدی بهینه شده است.

URL https://www.linkedin.com/advice/0/how-do-you-showcase-your-teamwork-skills-resume-skills-teamwork
تعداد کلمه 920
لینک های ورودی 4
خوانایی نسبتا آسان
شاخص ناپذیری قابل نمایه سازی
عنوان 1 رزومه مهارت های کار تیمی مثال: چگونه متمایز شویم
عنوان 1 طول 49
توضیحات متا 1 نحوه استفاده را یاد بگیرید مهارتهای کار گروهی از سرگیری نمونه هایی برای تحت تاثیر قرار دادن مدیران استخدام مهارت های مربوطه را انتخاب کنید، از افعال عمل و نتایج استفاده کنید و مثال بزنید.
توضیحات متا 1 طول 152
H1 چگونه خود را به نمایش می گذارید کار گروهی مهارت ها در رزومه شما؟
H2 مربوطه را انتخاب کنید کار گروهی مهارت ها
از افعال عمل و نتایج قابل سنجش استفاده کنید
مثال هایی از زمینه های مختلف ارائه دهید

این هاب قبلاً 343 دامنه ارجاع دهنده را جمع آوری کرده است و محبوبیت آن در حال افزایش است.

تصور کنید 30000 مقاله با هر کدام 1200 کلمه و هزینه و زمان مرتبط با آن ایجاد کنید.

هوش مصنوعی به LinkedIn اجازه داد تا مقیاس گسترده‌ای داشته باشد – مؤلفه جامعه بازدید از صفحه، اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی و بک لینک‌ها را تضمین می‌کند، دو حلقه عالی برای رشد و تعامل.

چرا می خواهید در یک مقاله مشترک مشارکت کنید؟

از طریق جعبه نقل قول که در آن سهم شما ظاهر می شود، قرار گرفتن در معرض قرار خواهید گرفت:

مشارکت در مقالات مشترک لینکدین

کل مرکز مشاوره در حال حاضر در جستجوی Google شتاب زیادی پیدا کرده است.

لینکدین یکی از قوی‌ترین دامنه‌های وب است که امتیاز دامنه ۹۸ (Ahrefs) دارد. اگر وب سایت شما نمی تواند برای یک کلمه کلیدی یا موضوع رتبه بندی کند، لینکدین احتمالاً می تواند رتبه بندی کند.

با مشارکت در مقالات مشترک، شما این شانس را دارید که:

  • در عبارات جستجویی که در غیر این صورت شانسی برای رتبه بندی ندارید، در معرض دید قرار بگیرید.
  • به عنوان یک متخصص صنعت و رهبر فکری اعتبار کسب کنید.
  • تخصص حرفه ای خود را در لینکدین ایجاد کنید.
    • همانطور که لینکدین بیان می کند، “… برای اطمینان از اینکه مشارکت کنندگان برای صرف وقت و تجربه خود پاداش دریافت می کنند، می توانند نشان صدای برتر جامعه را در زمینه مهارت خود (به عنوان مثال، “صدای فروش برتر”) برای افزودن بینش خود به دست آورند. می‌توانید نشان را در نمایه‌ها و در کنار مشارکت‌های مقاله‌ها ببینید.»

در مورد انتخاب افرادی که می توانند مشارکت کنند، پیوند داده شده است ایالت ها که آنها:

“[Identify] اعضایی که احتمالاً بر اساس تجربه کاری، مهارت‌ها، و مشارکت قبلی در پلتفرم، در یک موضوع خاص متخصص هستند. آنها همچنین باید با رعایت توافقنامه کاربری لینکدین و سیاست های انجمن حرفه ای، استانداردهای اعتماد بالایی داشته باشند.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


درک محتوای تولید شده توسط کاربر در لینکدین

دو نوع مقاله دیگر برای درک و تمایز از مقالات مشترک وجود دارد:

  • کاربران قبلاً می توانستند مقالات خود را در لینکدین منتشر کنند و رتبه بندی کنند.
  • لینکدین در حال حاضر تولید محتوای خود را به طور گسترده از طریق “لینکدین نیوز” افزایش داده است.

محتوای تولید شده توسط کاربر: انتشار مقالات خود

مقالات LinkedIn خودتان در حال حاضر در نتایج جستجو نمایه می شوند. آنها بر روی حلزون / پالس / زندگی می کنند. همه افراد دارای حساب لینکدین می توانند این مقالات را ایجاد کنند – مشابه Medium.

محتوای تولید شده توسط کاربر: انتشار مقالات خود

این /pulse/ Slug برای بیش از 7 میلیون کلمه کلیدی رتبه بندی می کند. نکته خوب این است که نیازی به اشتراک گذاری فضا با هوش مصنوعی ندارید.

بنابراین، اگر به دنبال رتبه‌بندی برای یک دوره رقابتی هستید و هنوز رتبه‌بندی مقاله لینکدین را در صفحه 1 نمی‌بینید، مقالات منحصر به فرد و بهینه‌شده با کلمات کلیدی خود را بنویسید و با کمی شانس (و بک لینک) می‌توانید موقعیت بالا را تضمین کنید

ایده های مقاله لینکدین

برخی از افراد به این سئوی روی SERP می گویند زیرا به شما امکان می دهد در صفحه 1 املاک و مستغلات داشته باشید حتی اگر وب سایت شما در آنجا نباشد.

محتوای تولید شده توسط شرکا: محتوای اخبار لینکدین

متوجه خواهید شد که /advice/ Slug تغییر مسیر می دهد به /pulse/ هاب وب سایت با عنوان:

  • “لینکدین را کاوش کنید: آنچه را که در لینکدین ترند است بررسی کنید. چیز جدیدی بیاموزید، موضوع مورد علاقه خود را دنبال کنید، الهام بگیرید و به گفتگو بپیوندید.”

در اینجا، شما پیدا خواهید کرد لینکدین داستان های خبری تولید شده توسط سازندگان محتوای پلت فرم و همکاران.

از آنجایی که تیم تحریریه لینکدین مرکز محتوا را توسعه می‌دهد، بسیار متمرکز و ساختار یافته است و از نظر استراتژیک با حوزه‌های اصلی پیشنهادات حرفه‌ای لینکدین صحبت می‌کند. (نه چندان لینکدین، پلت فرم رسانه های اجتماعی.)

می توانید در مورد موارد زیر بیاموزید:

  • حرفه.
  • جستجوی کار.
  • محل کار.
  • فن آوری.
  • مهارت های شغلی.
  • منابع انسانی.
  • و بیشتر.

هر ستون اصلی به زیرمجموعه ها تقسیم می شود. به عنوان مثال، “جستجوی شغل” به موارد زیر تقسیم می شود:

  • رزومه و نامه های پوششی
  • مصاحبه کردن

هر SEO این ساختار سایت تمیز را دوست دارد. و /pulse/ مطمئناً یک بازی سئو برای لینکدین بوده است.

ساختار سایت تمیز

مقالات مشترک و صفحات مهارت

مقالات مشترک جدید توسط صفحات مهارت منتشر می شوند که شبیه به نظر برسید به صفحات شرکت

صفحه مهارت - مقالات مشترک

برخی از صفحات مهارت در حال حاضر صدها هزار دنبال کننده دارند. لینکدین به طور خودکار شما را به صفحات مرتبط اضافه می کند بر اساس پروفایل شما.

دنبال کردن آنها راه خوبی برای اطلاع از انتشار مقالات جدید است.

آموخته های سئو از مقالات مشترک لینکدین

این مقالات هوش مصنوعی شرط بزرگ سئوی لینکدین هستند

مقالات مشترک نمونه خلاقانه ای از محتوای هوش مصنوعی در مقیاس هستند. مشارکت‌های کاربران لینکدین ویرایش انسانی، داستان‌ها و نمونه‌هایی را اضافه می‌کند بدون اینکه تیم محتوای لینکدین را در طول رشد به گلوگاه تبدیل کند.

از آنجایی که تیم تحریریه لینکدین در اصل این صفحات را خلاصه می کند، آنها رویکردی ساختاریافته برای مقیاس بندی محتوا در مناطق جدید دارند، به عنوان مثال، برنامه ریزی تجاری، تجربه مشتری، آموزش کارکنان یا مدیریت رویداد.

حجم جستجو برای کلمات کلیدی اصلی 4069 صفحه اول رتبه بندی شده در ایالات متحده در حال حاضر 710080 در ماه است – و صفحات بیشتری روزانه رتبه بندی می شوند.

فرضیه من: مقالات مشارکتی، شرط بندی سئوی لینکدین در سال جاری است.

LinkedIn در پرسش‌های متداول خود به این موضوع اشاره می‌کند، جایی که آنها یادداشت می‌کنند موتورهای جستجو به عنوان یکی از بهترین راه ها برای یافتن این مقالات جدید.

سوالات متداول مقاله مشترک لینکدین

حلقه رشد

مرکز /advice/ کار می کند زیرا یک حلقه رشد هوشمندانه برای Linkedin است، به عنوان جولیانا مندز، معاون رشد کسری و مشاور B2B SaaS، توضیح می دهد:

  • تحصیل حلقه: هوش مصنوعی و محتوای تولید شده توسط کاربر، کاربران جدیدی را از طریق تأثیر سئو وارد می کند. اینها به طور بالقوه به این مقالات کمک می کنند و آنها را به اشتراک می گذارند – که باز هم تأثیر سئو (محتوا و ارجاعات) را افزایش می دهد و دوباره کاربران جدید بیشتری را به دست می آورد یا کاربران موجود را درگیر می کند.
  • نامزدی حلقه: به‌روزرسانی‌ها و مشارکت‌های جدید اعلان‌ها را راه‌اندازی می‌کنند و از این رو تعامل و احتمال بازگشت به پلتفرم بالاتر را ایجاد می‌کنند.”

بازی درخشان SEO LinkedIn

مقالات مشارکتی با فشار کلی لینکدین برای تبدیل شدن به مکانی که حرفه ای ها برای یادگیری می آیند همسو هستند.

با ترکیب منحصر به فرد خود از هوش مصنوعی و محتوای تولید شده توسط کاربر، آنها فقط بازاریابی محتوایی و SEO خود را بر روی استروئیدها قرار می دهند.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *