در BigWP لندن، مشتری VIP وردپرس RS Components یک داستان متقاعد کننده در مورد ایجاد یک تجارت فناوری تاثیرگذار از ابتدا، با استفاده از WordPress و WooCommerce برای ایجاد یک پلت فرم قوی و مقیاس پذیر به اشتراک گذاشت.

آزادسازی قدرت وردپرس و ووکامرس

RS Components می‌دانست که برای راه‌اندازی و حمایت از جامعه جدید سازنده OKdo خود به یک پلتفرم دیجیتالی قوی نیاز دارند، مکانی که در آن افرادی که عاشق ساختن و سرهم‌بندی با فناوری هستند می‌توانند با هم ارتباط برقرار کنند و ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند.

راه‌حل‌های فناوری سنتی نمی‌توانست آن را کاهش دهد – آنها به چیزی قدرتمند، انعطاف‌پذیر و سازگار نیاز داشتند.

وارد وردپرس و WooCommerce شوید، یک گروه مدیریت محتوای پویا و تجارت الکترونیک که به آنها امکان می‌دهد به سرعت حرکت کنند و رشد و تغییر سریع را در خود جای دهند.

ایجاد زیربنای موفقیت

پس از انتخاب وردپرس و ووکامرس، RS Components با Box UK شریک شد تا چشم انداز خود را پیاده کند و همچنین از اکوسیستم گسترده افزونه ها و تخصص وردپرس برای ایجاد یک راه حل واقعا سفارشی برای تجارت خود استفاده کرد.

پلت فرم OKdo فقط در مورد زیباسازی قسمت جلویی نبود. ادغام با NetSuite، یک ارائه دهنده برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)، به مدیریت زنجیره تامین و توزیع پیچیده آنها در سراسر اروپا و فراتر از آن کمک می کند.

به سرعت حرکت می کند

تنها در هشت ماه، RS Components یک پلتفرم کاملاً پاسخگو، چند منطقه ای و چند ارزی را راه اندازی کرد که دارای طیف کاملی از محصولات است و قدرت وردپرس و ووکامرس را برای شروع و رشد یک تجارت به نمایش می گذارد. و به همین جا ختم نمی شود.

RS Components از راه‌اندازی رایانه تک برد خود راک در سال 2022 تا ارائه خدمات سخت‌افزاری سفارشی‌شده در سال 2023، به توسعه تجارت خود ادامه می‌دهد.

در سال 2023، آنها حتی از پلتفرم خود برای الهام بخشیدن به مهندسان آینده با اهدای micro:bit به صورت رایگان به مدارس در بریتانیا و ایالات متحده استفاده کردند.

برای آینده ساخته شده است

سفر RS Components گواهی بر قدرت و انعطاف‌پذیری وردپرس و ووکامرس است، ترکیبی که به راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق در کمتر از یک سال کمک کرد، و کسب‌وکاری که همچنان به تطبیق و تکامل خود ادامه می‌دهد تا نیازهای در حال تغییر صنعت خود را برآورده کند.

وردپرس VIP مفتخر است که بخشی از آن سفر است و راهنمایی، بررسی کد و سایر پشتیبانی ها را ارائه می دهد.

آیا از ایجاد سرمایه گذاری شخصی با استفاده از وردپرس و ووکامرس الهام گرفته اید؟ ما می توانیم کمک کنیم، فقط تماس بگیرید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *