گوگل به روز رسانی دیگری را برای الگوریتم خود منتشر کرده است که این بار بر سیگنال های تجربه در بررسی ها تمرکز دارد.

به‌روزرسانی آوریل ۲۰۲۳ Google Reviews تنها یکی از بسیاری از به‌روزرسانی‌های مجموعه تنظیمات الگوریتم Google است، اما از آنجایی که تأثیر مستقیمی بر نحوه فهرست‌بندی و رتبه‌بندی محتوای دارای نظرات خواهد داشت، بسیار مهم است.

این به‌روزرسانی با تأکید بر سیگنال جدیدی که Google آن را ضروری می‌داند: تجربه، مسیرهای بیشتری را به مدیران وب و ویرایشگران هنگام ایجاد محتوای مبتنی بر بررسی ارائه می‌کند.

در این وبلاگ، تمام پاسخ سوالات زیر را خواهید آموخت:

این به روز رسانی الگوریتم گوگل چه چیزی را در اختیار دارد؟
آیا این فقط یک به‌روزرسانی دیگر برای بررسی محصول است؟
این چگونه بر استراتژی مدیریت بررسی آنلاین شما تأثیر می گذارد؟

در اینجا یک راهنمای کامل برای این به روز رسانی و نحوه بهینه سازی محتوای خود برای آن آورده شده است.


“در تجربه من:” “E” اضافی که باید مراقب آن بود

EAT قدیمی (تخصص، اقتدار، اعتماد) در دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت Google را به خاطر دارید؟ به‌روزرسانی آوریل ۲۰۲۳ Google Reviews عبارت «E» اضافی را در مخفف (اکنون Double-EAT) گنجانده است: تجربه.

به عنوان مثال، می توانید عباراتی مانند «با توجه به تجربه من” یا “از تجربه شخصی،” که به عنوان یک سیگنال مرجع برای گوگل دیده می شود.

این نشان می دهد که شما اطلاعات مستقیمی در مورد یک محصول یا خدمات دارید و می توانید بررسی دقیقی از آن ارائه دهید. این برای رتبه صفحه مهم است زیرا به کاربران نشان می دهد که می توانید اطلاعات مربوطه را در مورد موضوع مورد نظر ارائه دهید.

با پیروی از دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت Google EEAT، مؤلفه Experience اکنون شامل شواهدی از تجربه در مرورها می‌شود، از جمله:

تصاویر و سایر تصاویر
سمعی
لینک های معتبر و معتبر
آمار و سایر داده های کمی

همچنین مهم است که نظرات از منابع معتبر با اعتبار یا شرایط مربوطه ارائه شود – نظرات متخصصان یا مشتریان واقعی که از محصول یا خدمات استفاده کرده اند فکر کنید.

برای جمع‌بندی، دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت Google EEAT همچنین ارائه می‌کنند که کیفیت محتوای مرور شما بر اساس موارد زیر ارزیابی می‌شود:

محتوای نقد اصلی شما: اگر به نظر می رسد که تلاش، اصالت و استعداد قابل توجهی لازم بوده است، احتمالاً خوب است.
شما و وب سایت شما: شما نباید یک کاپیبارای گمنام یا یک موسسه بی چهره باشید.
شهرت شما: آیا شما یک رهبر صنعت با تجربه هستید یا کسی که همین دیروز ظاهر شد؟ برای برآورده کردن الزامات EEAT Google باید تخصص قابل اثبات و شهرت عالی داشته باشید. (لیست شواهد تجربی ما را در بالا ببینید)

پیروی از دستورالعمل های EEAT گوگل به آنها کمک می کند تا اطلاعات دقیق و ارزشمندی را به کاربران ارائه دهند،گفت: Don Gruspe، متخصص سئوی نسل تقاضای Thrive. “کسب و کارها می توانند با نشان دادن شایستگی، ایجاد اقتدار و تاکید بر قابل اعتماد بودن، خود را به عنوان منابع قابل اعتماد معرفی کنند.

چه کسانی تحت تاثیر این به روز رسانی هستند؟

شخصی در تالارهای گفتمان انجمن پرسیده است که آیا این موضوع در مورد بررسی های کاربر شخص ثالث صدق می کند یا خیر. بر اساس اسناد راهنمای گوگل، این مورد نیست.

اسکرین شات از توییتر

به گفته گوگل، این به‌روزرسانی بررسی محصولنظرات شخص ثالث، مانند نظرات ارسال شده توسط کاربران در بخش نظرات صفحه محصول یا خدمات را ارزیابی نمی کند.

بنابراین، این به روز رسانی برای چه کسی و چیست؟

بر اساس همان سند راهنمای Google، «سیستم نظرات» نظرات درباره هر چیزی را ارزیابی می‌کند. این برای بررسی مقالات، وبلاگ ها، صفحات و موارد دیگر طراحی شده است محتوای شخص اول با این نیت که:

یک توصیه ارائه کنید.
نظر بده
تجزیه و تحلیل ارائه کنید.

Google همچنین نمونه‌هایی از محتوای قابل بازبینی را برای اثبات «هر چیزی» ارائه می‌کند:

بررسی محصولات، مانند لپ‌تاپ، ژاکت، بازی‌های ویدیویی و موارد دیگر
خدمات
کسب و کارهایی مانند رستوران ها و به طور کلی برندها هستند

نحوه عملکرد سیستم بررسی

اسکرین شات از Google Search Central

بنابراین، اگر محتوایی را منتشر می‌کنید که حاوی نظراتی در مورد هر یک از موارد بالا است، اکنون تحت تأثیر این به‌روزرسانی Google قرار گرفته‌اید.

اگر مطمئن نیستید که به دلیل این به روز رسانی چه چیزی را تغییر دهید، به یک متخصص سئو نیاز دارید.

کارشناسان سئو”می‌تواند ممیزی‌های جامع انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که محتوا با تمرکز به‌روزرسانی روی «تجربه» مطابقت دارد و ارتباط، دقت و اعتبار را افزایش می‌دهد،کن رومرو، یک استراتژیست سئو در Thrive گفت. کارشناسان تأثیر به‌روزرسانی آوریل و فراتر از آن را بر چندین جنبه ارزیابی محتوا، از جمله:

تصاویری
سمعی
پیوندها
آمار

علاوه بر این، مشاوره با متخصصان سئو به شما این امکان را می دهد کهاستراتژی ها را طراحی کنید [that] بهینه سازی این عناصر برای بهبود رتبه بندی جستجو،رومرو گفت.


به‌روزرسانی صرفاً بررسی محصول نیست. این بیشتر یک تجدید نظر است.

برخلاف هر به‌روزرسانی قبلی Google، نسخه آوریل 2023 بخش‌های مهم سند راهنمای Google را برای بررسی بازبینی می‌کند.

در توییت دکتر ماری هاینس، می توانید این تغییرات را در تصویری که دکتر مارتین هیز کاربر توییتر به اشتراک گذاشته است، مشاهده کنید:

بررسی به روز رسانی محصول

تصویر از توییتر

قابل توجه ترین این تغییرات تغییر از “بررسی های محصول” خاص به “بررسی ها” است تا کاربران را در ساختار محتوای نقد راهنمایی کند.

اگرچه ممکن است این یک تغییر کوچک به نظر برسد، پیامدهای بازاریابی دیجیتال بسیار گسترده است. این بدان معناست که مدیران وب و ویراستاران باید به جای بررسی محصول، کیفیت نظرات خود را در مورد هر موضوعی بهینه کنند.

به عنوان مثال، اگر در حال نوشتن نقدی در مورد یک رستوران فرنچایز هستید، همان دستورالعمل هایی که برای بررسی محصول اعمال می شد همچنان اعمال می شود. آنچه مهم است این است که محتوای شما دارای شواهد واقعی از تجربه مشتریان یا کارشناسان باشد.

می توانید موارد زیر را ارائه دهید:

تصاویری از خود و سایر مشتریان در رستوران.
ضبط های صوتی از تجربه شما.
پیوندهای معتبر و معتبر به نظرات یا داده های کمی، مانند رتبه بندی برای غذاهای خاص.

این باید تلاشی برای حذف نظرات با کیفیت پایین حاوی اطلاعات نادرست یا گمراه کننده باشد.


نکات تخصصی برای به حداکثر رساندن این به‌روزرسانی Google Reviews

اگر به طور منظم محتوای مبتنی بر بررسی ایجاد می‌کنید، ممکن است این به‌روزرسانی الگوریتم Google بسیار زیاد به نظر برسد. با این حال، می‌توانید با رویکرد صحیح و تکنیک‌های بهینه‌سازی، اطمینان حاصل کنید که محتوای شما با دستورالعمل‌های به‌روز شده مطابقت دارد.

در اینجا بینش کارشناسان شرکت SEO ارگانیک برای بهبود بازی مدیریت بررسی آنلاین شما آورده شده است.

1. تخصص خود را نشان دهید

در حالی که این یک به‌روزرسانی جدید بررسی‌های Google است، همان قوانین تجربه همچنان اعمال می‌شود.

این بدان معناست که، به عنوان یک ویرایشگر یا مدیر وب سایت، باید تخصص خود را با «ارائه محتوای دقیق و روشنگر که فراتر از توضیحات عمومی است،گروسپه گفت.

او در ادامه توضیح می دهد که «گنجاندن حکایات شخصی و تجربیات زندگی واقعی باعث ایجاد ارتباط با مخاطب می شود، در حالی که ذکر صلاحیت ها و گواهینامه های مربوطه باعث ایجاد اقتدار می شود.

یک تحلیل عمیق عالی معمولاً دارای عناصر زیر است:

معرفی تفصیلی موضوع.
تجزیه و تحلیل ویژگی ها و مزایای محصول یا خدمات.
مقایسه با محصولات/خدمات مشابه
نتیجه گیری با مشاوره عملی

اطمینان حاصل کنید که از اصطلاحات صحیح استفاده کرده اید و قبل از نوشتن محتوای خود به طور گسترده در مورد موضوع تحقیق کنید. این نشان می‌دهد که می‌دانید درباره چه چیزی صحبت می‌کنید و می‌توانید برای ارائه بهترین مشاوره به آن اعتماد کنید.

استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر نیز به تقویت تخصص و اعتماد مشتری کمک می کند.

2. خودتان تحقیق کنید و آن را در محتوای خود نشان دهید

به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی الگوریتم Google، بررسی‌های کیفی نیز به تحقیق مناسبی نیاز دارند.
این می تواند شامل موارد زیر باشد:

نظرات مشتریان
مقایسه محصولات
اخبار مرتبط با صنعت در مورد موضوع

همچنین می‌توانید به تحقیقات کیفی، مانند نظرسنجی و مصاحبه با مشتریان یا کارشناسان، برای پشتیبان‌گیری از نظرات خود متمایل شوید. این باعث ایجاد اعتماد بیشتر می شود، زیرا شواهدی در دنیای واقعی برای حمایت از حقایق دارد.

3. پیوند به منابع مفید

با تکیه بر نکته قبلی، بسیار مهم است که محتوای شما به منابع مفید پیوند بخورد.

این موارد می تواند شامل موارد زیر باشد:

نظرات مشتریان یا کارشناسان دیگر.
داده های آماری یا اعداد کمی در مورد عملکرد محصول.
محصولات یا خدمات رقیب.

این منابع به خوانندگان کمک می کند تا زمینه بررسی شما را بهتر درک کنند و ثابت کنند که شما هیچ محصول یا خدمات خاصی را ناعادلانه تبلیغ نمی کنید.

با ارائه این لینک ها به گوگل نشان می دهید که منبع اطلاعاتی معتبری هستید و به افزایش رتبه صفحه خود کمک می کنید.

4. منصف باشید

بررسی‌های کیفی نمی‌توانند بی‌طرفانه باشند، و به‌روزرسانی الگوریتم جدید گوگل در این مورد دو برابر می‌شود.

بررسی ها باید صادقانه و بی طرفانه باشد، زیرا هر نظر مغرضانه یا قطعه پفکی روی رتبه صفحه شما تأثیر منفی می گذارد. همچنین در بررسی های خود وعده های دروغین ندهید. اگر محصولی ویژگی هایی را که وعده داده بودید نداشته باشد، خوانندگان به سرعت اعتماد خود را به محتوای شما از دست خواهند داد.

به همین دلیل مدرک تجربه لازم است. برای برجسته کردن ویژگی‌های یک محصول، باید نمونه‌هایی در دنیای واقعی برای پشتیبان‌گیری از آن ارائه کنید.

آیا می خواهید خوانندگان را متقاعد کنید که در یک رستوران خاص غذا بخورند؟ شواهدی ارائه دهید که نشان دهد «در واقع» رستوران را دوست دارید و تجربه خوبی در آنجا داشته اید.

شاید در حال بررسی یک مقصد گردشگری هستید. بهترین راه برای انجام این کار ارائه تصاویری از تجربه خود است.

5. تا جایی که ممکن است مفید باشید

همه خدمات بهینه سازی موتور جستجوی ارگانیک مناسب به شما می گویند که هدف هر بررسی کیفیت مفید بودن است.

برای انجام این کار، مطمئن شوید که نظرات شما حاوی توصیه های عملی برای کمک به خوانندگان در تصمیم گیری است.

در مورد مزایا، معایب و شواهد دست اول در مورد اینکه چرا این داده ها را در مقاله مروری خود گنجانده اید، بحث کنید.

یک شرکت سئوی ارگانیک به شناسایی آنچه خوانندگان به دنبال آن هستند کمک می کند و راه حل های بازاریابی جستجو را برای کسب و کار شما ارائه می دهد.

اگر نظرات شما حاوی توصیه های مفیدی باشد، نقطه شروع خوبی برای بهبود رتبه محتوای خود در Google خواهید داشت.


ابزارهایی برای بهینه سازی نظرات خود برای دستورالعمل های EEAT Google

چه در حال شروع کار با محتوای مبتنی بر بررسی هستید و چه در حال حاضر به طور منظم محتوا را منتشر می کنید، ابزارهایی وجود دارد که می توانید برای ساده سازی فرآیند خود از آنها استفاده کنید.

Nanette Taripe، استراتژیست ارشد سئو Thrive برخی از ابزارهایی را که برای یک استراتژی محتوای مبتنی بر بررسی موفق نیاز دارید فهرست می کند:

دوربین: برای عکس ها و فیلم های اصلی و با کیفیت از محصولات و خدمات بررسی شده.
ابزارهای سئو: برای پیشنهادات بهینه سازی و راهنمایی در مورد کیفیت محتوا و فاکتورهای رتبه بندی. Taripe ابزارهای زیر را برای شروع پیشنهاد می کند:

○ دستیار نگارش SEO Semrush
○ SurferSEO
○ کلیرسکوپ
○ فریز

پلتفرم های تولید محتوا: این پلتفرم ها معمولا ایده های محتوای شخصی سازی شده را ارائه می دهند، نوشتن، بهینه سازی و انتشار مقالات را تسهیل می کنند. در اینجا چند پلتفرم وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید:

○ Creator.co
○ Impact.com
○ بالارفتن
○ نفوذ

اگرچه استفاده از این ابزارها می تواند گران و زمان بر باشد. بنابراین، حتماً با کارشناسان مجرب سئو و محتوا مشورت کنید تا مطمئن شوید که از این ابزارها و به طور کلی استراتژی خود بیشترین بهره را می برید.


در بازی SEO با Thrive پیمایش کنید و برنده شوید

آوریل 2023، جدول زمانی به‌روزرسانی بررسی‌های محصول طولانی را که از سال 2021 آغاز شده بود، به پایان می‌رساند. اکنون، مقالات مبتنی بر بررسی شما که فراتر از محصولات فیزیکی هستند، تا زمانی که برای بهترین شیوه‌های SEO بهینه شده باشند، فرصتی برای درخشش دارند.

در Thrive، ما اهمیت بررسی‌های کیفی را که دستورالعمل‌های به‌روز شده Google را تصویب می‌کنند، درک می‌کنیم.

با خدمات بهینه‌سازی موتور جستجوی ارگانیک ما، محتوای شما می‌تواند به نتایج رتبه‌بندی صفحه برتر برسد.

آیا به یک ممیزی فنی سئو نیاز دارید؟ مشکلی نیست در مورد تبدیل بیشتر وب سایت چطور؟ ما هم می توانیم این کار را انجام دهیم و بیشتر. مهم نیست که به چه چیزی نیاز دارید، تیم ما راه حل های شخصی سازی شده ای را ارائه می دهد که به شما کمک می کند به اهداف سئو خود برسید و حفظ کنید.

تماس بگیرید و پتانسیل جستجوی محتوای خود را باز کنید – بر اساس بررسی و غیره.





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *