دوره آموزشی خرابی در مورد نحوه استفاده از مصاحبه برای موفقیت در بازاریابی



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

در طول دهه گذشته در بازاریابی، قالب های محتوا دستخوش تحولات قابل توجهی شده اند.

تغییر از ایستا تا تعاملی محتوا و از PNG تا MP4 ماهیت پویای صنعت را نشان می دهد. طبق گزارش وضعیت بازاریابی 2023، 25 درصد از بازاریابان برای اولین بار در سال جاری قصد دارند مصاحبه را در استراتژی های خود بگنجانند.

از زمان همه‌گیری، مصاحبه‌ها به عنوان یک ابزار اصلی در سراسر جهان ظاهر شده‌اند که پادکست‌ها، ویدیوها و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی را در بر می‌گیرد.

من از زمان شناخت پتانسیل‌های آن‌ها همواره از مصاحبه‌ها به عنوان یک دارایی ارزشمند بازاریابی استفاده کرده‌ام.

در این مقاله، تجربیات اخیر خود را از ادغام مصاحبه ها در استراتژی بازاریابی خود، از جمله نتایج شخصی و بینش، به اشتراک خواهم گذاشت.

برای راهنمایی های بیشتر در مورد استفاده از مصاحبه ها در بازاریابی، من شما را تشویق می کنم که این موارد را بررسی کنید گزارش وضعیت بازاریابی 2023.

فرمت مصاحبه

قالب مصاحبه نقشی اساسی در تقویت تعامل مخاطبان و ایجاد نتایج تاثیرگذار دارد. تصادفی نیست که ویدیو 50 درصد از پاسخ‌های این سؤال را دارد که «بازاریابان از کدام فرمت‌های رسانه‌ای در استراتژی بازاریابی خود در سال جاری استفاده می‌کنند؟».

بنابراین، Jam Sessions را اجرا می‌کنم: مجموعه‌ای از مصاحبه‌های ویدیویی زنده که توسط محتوا مارکتینگ میزبانی می‌شود که متخصصان بازاریابی نمادین، پیشگامان و مبتکران در آن حضور دارند. برای نام بردن از چند نفر، جو پولیزی، پم دیدنر، و رند فیشکین قبلاً در صحنه ما تمرکز کرده اند.

نگاهی اجمالی به Jam Session Mordy Oberstein که در این اسکرین شات از صفحه پخش گرفته شده است، بیندازید. اینجا جایی است که همه شرکت کنندگان گرد هم آمدند و سوالاتی پرسیدند و تجربیات شخصی خود را به اشتراک گذاشتند.

با استفاده از قدرت مصاحبه‌های ویدیویی زنده، تجربه‌ای فراگیر و انحصاری را برای مخاطبان خود به ارمغان می‌آوریم و ارتباطات معنی‌داری را تقویت می‌کنیم و تعامل را به سمت ارتفاعات جدید سوق می‌دهیم.

چگونه از مصاحبه به عنوان یک دارایی بازاریابی استفاده کنم؟

بنابراین، این جایی است که جادو اتفاق می افتد، درست است؟ برای باز کردن پتانسیل واقعی مصاحبه ها و دستیابی به نتایج تأثیرگذار، بسیار مهم است که از ایجاد آنها فراتر بروید. استفاده مجدد از مصاحبه ها در قالب های متنوع کلیدی است. به پست‌های وبلاگ، محتوای رسانه‌های اجتماعی، ایمیل‌های بازاریابی، پرورش جریان‌های کاری و موارد دیگر فکر کنید.

با پوشش چندین کانال، می توانید دامنه دسترسی خود را افزایش دهید و با مخاطبان خود در نقاط تماس مختلف تعامل داشته باشید. پذیرش رویکرد همه‌کاناله نه تنها تولید سرنخ و تبدیل‌های MQL را افزایش می‌دهد، بلکه شما را قادر می‌سازد تا یک تجربه جامع 360 درجه ارائه دهید که اولویت‌ها و نیازهای مخاطبان را برآورده می‌کند.

فاکتور زنده

همه جلسات Jam ما به صورت زنده انجام می شوند و برای به حداکثر رساندن تأثیر آنها، من یک دستور کار تبلیغاتی جامع با هدف ایجاد حجم بالایی از سرنخ ها طراحی می کنم.

اما در روزهایی که Sessions را شروع کردم، فکر می‌کردم که باید تبلیغ آن را بلافاصله پس از پخش آن متوقف کنم. نکته این است که فراموش کردم حتی در FOMO کسانی هستند که واقعاً آن را از دست داده اند!

برای رسیدگی به این موضوع، با تمدید دوره تبلیغاتی برای یک هفته دیگر پس از پخش زنده، رویکرد جدیدی را اتخاذ کرده‌ام. این به من امکان می‌دهد تا بدون به خطر انداختن راه‌اندازی‌ها یا ابتکارات آتی، روی موضوع پرطرفدار سرمایه‌گذاری کنم.

اکنون، ممکن است تعجب کنید، چگونه می توانم نتایج موثری ایجاد کنم؟

تغییر منظور پاسخ است

برای ایجاد تجربه 360 درجه، باید پویا باشم. استفاده از فرمت های متعدد برای پشتیبانی از مصاحبه قطعا کارآمدترین راه من برای به حداکثر رساندن نتایج است.

اجازه دهید بینش هایی در مورد اینکه چه چیزی برای استراتژی من کار می کند به اشتراک بگذارم:

در ایمیل های بازاریابی

فصل تبلیغاتی جلسات Jam ما یک ماه منتهی به روز پخش و یک هفته دیگر پس از پخش مصاحبه ادامه دارد.

به‌عنوان بخشی از استراتژی خود، ایمیل‌های بازاریابی هفتگی را برای مخاطبین خود ارسال می‌کنیم که هر کدام جنبه منحصر به فردی از قسمت Jam Session را برجسته می‌کنند. این ایمیل ها عناصر مختلفی مانند موضوع، مهمان، بخش پرسش و پاسخ و منابع اضافی را پوشش می دهند.

از لحاظ تاریخی، ایمیل‌های بازاریابی ما محرک اصلی تبدیل‌ها برای Jam Sessions بوده‌اند که به طور مداوم تقریباً 60٪ از تعداد کل را تشکیل می‌دهند.

این امر بر اثربخشی کمپین های ایمیل هدفمند در ایجاد علاقه و تعامل در بین مخاطبان ما تأکید می کند، که در نهایت منجر به نرخ حضور بالاتر برای جلسات ما می شود.

پرورش گردش کار

استفاده از فرصت بلافاصله پس از تبدیل یک لحظه ایده آل برای شروع یک گفتگوی معنادار با رهبر است. به هر حال، این شخص فقط علاقه خود را به چیزی که توسط شما، برند یا شرکت شما ایجاد شده است، ابراز کرده است.

ضروری است که این علاقه را متقابل کنید و مشارکت واقعی خود را نشان دهید.

یکی از راه های موثر برای انجام این کار، ثبت نام مخاطب در یک گردش کار پرورش ایمیل است. در ایمیل اولیه، قدردانی و اشتیاق خود را برای علاقه آنها ابراز کنید و جزئیات مرتبط و پیوندهای ضروری را به آنها ارائه دهید.

سپس، مجموعه‌ای از ایمیل‌های به‌موقع را برای بهبود تجربه کلی آن‌ها تنظیم کنید.

بسته به موضوع مصاحبه، منابع ارزشمند، نکات، هک ها، اعتبارات رایگان، آموزش ها و سایر محتوای آموزشی را با هدف توانمندسازی و آموزش بیشتر مخاطب به اشتراک می گذارم.

با انجام این کار، اغلب با افرادی روبرو می شوم که فعالانه به دنبال راه حل هایی هستند که محتوای Rock بتواند ارائه دهد. من ضمن ایجاد یک رابطه تجاری پربار، پیشرفت آنها را در چرخه فروش خود تقویت می کنم.

پست وبلاگ اختصاصی

در طول فصل تبلیغاتی، به ثبت نام کنندگان جلسات جم ما این فرصت داده می شود تا سوالات خود را به مهمان ما ارسال کنند.

در ابتدا، این سوالات منحصراً برای جلسه زنده رزرو شده بود. با این حال، پس از گنجاندن هفته تبلیغاتی اضافی، من شروع به ارائه آنها در یک پست وبلاگ اختصاصی، کامل با پاسخ های روشنگر مهمان کردم.

در مقاله، من به دقت سؤالات انحصاری را که در جلسه زنده به آنها پرداخته نشده بود، بررسی می‌کنم، و اطمینان می‌دهم که این تجربه به کسانی که واقعاً علاقه مند هستند تعمیم می‌یابد. این تلاقی قدرتمند از پرسش ها و راه حل ها در هسته استراتژی های بازاریابی موثر است.

رسانه های اجتماعی

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی فرصتی عالی برای همیشه سبز کردن محتوای شما فراهم می‌کنند و از ماندگاری و ارتباط مداوم آن اطمینان می‌دهند. در تجربه‌ام، هنگام تبلیغ یک Jam Session، از پست‌های ثابت منظم همراه با ویدیوهای جذاب حاوی تیزرهای مهمانمان استفاده می‌کنم، که انتظارات را برای گفتگوی آینده ایجاد می‌کند.

پس از پخش، متوجه شدم که فیلم‌های کوتاه استخراج شده از خود جلسه، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند، تماشاگران را مجذوب خود می‌کردند و باعث ایجاد تعامل می‌شدند.

علاوه بر این، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای ابتکارات خدمات مشتری و فروش بسیار مؤثر هستند. بر اساس گزارش وضعیت بازاریابی 202329 درصد از بازاریابان در حال حاضر از قدرت رسانه های اجتماعی برای این اهداف استفاده می کنند.

این آمار بر شناخت روزافزون پتانسیل عظیم رسانه های اجتماعی به عنوان یک کانال همه کاره که تعامل مستقیم با مشتریان را امکان پذیر می کند، تبدیل فروش را تسهیل می کند و ارتباطات معناداری با مخاطبان هدف را تقویت می کند، برجسته می کند.

تا آنجا که مصاحبه‌ها، آنها به سنگ بنای موفقیت بازاریابی من تبدیل شده‌اند و به من امکان می‌دهند با مخاطبانم در چندین جبهه تعامل داشته باشم. همانطور که به توسعه استراتژی خود ادامه می دهم، همچنان متعهد به استفاده از مصاحبه ها به عنوان ابزاری قدرتمند در موفقیت و ایجاد ارتباطات معنادار با مخاطبانم هستم.

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک شدن در The Beat، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. ما تمام گرایش های مهم در چشم انداز بازاریابی دیجیتال را پوشش می دهیم. آنجا میبینمت!



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *