در سال 2023 از شبکه اجتماعی چه انتظاری داریم؟



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

لینکدین یک شبکه اجتماعی است که در برنامه ریزی بازاریابی بسیاری از شرکت ها شهرت یافته است. با این حال، در مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی، هنوز از نظر ویژگی ها کم است.

بنابراین، این شبکه برخی از ویژگی های جدید، مانند بهبود نتایج جستجو و تجزیه و تحلیل را راه اندازی کرده است.

اخیراً، این پلتفرم اجتماعی از ورود هفت ویژگی جدید خبر داد که در زیر در مورد آنها توضیح خواهم داد تا بدانید در سال 2023 چه انتظاراتی از لینکدین دارید.

1. بهبود دسترسی به ویدیو

یکی از ویژگی های جدید اضافه شدن شرح خودکار و گزینه ای برای کنتراست بلند در ویدیوهای منتشر شده بر روی پلتفرم است. هر دو نیازهای افراد دارای اختلالات بینایی یا شنوایی را برآورده می کنند.

با این تغییر، زیرنویس ها به صورت خودکار تولید می شوند، اما امکان تغییر آن ها قبل از انتشار نیز وجود خواهد داشت. توجه داشته باشید که این قابلیت در ابتدا فقط برای محتوای انگلیسی در دسترس خواهد بود.

2. موقعیت های دسترسی استاندارد

یکی دیگر از ویژگی‌های مرتبط با گنجاندن، فهرست‌های موقعیت استاندارد شده در حوزه دسترس‌پذیری است، مانند “طراح دسترسی”.

هدف بهبود جستجوهایی است که متخصصان را برجسته می کند – و همچنین بهبود جستجوها برای فرصت های شغلی – در این زمینه ها.

3. متن جایگزین برای کمپین های پولی

با پیروی از این الگو، افزودن متن جایگزین به تصاویر تبلیغاتی لینکدین، از طریق مدیریت کمپین نیز امکان پذیر خواهد بود. این یک اقدام دیگر برای بهبود دسترسی برای کاربران نابینا و کم بینا است. جالب توجه است، این امر همچنین باید تحویل تبلیغات را بهبود بخشد، زیرا متن جایگزین می تواند به الگوریتم کمک کند تا درک بهتری از کمپین ها داشته باشد.

4. به روز شده جستجو برای جای خالی

در طول سال ها، ما همیشه شاهد اخبار مربوط به جستجوی فرصت های شغلی در لینکدین بوده ایم.

اکنون لینکدین در حال آزمایش اجرای فهرست مشاغل با ویژگی های مشابه و مرتبط با شغل فعلی کاربران است. این باید توجه افرادی را به خود جلب کند که فعالانه به دنبال فرصت های جدید نیستند، اما به مشاغلی علاقه مند هستند که با ارزش ها و علایق آنها همسو باشد.

این لیست های شخصی سازی شده هنوز برای گروه کوچکی از شرکت های آمریکای شمالی در حال آزمایش هستند، اما به زودی در دسترس کاربران بیشتری قرار خواهند گرفت.

5. به روز رسانی های جستجوی محصول B2B

لینکدین قصد دارد به صفحات محصول که اخیراً برای کمک به کاربران برای یافتن محصولاتی با هدف بازار B2B راه اندازی شده اند، ارتباط بیشتری بدهد.

این شبکه قصد دارد دسته بندی فیلترهای جدیدی را اضافه کند، علاوه بر بهبود ارتباط صفحات محصول، ایجاد یک تجربه کاربری کامل تر هنگام بررسی راه حل های مختلف و تصمیم گیری در مورد خرید.

6. پست های زمان بندی شده

این یک ویژگی بسیار مطلوب به خصوص برای مدیران رسانه های اجتماعی است. به زودی، زمان بندی انتشارات در لینکدین، انتخاب روز و ساعت برای انتشار محتوا امکان پذیر خواهد بود.

همچنین امکان ویرایش نشریات پس از زمان بندی وجود خواهد داشت که به کاربران کنترل بیشتری می دهد.

7. تجزیه و تحلیل برای سازندگان محتوا

من همیشه در مورد اهمیت ردیابی معیارها و درک اینکه چه چیزی برای مخاطبان شما بهتر است صحبت می کنم. برای سازندگان محتوا نیز همین منطق صادق است.

لینکدین قصد دارد تجزیه و تحلیل داده ها را برای سازندگان محتوا بهبود بخشد تا بتوانند اطلاعات مربوط به مخاطبان و انتشارات خود را با بهترین عملکرد مشاهده کنند.

برای دسترسی به این تغییرات، کاربر باید یک حساب کاربری با “حالت ایجاد” فعال داشته باشد.

از این ویژگی های جدید استفاده کنید

بیشتر از اینکه در جریان اخبار باشید، مهم است که در برنامه ریزی خود از فرصت های جدید استفاده کنید. تجزیه و تحلیل کنید که کدام تغییرات را می توان در عمل اعمال کرد و برای برند و مخاطبان شما سود ایجاد کرد.

یک یا چند مورد از این ویژگی ها ممکن است فرصت خوبی برای بهبود عملکرد شما و استفاده بهتر از لینکدین باشد.

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک شدن در The Beat، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. در آنجا، تمام گرایش‌های مهم در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *