والمارت درآمد سه ماهه سوم خود را در این هفته منتشر کرد و همه چیز برای غول خرده‌فروشی به دنبال داشت. درآمد تبلیغاتی آنها از سه ماهه دوم حدود 30 درصد رشد داشته است.

رئیس و مدیرعامل داگ مک‌میلون، رئیس‌جمهور و مدیرعامل، داگ مک‌میلون، این رشد را به دلیل «بیشتر اقلام و فروشندگانی که GMV (حجم ناخالص کالا) را هدایت می‌کنند و رضایت مشتری را افزایش می‌دهند، نسبت داد. او ادامه داد که موفقیت با تبلیغات «تقویت کننده متقابل است. اگر روی تبلیغات با Walmart Connect در ایالات متحده دوبار کلیک کنیم، می بینیم که از رشد تجارت الکترونیک و بهبودهایی که در خود کسب و کار ایجاد شده است سود می برد. و ما شاهد رشد قوی در بازگشت هزینه تبلیغات نسبت به سال گذشته بوده‌ایم.»

Walmart Connect. Connect پلتفرم تبلیغاتی سلف سرویس Walmart است که اخیراً معرفی شده است. این پلتفرم به خرده فروشان اجازه می دهد تا بدون نیاز به مراجعه به فروشنده تایید شده و منتظر سه روز برای تایید، یک حساب کاربری ایجاد کرده و SKUهای محصول خود را در پلتفرم Walmart آپلود کنند.

همانند تبلیغات، رشد کسب‌وکار در بازار ما نیز فرصت‌های خدمات تحقق را از طریق مراکز انجام و تحویل آخرین مایل باز می‌کند. ما در حال گسترش این مشاغل در ایالات متحده هستیم و شروع به افزایش در مکزیک و کانادا کرده ایم. تیم مکزیک تعداد فروشندگان در بازار ما را در طول سه ماهه 20 درصد افزایش داد. در ایالات متحده، بازار Walmart.com اکنون حدود 370 میلیون SKU را ارائه می دهد.

این افزایش بیش از 50 درصدی نسبت به سه ماهه دوم است. بسیاری از این فروشندگان می خواهند از شبکه تحقق ما استفاده کنند. آنها همچنین می‌خواهند از قابلیت‌های تبلیغاتی ما برای افزایش تقاضا استفاده کنند و ما این کار را برای آنها آسان‌تر می‌کنیم. ما اخیراً همه فروشندگان بازار جدید در ایالات متحده را به اشتراک گذاشتیم

به طور خودکار بر روی پلت فرم تبلیغات سلف سرویس ما نصب می شود. ما بر این باوریم که این یکپارچه سازی یکپارچه به هر دو کسب و کار کمک می کند تا سریعتر مقیاس شوند. آنچه در نتایج ما مشاهده می‌کنید این است که می‌توانیم فروشگاه‌ها و باشگاه‌های متقاعدکننده، در مقیاس تجارت الکترونیک شخص اول و شخص ثالث را راه‌اندازی کنیم، و آنها را به روشی همه‌کاناله به هم متصل کنیم که باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان مشتریان و اعضا می‌شود. استراتژی ما فرصت‌های رشد و رشته‌ای را برای ما باز می‌کند که از خرده‌فروشی دیجیتال گرفته تا تحقق و تبلیغات را شامل می‌شود و فرصت‌های بیشتری را با سلامت و تندرستی و خدمات مالی باز می‌کند.

داگ مک میلون

مشارکت Roku، TikTok و Snap. والمارت همچنین پلتفرم تجارت الکترونیک خود را با تقویت تبلیغات در TikTok، Roku و Snap گسترش داد. والمارت همچنین توانایی اندازه گیری فروش ناشی از آن تبلیغات را خواهد داشت.

عمیق تر حفاری کنید. می توانید آگهی درآمد را بررسی کنید اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر یک خرده‌فروش یا برند تجاری هستید، Walmart می‌تواند یک پلتفرم عالی برای آزمایش باشد که آیا به دنبال گسترش دامنه دسترسی خود و ارتباط با خریداران جدید هستید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *