بیاموزید که رهبران صنعت در مورد تحقیقات و روندهای آینده چه فکر می کنند.

آیا می‌دانستید که تیم‌های محتوا و بودجه‌ها امسال حتی در شرایط رکود اقتصادی رشد خواهند کرد؟ یا اینکه شخصی سازی محتوا در مسیر تبدیل شدن به سئوی جدید است؟

اینها فقط برخی از قطعات وبینار ما هستند داده ها جرقه است: در گزارش 2023 محتوای ما اهمیت دارد، به رهبری بازاریاب محتوای خودمان، Kayla Mehojah، در گفتگو با اوبرفلیپ، رندی فریش، مدیر ارشد اوانجلیست و اد بریل، مدیر ارشد اجرایی Aprimo. این پانل نکات مهمی را از نگاه انحصاری ما به وضعیت بازاریابی محتوا ارائه کرد که بینش و مشاوره در مورد روندهای مرتبط با موارد زیر ارائه می کرد:

بودجه ها و تیم ها همچنان در حال رشد هستند

در حالی که ممکن است بسیاری از مشاهده ادامه رشد تیم‌های محتوا و بودجه در شرایط رکود اقتصادی شگفت‌زده شوند، اد و رندی هر دو احساس کردند که با آنچه در بازار و سازمان‌های خود می‌بینند برابری می‌کند.

با توجه به افزایش نیاز به محتوای درآمدزا، 82٪ گزارش دادند، منطقی است که تیم هایی که این محتوا را تولید می کنند به منابع بیشتری مانند بودجه و استعداد نیاز دارند.

با فشرده شدن بودجه، دستیابی به ارزش محتوا و حفظ رهبری آن مهم تر از همیشه است. در واقع، از بین سازمان‌هایی که دارای رهبری هستند و ارزش محتوا را درک می‌کنند، از هر 10 سازمان، 9 نفر اهداف درآمدی مرتبط با آن محتوا دارند.

«یک تکامل وجود داشته است. نه تنها محتوا واقعاً برای تولید سرنخ ارزشمند است، بلکه پیشرفت شخصی در این مراحل مختلف سفر خریدار از اهمیت بیشتری برخوردار است.

-رندی فریش، اوبرفلیپ

با در نظر گرفتن این موضوع، گام بعدی ایجاد یک استراتژی محتوای موثر و سپس اندازه‌گیری تأثیر آن محتوا است.

«مطمئن شوید که یک لنز مالی خوب در استراتژی محتوای خود دارید. شما باید لایه اندازه‌گیری را با سیستم‌هایی که داده‌ها را با سرعت ثابتی در طول زمان ارائه می‌کنند، در جای خود داشته باشید. شما می خواهید به داده هایی که قرار است نام خود را در زمانی که به رهبری برسد، اعتماد کنید.»

-اد برولت، آپریمو

استراتژی محتوا در حال توسعه است

با افزایش نیاز به محتوای درآمدزا، تیم ها تمرکز خود را بر کیفیت به کمیت تغییر می دهند. شصت و یک درصد هنوز در حال تولید هستند بیشتر محتوا (کاهش از 66٪ در سال 2022)، اما تعداد تیم های تولید کننده کمتر محتوا از 9 درصد در سال 2022 به 18 درصد در سال جاری دو برابر شده است.

«وقتی با حجم بالا پیش می‌روید، آلودگی محتوای زیادی ایجاد می‌کنید… در کاری که انجام می‌دهید با وجدان‌تر و عمدی‌تر رفتار کنید، زیرا نشان‌دهنده برند شما است.»

-اد برولت، آپریمو

این تا حدی به دلیل منابع محدود و فرسودگی شغلی است، اما همچنین به دلیل بهبود استراتژی و فناوری است. برای مثال، استفاده از شخصی‌سازی برای ارائه محتوای مناسب به مخاطبان، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. و تیم‌هایی با استراتژی شخصی‌سازی محتوای کمتری تولید می‌کنند، در حالی که تیم‌هایی که هنوز تست A/B را انجام می‌دهند، در واقع محتوای بیشتری تولید می‌کنند.

میزان محتوای مورد نظر بر اساس نمودار استراتژی شخصی سازی

“به نظر من شخصی سازی سئوی جدید است. این به سطح اهمیت سئو در تیم های بازاریابی رسیده است. این تجربه محتوای متناسب را ارائه می دهد که نتایج کسب و کار را به همراه دارد و مهم است که آن را در استراتژی خود داشته باشید.

— Kayla Mehojah، وردپرس VIP

رندی به تلاش‌های بی‌نظیر اسپاتیفای برای شخصی‌سازی و فراتر از انتظارات کاربر اشاره کرد و از احوال‌پرسی ساده با نام هر مشترک فراتر رفت و فهرست‌های پخش سفارشی را ارائه کرد که احساس می‌کنند برای هر فرد انتخاب شده است.

ما باید خودمان را دی جی بدانیم. ما باید بهترین لیست پخش محتوا را برای خریداران خود انتخاب کنیم.”

-رندی فریش، اوبرفلیپ

بخش دشوار در مورد شخصی سازی این است که اجرای آن برای تیم ها دشوار است. چگونه مطمئن می شوید که کار می کند؟ چگونه اثربخشی آن را اندازه گیری می کنید و تصمیم می گیرید که آیا ارزش تلاش را دارد؟

داده ها.

با این حال، تنها 46 درصد از تیم ها از تجزیه و تحلیل محتوا برای تصمیم گیری استراتژی محتوا استفاده می کنند، که منجر به قطع ارتباط عمده بین استراتژی محتوا و اجرا می شود.

تجزیه و تحلیل محتوا برای اثبات ارزش محتوا بسیار مهم است

حتی برای کسانی که از تجزیه و تحلیل محتوا برای تصمیم‌گیری استراتژی استفاده می‌کنند، همچنان تمرکز بر معیارهای بیهوده مانند بازدید از صفحه است که داستان کامل را بیان نمی‌کند. رندی گفت: “وقتی به عملکرد محتوا فکر می کنیم، بسیاری از ما فقط به بازدید از صفحه فکر می کنیم.” “برای من اهمیتی نمی‌دهد که میلیون‌ها نفر واقعاً یکی از پست‌های ما را خوانده یا یکی از کتاب‌های الکترونیکی ما را دانلود کرده‌اند، زیرا من امسال به دنبال میلیون‌ها مشتری جدید نیستم – ما نمی‌توانیم چنین حجمی را تحمل کنیم.” در عوض، او پیشنهاد کرد به معیارهایی نگاه کنید که کیفیت بازدیدکنندگان را به شما نشان می‌دهد، مانند تعامل و تبدیل.

“اگر نمی توانید آن را اندازه گیری کنید، چرا این کار را انجام می دهید؟ شما چیزی ندارید، نه یک پا که روی آن بایستید.»

-اد برولت، آپریمو

با کمال تعجب، با وجود نیاز به اثبات بازگشت سرمایه، کمتر از نیمی از تبدیل ها را دنبال می کنند. این پانل بر اهمیت تجزیه و تحلیل در سطح حساب، مانند آنچه که توسط Uberflip ارائه می‌شود، و پیروی از مدل‌های ارجاع برای تبدیل‌ها، مانند آنچه توسط Parse.ly ارائه می‌شود، تاکید کرد. حتی مهمتر از آن: نیاز به هر کس به تجزیه و تحلیل محتوا نگاه کنید، نه فقط بازاریابان محتوا.

بازاریابان محتوا نباید تنها کسانی باشند که به تجزیه و تحلیل محتوا نگاه می کنند. همه باید به آنها نگاه کنند و معنی آنها برای تجارت شما را بفهمند.

-رندی فریش، اوبرفلیپ

افزایش کاربران تجزیه و تحلیل محتوا و در نتیجه استفاده از بینش مبتنی بر داده، تیم ها را در مسیر رسیدن به اهداف موفقیت خود نگه می دارد. در زمان عدم اطمینان اقتصادی و منابع محدود، اندازه گیری عملکرد برای اثبات ارزش محتوای شما ضروری است.

غلبه بر چالش های منابع

منابع، بزرگ‌ترین چالش برای تیم‌های بازاریابی و رسانه‌ها هستند، که امروزه باید کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهند.

چالش های برتر منابع

اما چگونه این کار را انجام می دهید؟ وقتی احساس می کنید زمان، استعداد یا فناوری لازم برای اجرای آن را ندارید، چگونه بر تقاضای به ظاهر غیرقابل حل برای محتوای با کیفیت بالا غلبه می کنید؟

اد گفت: «شما باید تمرکز دیوانه‌واری روی چیزهایی داشته باشید که مهم هستند، و این کار را خیلی خوب انجام دهید.»

نکته کلیدی استفاده از داده‌ها برای یافتن آنچه کار می‌کند (و انجام کارهای بیشتر) و شناسایی مواردی است که کار نمی‌کند (و آن را اصلاح کنید یا ادامه دهید).

رندی گفت: “با احترام، هیچ یک از ما منابع نداریم.” منابع یک مشکل هستند، چه یک تیم بازاریابی چهار نفره یا 400 نفره باشید. با هر منبعی که به شما داده می شود، انتظارات افزایش می یابد. دریابید که اولویت‌هایتان چیست، چه چیزی را می‌خواهید انجام دهید – و مردم را در آنجا جمع کنید.»

بشنوید که پنل ما توصیه های خود را برای بازاریابان محتوا و فنی گسترش می دهد، زیرا آنها نکات بیشتری را از ما باز می کنند گزارش 2023 محتوا مهم است.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *