content marketing service



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

این موسسه بازاریابی محتوا شما بازاریابی محتوا را به عنوان «رویکرد بازاریابی استراتژیک با تمرکز بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و ثابت برای جذب و حفظ مخاطبان مشخص تعریف می‌کنید – و در نهایت، برای هدایت فعالیت‌های مشتری سودآور».

البته، کلمه کلیدی در آن تعریف برای هر کسب و کاری «سودآور» است. هیچ شرکتی نمی تواند بودجه بازاریابی خود را صرف خدمات بازاریابی محتوایی کند که نتیجه ای ایجاد نمی کند و به نتیجه نهایی اضافه نمی کند.

اما اینجاست که محتوای Rock وارد می شود.

ما یک بازار محتوای پیشرو با تجربه، سیستم‌ها، ابزارها و تیمی شگفت‌انگیز هستیم (اگر خودمان بگوییم) برای ارائه خدمات بازاریابی محتوای حرفه‌ای که می‌تواند به شما در ایجاد و توزیع محتوای با کیفیت کمک کند تا بتوانید به هدف خود برسید. اهداف بازاریابی و کسب سود.

ما می توانیم در همه چیز از برنامه ریزی استراتژی محتوای خود و اجازه دادن به شما کمک کنیم همکاری آسان در تیم بازاریابی شما به تولید و تشکیل محتوای استاندارد تجربیات محتوای تعاملی.

یا، اگر می‌خواهید کاملاً دست‌خوش باشید، می‌توانید از ما لذت ببرید گزینه خدمات مدیریت شده، جایی که یک مدیر حساب حرفه ای و اختصاصی مراقب همه چیز است، از انتخاب نویسندگان و ایده های موضوعی گرفته تا بررسی کیفیت و انتشار محتوای شما.

این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید

خدمات بازاریابی محتوا چیست؟

شما می توانید نمونه کوچکی از برخی از خدمات بازاریابی محتوا را در بالا مشاهده کنید. بازاریابی محتوا استراتژی‌ها و تاکتیک‌های مختلفی را پوشش می‌دهد که همگی با هم کار می‌کنند تا توجه شرکت شما را جلب کنند، برند شما را بسازند، اعتماد را تقویت کنند و مشتریان ایده‌آل شما را جذب کنند.

ما تا آنجا پیش می رویم که می گوییم شما نمی توانید هزینه کنید نه داشتن بازاریابی محتوا امروزه در مرکز استراتژی بازاریابی شما قرار دارد.

با داشتن یک سرویس بازاریابی محتوای حرفه ای در هیئت مدیره، شرکت شما می تواند تلاش های بازاریابی محتوای خود را افزایش دهد یا همه چیز را برای نتایج با کیفیت بالا و بازگشت سرمایه قابل مشاهده به متخصصان واگذار کند.

نمونه هایی از خدمات بازاریابی محتوا

ما در بالا به ایجاد استراتژی بازاریابی محتوای خود اشاره کردیم، و واقعاً همه چیز از اینجا شروع می شود.

بازاریابی محتوای شما بدون یک استراتژی بازاریابی محتوای واضح، از جمله ایجاد شخصیت های خریدار و تعیین اهداف بازاریابی خود برای سال جاری، چندان موثر نخواهد بود.

همچنین به یک تقویم محتوا نیاز دارید تا به شما کمک کند برنامه ریزی کنید که چه محتوای جدیدی را اضافه کنید و چه زمانی محتوای قدیمی را که تازه و به روز کرده اید اضافه کنید. تقویم محتوا باید شامل انواع محتوا مانند ویدئوها، اینفوگرافیک ها، محتوای تعاملی مانند نظرسنجی و آزمون ها و موارد دیگر باشد.

همچنین می‌خواهید کمپین‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و ایمیل خود را اضافه کنید. همه چیز باید برنامه ریزی شود و به آرامی با هم کار کنید تا کسب و کار خود را بسازید.

بخش بزرگی از بازاریابی محتوا است تولید سرب.

با یک برنامه محتوای واضح، در هر مرحله از قیف فروش، محتوای مناسبی را در اختیار مشتریان بالقوه خواهید داشت. از وبلاگ‌های مقدماتی در مورد خدمات شما و نحوه کمک به شما تا توضیحات بسیار دقیق محصول و خدمات، تا راهنمایی بازدیدکنندگانی که ممکن است غریبه‌هایی باشند که به تازگی شرکت شما را پیدا کرده‌اند به سرنخ‌های بسیار واجد شرایط.

بدیهی است که بدون تولید محتوای متخصص نمی توانید یک برنامه بازاریابی محتوا داشته باشید. شما به محتوایی در قالب‌های مختلف و در طیفی از موضوعات مرتبط نیاز دارید تا به مردم کمک کنید تا با کسب و کار شما و آنچه می‌توانید ارائه دهید آشنا شوند. هر محتوایی باید در جهت آموزش مخاطبان و ایجاد اعتماد کار کند.

به علاوه، فرآیند تولید محتوای شما باید برای آن بهینه شود سئو. شما به نویسندگانی نیاز دارید که بدانند هنگام افزودن کلمات کلیدی و عبارات مناسب در مکان های مناسب در محتوای شما چه می کنند تا اطمینان حاصل شود که محتوای شما از صفحات نتایج موتور جستجو بالا می رود و دیده می شود.

محتوای Rock می تواند به شما در مورد همه این خدمات (و بیشتر) کمک کند.

در ادامه بحث ما در مورد نمونه‌های خدمات بازاریابی محتوا، مقالات بیشتری را قرار داده‌ایم که ممکن است برای شما جالب باشد:

WriterAccess چیست؟

WriterAccess پلت فرم ایجاد محتوای محتوا مارکتینگ است که به مشتریان ما امکان می دهد تولید محتوای خود را گسترش دهند یا آن را به طور کامل تحویل دهند.

ما بیش از 15000 نویسنده بررسی شده داریم و با تیم هایی از ویراستاران و مترجمان، محتوا مارکتینگ می تواند به شما کمک کند تا مخاطب هدف، حتی در کشورهایی که مردم به زبان دیگری صحبت می کنند.

هوش مصنوعی ما به شما کمک می کند نویسندگانی با کیفیت بالا با تجربه مناسب برای خود پیدا کنید و سپس می توانید یک خلاصه محتوا ایجاد کنید و منتظر بمانید تا محتوای خود نوشته شود، از طریق Copyscape اجرا شود، کیفیت بررسی شود و تحویل داده شود.

مزایای استفاده از یک مارکت فریلنسر در استراتژی بازاریابی محتوا چیست؟

با یک بازار آزاد حرفه‌ای، می‌توانید تلاش‌های بازاریابی محتوای خود را متناسب با رشد شرکت‌تان افزایش دهید.

به جای پرداخت حقوق و مزایا به کارمندان، یافتن فضای میز و آموزش آنها، می توانید به راحتی نویسندگان متخصص را پیدا کنید تا هر زمان که به آن نیاز داشتید محتوای خود را تولید کنند.

اگر یک ماه به محتوای بیشتری نیاز دارید و ماه دیگر به محتوای کمتری نیاز دارید، انعطاف‌پذیری لازم برای انجام آن را دارید. و لازم نیست نگران این باشید که کارمندان را با کار ناکافی رها کنید. هر ماه نویسندگان آزاد مورد نیاز خود را استخدام کنید و از محتوای باکیفیت نویسندگان با تجربه مورد نیاز لذت ببرید.

این انعطاف پذیری به نیازهای بودجه بندی شما نیز گسترش می یابد. اگر یک ماه بودجه بیشتری دارید و ماه دیگر بودجه کمتری دارید، می توانید سفارشات محتوای خود را متناسب با بودجه خود تنظیم کنید و محتوا را در جریان نگه دارید.

شما کنترل کاملی بر محتوایی که دریافت می‌کنید و روی چه موضوعاتی دارید، در عین حال مطمئن هستید که از نویسندگان حرفه‌ای و محتوای بررسی‌شده با کیفیت سود می‌برید.

مزایای WriterAccess چیست؟

علاوه بر مزایای فوق، WriterAccess می تواند نوشتن محتوای شما را به سطح دیگری برساند. ما نویسندگان خود را با دقت انتخاب می‌کنیم و درک می‌کنیم که هر کسب‌وکاری متفاوت است و مختص به خود است نیازهای بازاریابی محتوا.

در اینجا فقط برخی از مزایای امتحان Writer Access برای نیازهای تولید محتوا آورده شده است:

دسترسی به نویسندگان با استعداد و متخصص

ما طیف کاملی از نویسندگان را برای پوشش هر موضوعی که فکرش را بکنید در دسترس داریم.

بسیاری نیز در زمینه های انتخابی خود متخصص و نویسندگان بسیار تخصصی هستند. به عنوان مثال، اگر به محتوای بسیار فنی یا پیچیده نیاز دارید، مجموعه ای از نویسندگان را دریافت خواهید کرد که می توانند آن را ارائه دهند.

صرف نظر از جایگاه شما و موضوعاتی که می خواهید پوشش دهید – در هر سطح، از مبتدی تا متخصص – ما انتخابی از نویسندگان داریم تا نیازهای شما را برآورده کنیم.

ابزارهای مدیریت پروژه

نه تنها به آن دسترسی دارید نویسندگان با استعداد، اما عضویت در Writer Access همچنین شامل دسترسی به ابزارهای مناسب برای مدیریت و بهینه سازی ایجاد محتوای شما می شود.

ما از تجزیه و تحلیل متن مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می کنیم تا شما را با نویسندگان ایده آل خود مطابقت دهیم. بسته به سطح عضویت خود، می‌توانید با BuzzSumo برای محتوای جدید ایده بگیرید و موضوعات پرطرفدار را کشف کنید، محتوای خود را با Surfer SEO بهینه کنید و نتایج خود را در موتورهای جستجو با SpyFu دنبال کنید.

این ابزارها هنگام ایجاد و بهینه سازی محتوا، هر مزیتی را نسبت به رقبای خود به شما می دهند.

ما همچنین مجموعه‌ای از کلاس‌ها و آموزش‌ها داریم که به شما کمک می‌کند در مورد هر جنبه‌ای از تولید محتوا و بازاریابی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بررسی محتوا

هر مقاله ای که نویسندگان ما تولید می کنند از طریق Copyscape اجرا می شود تا از اصالت اطمینان حاصل شود.

ما همچنین از Grammarly در داشبورد نوشتاری خود برای بهبود کیفیت و دقت استفاده می کنیم. محتوای شما نیز بررسی و بررسی می‌شود تا اطمینان حاصل شود که به خوبی جریان پیدا می‌کند و خلاصه‌ای از آن را برآورده می‌کند.

بازار

ما علاوه بر نویسندگان، طراحان، ویراستاران، استراتژیست ها و مترجمانی نیز داریم تا هر جنبه ای از بازاریابی محتوای شما را پوشش دهند.

می‌توانید درخواست‌های محتوای خود را به فهرست Crowd اضافه کنید تا هر نویسنده‌ای آن را انتخاب کند یا از ویژگی Love List برای تنظیم فهرستی از نویسندگانی استفاده کنید که نمی‌توانید منتظر کار مجدد با آنها باشید. سپس می توانید سفارشات خود را فقط به لیست عشق خود ارسال کنید یا یک نویسنده خاص را برای یک شغل انفرادی انتخاب کنید.

ما همچنین یک منطقه Casting Calls داریم که در آن می‌توانید درخواست‌های محتوا را ارسال کنید و از طیف وسیعی از نویسندگان بخواهید که چرا بهترین فرد برای این کار هستند.

هر طور که بخواهید محتوای خود را مدیریت کنید، می توانید آن را در WriterAccess انجام دهید.

چگونه از خدمات WriterAccess بیشترین استفاده را ببریم

شما می توانید با Writer Access کارهای زیادی انجام دهید که ممکن است برای پیدا کردن پاهای خود و استفاده حداکثری از خدمات بازاریابی محتوا به کمک نیاز داشته باشید.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند حداکثر استفاده را از پلتفرم ببرید:

اهداف روشن را تعریف کنید

به استراتژی بازاریابی محتوای خود مراجعه کنید، یا اگر هنوز آن را ندارید، یکی ایجاد کنید. این ضروری است که قبل از شروع کار بدانید که می خواهید از بازاریابی محتوا و تولید محتوا چه چیزی به دست آورید.

اگر قبل از شروع سفارش محتوا تصمیم بگیرید که چه کاری می خواهید انجام دهید، نتایج بهتری دریافت خواهید کرد و می توانید اندازه گیری کنید که چقدر به اهداف خود نزدیکتر هستید.

نویسندگان مناسب را انتخاب کنید

هوش مصنوعی ما به شما کمک می کند نویسندگانی با سطح تجربه مناسب برای موضوعاتی که می خواهید پوشش دهید پیدا کنید. بایوس آنها را بخوانید و به نمونه های آنها نگاه کنید تا مطمئن شوید که می توانند به سبک و لحن صدایی که برای کسب و کار شما می خواهید بنویسند.

ما می دانیم که همه نویسندگان ما با استعداد هستند، اما شما باید بر اساس دانش خود از شرکت، برنامه بازاریابی و آنچه نیاز دارید، تصمیم نهایی را بگیرید.

از ابزارها استفاده کنید

ما طیف وسیعی از ابزارها را برای کمک به شما در بهینه‌سازی محتوای خود، یافتن ایده‌ها و مشاهده عملکرد خود در نتایج موتورهای جستجو ارائه می‌کنیم. از تمام مزایایی که می توانید با ابزارهای موجود در عضویت خود استفاده کنید. ما از شما می خواهیم که هر چه می توانید از آنها بگیرید.

محتوا مارکتینگ و Writer Access یک سرویس بازاریابی محتوایی با کیفیت بالا را ارائه می دهند که هر چیزی را که نیاز دارید را پوشش می دهد. از پلتفرم و خدمات ما استفاده کنید و شاهد رشد هر چه بیشتر نتایج بازاریابی محتوای خود باشید.

چرا که نه آزمایشی رایگان دو هفته ای ما را امتحان کنید و برای تقویت استراتژی خود به متخصصان بازاریابی محتوای بررسی شده دسترسی پیدا کنید؟

آزمایشی بدون دسترسی



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *