تنها در سال جاری، مشتریان و شرکای ما از پلتفرم VIP وردپرس برای انتشار بیشتر از آن استفاده کردند 91 میلیون تکه های محتوا

این مقدار زیادی برای باز کردن است، اما ما می‌خواهیم چند پست برجسته و همچنین برخی از محتوای با عملکرد برتر خود را برجسته کنیم.

محتوای برجسته از مشتریان VIP وردپرس

ما مفتخریم که بستری را برای مشتریان فراهم می کنیم تا محتوایی را منتشر کنند که با مخاطبان در سراسر جهان طنین انداز شود. در اینجا تعدادی از موارد مورد علاقه ما از سال 2022 وجود دارد.

Salesforce: 4 گام برای کمک به شما در ایجاد یک استراتژی بازاریابی انعطاف پذیر

به عنوان یک سرمایه گذار، شریک، و مشتری، Salesforce همچنان بخشی جدایی ناپذیر از داستان VIP وردپرس است. این قطعه به ویژه برای بازاریابان محتوا که به دنبال تقویت استراتژی بازاریابی خود هستند جالب خواهد بود.

در این وبلاگ، آنها توضیح می‌دهند که «رکود اقتصادی اغلب بخش‌های بازاریابی را ویران می‌کند، اما با برنامه‌ریزی و انعطاف‌پذیری، شرکت شما می‌تواند آماده انجام کارهای بعدی باشد.»

مطالعه موردی Salesforce را بخوانید.

Viacom (Nickelodeon): آیا از تاریکی می ترسی؟

وردپرس VIP می‌تواند کل قسمت‌های تلویزیونی را منتشر کند؟ در میان لذت های دیگر، Nickelodeon از پلت فرم ما برای میزبانی سایت ها برای سریال های تلویزیونی خود استفاده می کند. آیا شما از تاریکی میترسید؟

CNN برزیل: لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا به عنوان رئیس جمهور جمهوری انتخاب شد

CNN Brasil پلت فرم ما را به دلیل قابلیت اطمینان و عملکرد آن در زمان اوج ترافیک انتخاب کرد. به لطف یک تلاش تیمی بین نماد رسانه و تیم پشتیبانی VIP وردپرس، آنها توانستند دو مناظره، دو دور انتخابات و ده ها مسابقه ملی و منطقه ای را به صورت زنده پوشش دهند – همه در مقیاس واقعی جهانی.

Clodinary و TechCrunch: آوردن داستان ویژوال اکونومی به صحنه بزرگ

آیا جلب توجه دو مشتری در یک نگاه تقلب است؟ Cloudinary هم یک شریک و هم مشتری است و مدیر ارشد مدیریت آنها در رویدادی که توسط TechCrunch حمایت می‌شود، که همچنین یک مشتری VIP وردپرس است، صحبت کرد. جلسه مربوط به اقتصاد بصری را در این پست خلاصه دوباره زنده کنید.

«نوآوری مبتنی بر توسعه‌دهندگان رویکردی از پایین به بالا است که بر همکاری رهبری و توسعه‌دهندگان برای ایجاد راه‌حل‌ها و حل مشکلات تجاری با استفاده از فناوری تکیه دارد. آنها توضیح می دهند که در حالی که این مفهوم به قبل از همه گیری مربوط می شود و شیوع آن تنها به دلیل افزایش اقتصاد بصری افزایش یافته است.

درباره شراکت ما با کلودیناری بیشتر بدانید.

فیس بوک: گزارش محتوای پربازدید، سه ماهه سوم 2022

در عصر محتوا، رسانه های اجتماعی نقش مهمی در نحوه دریافت و مصرف اخبار و سایر اطلاعات حیاتی ایفا می کنند. این گزارش فیسبوک نگاهی درونی به محتوایی که در پلتفرم آنها برتر است را ارائه می دهد.

مطالعه موردی فیس بوک را بخوانید.

این گزارش هم برای شفافیت بیشتر در مورد پربازدیدترین محتوای ارگانیک در Feed on Facebook در ایالات متحده و هم برای اینکه خودمان را برای بهبود کیفیت محتوا در فیس بوک مسئول بدانیم ایجاد شده است.

-فیس بوک

گروه کتاب هاچت: فصل خوانی

متن می‌خواند: خواندن فصل‌ها روی پس‌زمینه قهوه‌ای مایل به زرد با حروف قرمز

در زمان تعطیلات، گروه کتاب Hachette راهنمای جامعی برای خرید هدیه برای کتاب دوست زندگی شما ارائه می دهد. فهرست آنها دارای برگزیده‌های برتر از ژانرهای مورد علاقه مانند رازآلود و هیجان‌انگیز، برگزیده‌های باشگاه کتاب، و موارد دیگر است!

مطالعه موردی Hachette را بخوانید.

پست های جذاب از شرکای آژانس برجسته ما

شرکای آژانس ما نقش زیادی در موفقیت مشتریان ما دارند، بنابراین آنها نیز شایسته توجه هستند!

خیابان شمالی: نحوه ارائه بازخورد طراحی مفید

آیا با ارائه بازخورد طراحی در طول فرآیند تولید محتوا مشکل دارید؟ تو تنها نیستی. خیابان شمالی نکاتی برای ارائه بازخورد سازنده دارد.

درباره شراکت ما با خیابان شمالی بیشتر بدانید.

XWP و وردپرس VIP: عملکرد تجارت الکترونیک فوق العاده

تجارت الکترونیک سازمانی یک تجارت بزرگ است، به همین دلیل است که ما با XWP همکاری کردیم تا به مشتریان خود کمک کنیم تا بهترین تجربه خرید را داشته باشند. در این راهنما، XWP نکات و نکات مربوط به انتخاب پلتفرم تجارت الکترونیکی را که نیازهای شما را برآورده می کند، پوشش می دهد.

درباره شراکت ما با XWP بیشتر بیاموزید.

Scafllex: ردپای کربن دیجیتال خود را کاهش دهید و با بهینه سازی رسانه سبز شوید

نکاتی برای کاهش رد پا

ما از طرفداران پر و پا قرص این قطعه از Scafllex هستیم که راه‌هایی برای کاهش ردپای کربن سازمان شما را پوشش می‌دهد. به عنوان بخشی از Automattic، وردپرس VIP قصد دارد تا حد امکان پایدار عمل کند و امیدواریم شما نیز این کار را انجام دهید.

درباره شراکت ما با Scaleflex بیشتر بیاموزید.

10up: بهترین شیوه های گوتنبرگ

10 تا بهترین شیوه برای گوتنبرگ

آیا هنوز از بلوک استفاده می کنید؟ اگر نه، زمان شروع است! به راهنمای کامل 10up برای بهترین شیوه های ویرایشگر سایت نگاه نکنید. راهنمای آنها حتی منبع باز است!

«بهترین روش‌های گوتنبرگ ما به این منظور است که با اسناد اصلی وردپرس کار کنند و پایه‌های آن را گسترش دهند تا رویکردی مبتنی بر خدمات مشتری‌محور و متناسب با مهندسی تجربیات تحریریه در سطح سازمانی ارائه دهند.»—10up.

درباره شراکت ما با 10up بیشتر بدانید.

بازاریابی چکشی: چرا ما عاشق وردپرس VIP هستیم

خوب، ما متواضعانه لاف می زنیم، اما چه کسی از تقویت نفس خوب خوشش نمی آید؟ Hammer Marketing همه چیزهایی را که باید در مورد انعطاف پذیری، امنیت و عملکرد VIP وردپرس بدانید در هر دو سطح فنی و بصری پوشش می دهد.

درباره شراکت ما با Hammer Marketing بیشتر بدانید.

Mindgrub: کلید مدیریت آسان چندین وب سایت

تماشای فهرستی از وب سایت ها می تواند دلهره آور باشد. برای Mindgrub، چیزی که در اینجا باید داشته باشد یک CMS قوی وردپرس است تا آن سایت‌ها را بهینه و آماده گسترش نگه دارد، به علاوه انسجام برند را حفظ کند.

درباره شراکت ما با MindGrub بیشتر بیاموزید.

محتوای برتر وردپرس VIP در سال 2022

در آخر اما نه کم اهمیت، بیایید پنج قطعه برتر برتر محتوای امسال خود را تجزیه کنیم. ما از راه حل تجزیه و تحلیل محتوای خودمان، Parse.ly، و گزارش فهرست های برتر آن استفاده کردیم تا بر اساس تبدیل ها و زمان درگیر شدن، محتوای پربازده خود را محدود کنیم.

5. اندازه‌گیری بازگشت سرمایه بازاریابی محتوا: چگونه می‌توان از بودجه بزرگ‌تر استفاده کرد

آیا روی بودجه سال آینده خود کار می کنید؟ اکنون این راهنما را دریافت کنید! نکته: همه چیز به گره زدن محتوا به ROI بستگی دارد.

4. راهنمای بازاریاب محتوا برای افزایش حقوق

بازاریابان محتوا اغلب برای اثبات ارزش خود با مشکل مواجه می شوند، بنابراین جای تعجب نیست که این راهنما امسال بسیار محبوب بود! سهم خود را در نتیجه با تکیه بر ROI محتوا توجیه کنید، نه معیارهای بیهوده یا حدس زدن.

3. راهنمای کامل برای CMS بدون سر

به معماری جدید سایت فکر می کنید اما می خواهید محبوب ترین CMS جهان را در ترکیب نگه دارید؟ تیم های فنی ما یک منبع جامع برای همه چیزهای جدا شده نوشتند. ثابت شده است که این منبع بسیار دوست‌داشتنی در سراسر جامعه مدیریت محتوا وردپرس است و مخاطبان مدام به آن مراجعه می‌کنند.

2. راهنمای استراتژیک برای بازاریابی محتوا برای رشد کسب و کار

این کل شیبنگ برای استراتژی بازاریابی محتوا است.

در این کتاب الکترونیکی، شما یاد خواهید گرفت که چگونه:

  • یک تیم بازاریابی محتوای رشد موثر راه اندازی کنید
  • محتوایی را در کانال هایی که برای مخاطبان شما مهم است منتشر کنید
  • سرنخ ها و تبدیل های واجد شرایط بیشتری را هدایت کنید
  • بازدیدکنندگان سایت را به حامیان برند تبدیل کنید
  • ارتباطات بین بخشی را بهبود بخشید
  • بازاریابی محتوای خود را در جهت رشد کسب و کار قرار دهید
  • برای پشتیبانی از استراتژی بازاریابی محتوای خود، یک سیستم مدیریت محتوای چابک (CMS) و تجزیه و تحلیل محتوا را متحد کنید

وای خیلی زیاده جای تعجب نیست که آن را به عنوان دومین قطعه بهترین اجرای سال ما معرفی کنیم!

1. گزارش 2022 محتوا مهم است

ما بیش از 800 بازاریاب را مورد بررسی قرار دادیم تا بدانیم چه چیزی موثر است، چه چیزی مفید نیست و چگونه آنها در مورد آینده محتوا فکر می کنند. مطالعه اولیه محتوای ما – تا حد زیادی – بزرگترین و درخشان ترین محتوایی بود که امسال منتشر کردیم (و ما دانلودهایی برای اثبات آن داریم). Pssst: منتظر نسخه 2023 ما باشید.

اگر تا اینجا پیش رفته اید و هنوز مشتاق دریافت مشاوره محتوایی بیشتر هستید، سری پنج قسمتی ما را با نحوه بازاریابی محتوا بهتر انجام دهید را انتخاب کنید.

در سال 2023 می بینمت!



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *