Google راه‌های جدیدی را برای یافتن معاملات در سرتاسر وب با استفاده از جستجوی Google از طریق کوپن‌ها و تبلیغات جدید، نمایش‌های معاملاتی کنار هم و یک ناوبر اطلاعات جدید قیمت اضافه کرده است. گوگل این را قبل از فصل خرید تعطیلات و گفت “چند ویژگی جدید برای کمک به شما برای یافتن این تخفیف ها و دریافت هدیه عالی با قیمت مناسب.”

Google اکنون کوپن‌ها و برچسب‌های تبلیغاتی جدیدی در نتایج جستجوی خرید دارد. Google یک نشان تبلیغاتی جدید دارد که در مواردی که دارای یک تبلیغ ویژه هستند در جستجوی Google نشان داده می‌شود. Google همچنین در حال اضافه کردن یک ویژگی جدید برش کوپن است که به شما امکان می دهد به راحتی کدهای تبلیغاتی را زمانی که آماده خرید هستید کپی کنید. این یک ویژگی است که اغلب در آن سایت های کوپن مشاهده می کنید، جایی که برای کپی کردن کد تبلیغاتی در کلیپ بورد خود کلیک می کنید.

در اینجا یک اسکرین شات از این است:

معاملات را در کنار یکدیگر مقایسه کنید

Google همچنین راهی برای مقایسه دو یا چند معامله اضافه کرده است، با ارائه نمای مقایسه کنار هم در جستجوی Google. به عنوان مثال، اگر یک کت پفکی زنانه را جستجو کنید، Google یک مقایسه کنار هم از کت‌های پفی موجود در فروش را در نتایج جستجوی Google نشان می‌دهد.

در اینجا چیزی است که به نظر می رسد:

بینش قیمت

گوگل همچنین طراحی و ویژگی جدیدی به نام بینش قیمت را راه اندازی کرد. گوگل گفت که اطلاعات بینش قیمت به جستجوگران کمک می کند تا قیمت هایی را که می بینند درک کنند و تصمیمات بهتری برای خرید بگیرند. می‌توانید در بینش‌های قیمت مشاهده کنید که چگونه قیمت یک تاجر با سایرین مقایسه می‌شود و آیا برای آن محصول پایین، معمولی یا بالا است.

در اینجا چیزی است که به نظر می رسد:

چرا ما اهمیت می دهیم

همانطور که انتظار می رفت، با فصل خرید تعطیلات در اینجا، Google ویژگی های جستجوی جدیدی را اضافه می کند تا به خریداران کمک کند محصولات مورد نظر خود را پیدا کنند. این ویژگی‌ها ممکن است به نمایان شدن سایت تجارت الکترونیک شما در جستجوی Google کمک کند یا نه. حداقل، شما جستجو می کنید از این تغییرات آگاه باشید تا بتوانید بفهمید چه کاری می خواهید انجام دهید، مثلاً کدام داده های ساختاریافته را می خواهید اضافه کنید، یا چه اطلاعاتی را می خواهید به Merchant Center اضافه کنید، تا بتوانید از این موارد جدید استفاده کنید. ویژگی های جستجوی گوگل


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

بری شوارتز

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *