Google اکنون ویژگی جدید موضوعات مرتبط با اصلاح جستجو را در فیلترهای نوار بالایی زیر نوار جستجوی Google ارائه می کند. گوگل این اصلاحات جستجو را در رویداد Search On چند ماه پیش پیش‌نمایش کرد و حتی گوگل را دید آزمایش کردن قبل از آن، و اکنون آنها در حال گسترش هستند.

اینا چیکار میکنن اصلاحات شبیه در اینجا یک GIF از این اصلاحات در عمل آمده است. به طور خلاصه، گوگل این فهرست اسکرول موضوعات مرتبط را در کنار این فیلترها در بالای صفحه نتایج جستجو نمایش می دهد. این لیست باید حاوی موضوعات مفیدی باشد که به درخواست کمک می کند تا جستجوی خود را اصلاح کنید.

اصلاحات موضوعی که می توانید به درخواست خود اضافه کنید دارای علامت + در جلوی آنها هستند.

مثال بالا گوگل این است که اگر به دنبال «ایده‌های شام» هستید، ممکن است موضوعاتی مانند «سالم» یا «آسان» را ببینید. ضربه زدن روی یک موضوع، این اصلاح را به درخواست شما می‌افزاید، و به شما کمک می‌کند تا به سرعت نتایج جستجوی خود را با تایپ کمتر اصلاح کنید.

موضوعاتی که Google در اینجا اضافه می‌کند پویا هستند و با ضربه زدن تغییر می‌کنند و گزینه‌های بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهند و به شما کمک می‌کنند مناطق جدید را کشف کنید.

موضوعات پویا چگونه کار می کنند گوگل گفت: «سیستم‌های Google به‌طور خودکار موضوعات مرتبط را بر اساس آنچه که ما درباره نحوه جستجوی افراد و تجزیه و تحلیل محتوا در سرتاسر وب درک می‌کنیم، برای شما نمایش می‌دهند». گوگل اضافه کرد که هم موضوعات و هم فیلترها به ترتیبی نشان داده می‌شوند که «سیستم‌های ما به‌طور خودکار تعیین می‌کنند که برای درخواست خاص شما مفیدتر است».

در حال انتشار. گوگل اعلام کرد که این مورد اکنون در روزهای آینده برای جستجوگران انگلیسی در ایالات متحده در برنامه Google در iOS و Android و وب تلفن همراه ارائه می شود.

چرا ما اهمیت می دهیم. این اصلاحات جستجو ممکن است منجر به ترافیک بیشتر یا کمتری برای سایت شما شود، بسته به اینکه آیا این اصلاحات منجر به جستجوهایی شود که سایت شما برای آنها رتبه بندی می کند یا خیر. مراقب پرس و جوهای با عملکرد برتر خود باشید تا ببینید آیا این اصلاحات موضوع پویا برای آن پرس و جوها منتشر شده است یا خیر.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

بری شوارتز

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *