scripted alternatives



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

بازاریابی محتوا نقش مهمی در تولید سرنخ، برندسازی و بازاریابی محصول دارد. جای تعجب نیست که بسیاری از صاحبان کسب و کار، بازاریابان و صاحبان برند دلار بالایی را برای برون سپاری تولید محتوای خود پرداخت می کنند.

این هزینه ای است که ارزش آن را دارد 80٪ از مردم به دلیل بازاریابی محتوای سطح بالا برای یک محصول پول خرج کرده اند. با وجود بسیاری از پلتفرم‌های تولید محتوا، انجام تحقیقات و انتخاب بهترین پلتفرم برای استراتژی بازاریابی محتوا بسیار مهم است.

Scripted به سرعت در حال تبدیل شدن به یک پلت فرم محبوب برای بازاریابان و مدیران برند برای ایجاد پست های وبلاگ، مقالات و سایر مواد بازاریابی است.

با این حال، این پلتفرم قیمت های بالا، عدم نظارت بر ایجاد محتوا و مشکل در یافتن نویسنده را ارائه می دهد. به همین دلیل، برخی از شرکت ها به دنبال برون سپاری تولید محتوای خود هستند.

Scripted یک پلتفرم با کاربری آسان ارائه می دهد که ممکن است در ابتدا گزینه خوبی به نظر برسد، اما می تواند به سرعت منجر به اتلاف وقت برای جستجوی نویسنده شود. خوشبختانه، می‌توانید از جایگزین‌هایی برای ایجاد محتوای بهینه‌تر استفاده کنید.

این فهرست زیر گزینه‌های اسکریپت‌شده را برای بررسی تیم برندینگ شما برجسته می‌کند.

این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید

5 بازار برتر نویسندگان مستقل

1.WriterAccess

WriterAccess امروزه یکی از بهترین پلتفرم‌های تولید محتوا در بازار محسوب می‌شود، زیرا دارای یک فرآیند غربالگری کامل برای همه نویسندگان، از جمله بررسی پیشینه تحصیل، تجربه، و مصاحبه‌های حضوری است.

بسیاری از کاربران وقتی نوبت به یافتن نویسنده می‌رسد، استفاده از این پلتفرم را آسان و در زمان صرفه‌جویی می‌کنند. WriterAccess از فناوری هوش مصنوعی برای جفت کردن نویسندگان با مشتریان بر اساس مهارت‌ها، سطح تخصص و سبک نوشتن آنها استفاده می‌کند.

به طور کلی، این یک پلت فرم عالی برای به دست آوردن محتوای با کیفیت بالا با نویسندگان متخصص است. همچنین خدمات مشتری محور را ارائه می دهد، بنابراین بازاریابان می توانند همیشه به سؤالات خود پاسخ دهند و در طول پروژه های خود از آنها کمک بگیرند.

اگر نویسنده‌ای را دوست دارید یا می‌خواهید با نویسندگان مختلف کار کنید، می‌توانید «لیست‌های عشق» سفارشی‌سازی کنید. این لیست‌های عشق، تخصیص گردش کار و سازماندهی را آسان می‌کند.

در نهایت، WriterAccess همچنین درج طرح کلی خود و ایجاد آگهی های شغلی برای یافتن استعدادها را آسان می کند. یکی از مقرون به صرفه ترین برنامه های عضویت ماهانه در بازار را دارد که آن را به گزینه ای عالی برای مشاغل کوچکتر و متوسط ​​تبدیل می کند.

2. Upwork

طراحی مجدد اپلیکیشن Upwork |  طراحی اپلیکیشن وب، Upwork، App

Upwork یکی از بزرگترین انتخاب های نویسندگان امروزی را دارد، با حدود 1.5 میلیون نویسنده برای انتخاب. در حالی که یافتن نویسندگان آسان به نظر می رسد، برای مدیران محتوا دشوار است که جستجوی یک نویسنده شایسته را محدود کنند.

Upwork در مورد خدمات مشتری چیز زیادی ارائه نمی دهد. بنابراین، بازاریابان باید ویرایش خود را انجام دهند، با نویسندگان ارتباط برقرار کنند و از طریق یک فرآیند مناقصه برای مشاغل مذاکره کنند.

با این وجود، Upwork یکی از بزرگترین مجموعه نویسندگان با سطوح تخصصی مختلف را دارد. می توانید انتخاب کنید که از طریق Milestone (به معنای پروژه) یا در ساعت به نویسندگان پرداخت کنید.

علاوه بر این، Upwork همچنین به مشتریان اجازه می دهد تا آگهی های شغلی کاملی را برای جذب نویسندگان بالقوه ایجاد کنند. در حالی که نمی‌توانید مانند WriterAccess انتخاب‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را دریافت کنید، می‌توانید نظرات و نمونه‌های کار نویسنده خود را مشاهده کنید.

نویسندگان دارای رتبه بندی ستاره ای هستند که تصمیم گیری قابل اعتماد برای پروژه خود را آسان می کند.

3. محتوا

چرا پورتفولیو بسازیم |  فریلنسر، توسط Contently

با رضایت یک پلتفرم با بیش از 55000 نویسنده است که از نظر تخصص، بازاریابی محتوا و خلق در راس بازی خود هستند.

این پلتفرم به عنوان یکی از بهترین پلتفرم ها برای کسب و کارهای بزرگتر مانند گوگل، والمارت و امریکن اکسپرس شناخته شده است.

چه چیزی Contently را چنین برجسته می کند؟ این پلتفرم به‌طور کامل همه نویسندگان را بررسی می‌کند، درخواست ارسال کار می‌کند و فقط با استعدادترین روزنامه‌نگاران و نویسندگان این تجارت را سرپرستی می‌کند.

با این حال، آنها بسیار گران هستند. در نتیجه، آنها گزینه خوبی برای کسب و کارهای کوچکتر نیستند که به دنبال گسترش یا شروع استراتژی بازاریابی محتوای خود هستند.

با این حال، Contently خدمات مدیریت حساب با کیفیت بالا را ارائه می دهد. این بدان معناست که حساب شما به طور ماهرانه ای مدیریت می شود و ارتباطات بین شما و تیم نویسندگی شما ساده می شود.

به‌جای اینکه یک نویسنده محتوا ایجاد کند، می‌توانید تیمی از متخصصان داشته باشید که آگهی‌ها، مقالات سفید، کتاب‌های الکترونیکی، مقاله‌ها و موارد دیگر را ایجاد می‌کنند.

4. Skyword

برنامه ریز بازاریابی محتوای سازمانی Skyword

کلمه آسمانی در زمینه تولید محتوا یک پیشرو است، اما به سرعت در حال افزایش محبوبیت است. این بازار به طور کامل همه نویسندگان را بررسی می کند و دارای کارشناسان ویژه است.

این بدان معناست که شما می توانید هر چیزی را از متخصصان در زمینه سلامت گرفته تا زیبایی، امور مالی، آموزش شخصی و خیلی چیزهای دیگر پیدا کنید. داشتن یک تیم تخصصی از نویسندگان، یافتن نویسندگان با استعداد برای پروژه های خود را آسان می کند.

Skyword همچنین مدیریت حساب و سایر خدمات مانند تجزیه و تحلیل و ممیزی محتوا را ارائه می دهد. درخواست ممیزی محتوا می تواند به شما در بهبود سئو و بهینه سازی کامل محتوا کمک کند تا بتوانید از محتوای خود بهره بیشتری ببرید و از عملکرد بهتر آن اطمینان حاصل کنید.

خدمات داده‌ها و بینش‌های آن‌ها نمای کلی از برند شما و نحوه تطبیق آن با سایر شرکت‌ها را ارائه می‌دهد. بیاموزید که مخاطبان در مورد برند شما چه فکر می کنند، جایی که می توانید پیشرفت کنید و توصیه هایی برای استراتژی بازاریابی خود قرار دهید.

5.zerys

10 بهترین پلتفرم بازاریابی محتوای تجارت الکترونیک در سال 2023

زریس یک پلت فرم تولید محتوا و برنامه ریزی برنده جوایز است که در آن بازاریابان می توانند بیش از 85000 نویسنده با استعداد را برای کار پیدا کنند.

شرکت شما می تواند برای نوشتن مقاله های سفید، مقالات و کتاب های الکترونیکی که فوراً در وب سایت های شما از طریق ادغام وردپرس منتشر می شوند، کمک دریافت کند.

Zerys همچنین سفارشی کردن طرح اشتراک خود را آسان می کند. به شما امکان انتخاب وبلاگ های فنی یا غیر فنی را می دهد. می‌توانید از بین خدمات محتوای مدیریت‌شده یا پلت‌فرم‌های نوشتن DIY انتخاب کنید تا بهترین قیمت‌ها را برای کسب و کار خود بیابید.

امروز بهترین گزینه های اسکریپت شده را کاوش کنید

در حالی که Scripted به اندازه کافی طرفداران دارد، بازاریابان بیشتری خواهان یک پلتفرم با کاربری آسان هستند که حدس و گمان را برای یافتن یک نویسنده با استعداد از بین می برد.

در WriterAccess، پیدا کردن یک سازنده محتوای خبره برای پروژه بعدی خود را برای شما آسان می کنیم. شما تیمی از نمایندگان خدمات مشتری را در کنار خود خواهید داشت تا به مدیریت حساب شما کمک کنند و ارتباط با نویسندگان را آسان کنند.

آزمایشی 14 روزه را امتحان کنید WriterAccess امروز! شروع به ایجاد پست های وبلاگ بهینه و معتبر، مقالات سفید، کتاب های الکترونیکی و موارد دیگر کنید!



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *