ساده مدرن

ما هنوز در سال جدید هستیم و اگر نوشیدن آب بیشتر یکی از اهداف شماست، هنوز زمان برای اجرای آن باقی است. اگر بطری آب جدید کمک کند، جایگزین آمازون برای Hydroflask به فروش می رسد.

بطری آب عایق شده Simple Modern با درب نی کمتر از 20 دلار برای فروش سال جدید آمازون است و برای اهداف هیدراتاسیون شما باید داشته باشید.

در حالی که بطری آب Simple Modern یک فریب دقیق برای Hydroflask نیست، اما بسیار نزدیک است و چندین ویژگی مشابه دارد. ابتدا عایق بندی شده است. چه به باشگاه بروید، چه در بیرون ورزش کنید، یا فقط سعی کنید در محل کار هیدراته بمانید، آب شما (یا نوشیدنی آبرسان انتخابی) به لطف عایق دو جداره، ساعت ها سرد می ماند.

شباهت دیگر درب آن است. بطری آب Simple Modern، بسیار شبیه به هیدروفلاسک بزرگ، دارای یک درب ضد نشت با یک نی است. نی تا ته بطری امتداد دارد و برای بیرون کشیدن تمام مایع نیازی به کج شدن ندارد.

در مورد جنبه‌های کاربردی‌تر بطری، آنقدر کوچک است که در جا لیوان خودرو جای می‌گیرد، اما همچنان در 32 اونس مایع جای می‌گیرد. در حالی که قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است و می توان آن را در یک نقطه قرار داد، احتمالاً باید برای محافظت از عایق آن را با دست بشویید.

اگر به دنبال یک بطری آب جدید برای سال 2023 هستید، این فروش در Simple Modern’s Hydroflask dupe راهی برای رفتن است.





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *