توییتر این هفته اعلام کرد که اکنون دو علامت تأیید مختلف وجود دارد که می‌توانید در نمایه خود نمایش دهید. سپس ایلان ماسک در پاسخ به یکی از سازندگان که اظهار داشت نشان «رسمی» او ناپدید شده است، اعلام کرد: «من همین الان آن را کشتم».

استر کرافورد، رابط محصول توییتر، با اشاره به تمایز بین مشترکین TwitterBlue و نشان “رسمی”، در مورد ویژگی جدید پستی منتشر کرد.

یک روز بعد، مارکز براونلی پست کرد که نشان “رسمی” او که حدود 12 ساعت در پروفایل او بود، اکنون از بین رفته است. ماسک پاسخ داد: “من همین الان آن را کشتم.”

توییتر آبی. مشترکین TwitterBlue (ماهیانه 8 دلار)، یک اشتراک پولی و انتخابی است که علامت آبی و دسترسی به ویژگی های انتخابی را ارائه می دهد. این شامل تأیید هویت نمی شود.

رسمی این برچسب اکنون برای نهادهای دولتی و تجاری محفوظ است.

اصلا گیج کننده نیست قبل از اعلام ماسک در مورد کشتن نشان “رسمی”، کاربران در این فکر بودند که داشتن دو تأیید جداگانه چیست. بدخلق کرلین در توییتر نوشت: «پس… شما فقط به مردم اجازه می‌دهید علامت‌های آبی بخرند تا در حین ادامه سیستم راستی‌آزمایی قبلی، احساس خاصی داشته باشند، اما آن را کمتر آشکار می‌کنید؟»

پس بیایید این موضوع را روشن کنیم. علامت تیک آبی اصلی (TwitterBlue) برای تشخیص پروفایل هایی بود که ماهانه 8 دلار پرداخت می کنند و به ویژگی های ویژه دسترسی دارند. در حالی که برچسب جدید “رسمی” برای پروفایل هایی است که با فرآیند تأیید شناسه توییتر (TwitterBlue قدیمی) مطابقت دارند.

چرا ما اهمیت می دهیم. نشان “رسمی” اکنون برای نهادهای دولتی و تجاری محفوظ خواهد بود. و به نظر می رسد که علامت اصلی TwitterBlue همچنان باقی خواهد ماند. ما هم مثل شما گیج شده‌ایم، اما سعی می‌کنیم شما را به‌روز نگه داریم تا بیشتر متمایل شویم.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *