در بیانیه توییتر در توییتر آمده است که این شرکت قصد دارد ممنوعیت تبلیغات مبتنی بر علت (مانند تبلیغات تغییرات آب و هوایی یا حقوق زنان) را کاهش دهد. آنها همچنین قصد دارند محدودیت های خود را برای تبلیغات سیاسی لغو کنند.
ممنوعیت تبلیغات سیاسی در سال 2019، توییتر تبلیغات سیاسی را ممنوع کرد. سال گذشته آنها همچنین جمع آوری کمک های مالی سیاسی را ممنوع کردند و شروع به تأیید حساب های متعلق به ادارات دولتی، سیاستمداران و احزاب سیاسی کردند.
ممنوعیت های مبتنی بر علت خط مشی فعلی آنها در مورد تبلیغات مبتنی بر علت، آنهایی را که آموزش میدهند، آگاهی میدهند، و/یا از مردم میخواهند تا در ارتباط با مشارکت مدنی، رشد اقتصادی، سرپرستی محیطزیست یا دلایل برابری اجتماعی اقدام کنند، محدود میکند. آنها اسناد کمکی ایالت ها:
- از تبلیغات نباید برای ایجاد نتایج سیاسی، قضایی، قانونی یا نظارتی استفاده شود. با این حال، تبلیغات مبتنی بر علت می تواند گفتگوی عمومی را در مورد موضوعات مهم تسهیل کند.
- تبلیغاتی که از هدف گذاری خرد استفاده می کند، چالش های کاملا جدیدی را برای گفتمان مدنی ایجاد می کند که هنوز به طور کامل درک نشده است.
پس چرا تغییر؟ غیر واضح. همچنین دقیقاً مشخص نیست که با کاهش سیاستهای خارج از آنچه در توییت ذکر شده چه چیزی تغییر خواهد کرد. اما ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت، به دلیل تغییر دادن اوضاع، اجرای سیاستها، و سپس حذف فوری آنها، شهرت پیدا میکند و تمایل ویژهای به جذب بزرگترین تبلیغکنندگان این پلتفرم دارد.
چرا ما اهمیت می دهیم. مطمئن نیستم که لغو تحریمها باعث ترساندن تبلیغکنندگان کوچک باقیمانده در پلتفرم، بازگرداندن آنها یا جذب بیشتر از منابع کمتر از حد معتبر شود. اما اگر برای یک سازمان مبتنی بر علت کار میکنید، این میتواند خبر خوبی برای شما باشد – اگر بتوانید در پلت فرم حرکت کنید، تأیید شوید و در دریایی از کلاهبرداران احتمالی، مخالفان سیاسی و/یا فاسد ایستادگی کنید. حساب ها.
جدید در زمین موتورهای جستجو