توییتر مجموعه آموزشی جدیدی را با نام «غیرقابل گذشت» راه‌اندازی کرده است که شامل هشت بخش متمرکز بر بازاریابی ویدیویی و ایجاد تبلیغات ویدیویی است که در فید توییتر برجسته است.

این مجموعه بخشی از پلتفرم آموزشی رایگان توییتر به نام “مدرسه پرواز” است که بینش هایی را در مورد بهترین شیوه های تبلیغاتی کلیدی در توییتر ارائه می دهد. تیم خلاق توییتر، که به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا هزاران تبلیغ با عملکرد برتر را در این پلتفرم هر سال تولید کنند، نکات و توصیه‌های این مجموعه را ارائه کرده‌اند. با توجه به اینکه حدود 70 درصد از تبلیغ‌کنندگان برتر توییتر هزینه‌های خود را در توییتر متوقف کرده یا کاهش می‌دهند، ممکن است زمان خوبی برای آزمایش تبلیغات توییتر و استفاده از فرصت‌های جدید برای مشاهده تبلیغات شما باشد.

چیزی که یاد خواهید گرفت هدف این مجموعه ارائه یک نمای کلی از تمام عناصر ضروری مورد نیاز برای ایجاد کلیپ های ویدیویی جذاب است. این برای افراد خلاق و توسط افراد خلاق طراحی شده است و نه تنها بهترین شیوه ها را آموزش می دهد، بلکه بینشی در مورد نحوه اجرای خلاقانه آنها نیز ارائه می دهد. هر ویدیو تقریباً 2 دقیقه است که مصرف آن را راحت می کند.

نی نی نی شن. من هر ویدیو را به نکات اصلی آن تقسیم کردم. در اینجا چیزی است که آنها گفتند.

ویدئو 1: ایجاد توجه این ویدیو مقدمه ای بر این سریال بود. مجری در مورد اینکه توجه چیست و چگونه تبلیغ‌کنندگان و سازندگان می‌توانند از طریق ویدئو توجه را جلب کنند، بحث کرد. میزبان می‌گوید که با ارائه مکان و زمینه در هر ویدیو، مارک‌ها زمان بازدید طولانی‌تر، تعامل بهتر و «KPIهای عالی» را خواهند دید.

ویدئو 2: اندازه مناسب ویدیو. چه اندازه‌های ویدیویی در توییتر بهتر عمل می‌کنند. سخنران ادعا می کند که عملاً هیچ تفاوتی بین نسبت تصویر 1:1 و 16:9 وجود ندارد. عملکرد بستگی به نحوه استفاده شما از فضا دارد. از محتوای نوار سیاه یا جعبه نامه خودداری کنید. غذای بزرگ؟ “تأثیر به دست می آید، نه داده می شود.”

ویدئو 3: مدت زمان مناسب ویدیو. به زمانی فکر کنید که از مخاطبان خود می خواهید برای یک محتوا صرف کنند و چگونه می توانید آن زمان صرف شده را تا حد امکان ارزشمند کنید. پیام کلیدی برند خود را برسانید و به مخاطبان خود اجازه دهید تا ادامه دهند.

ویدئو 4: چیدمان مناسب ویدیو. جایی که عناصر ویدیوی خود را قرار می دهید می تواند تأثیر زیادی بر عملکرد داشته باشد. سه مکان مختلف وجود دارد که مکان‌های اصلی را برای زندگی اطلاعات نشان می‌دهند:

  • بالا سمت چپ
  • بالا سمت راست
  • مرکز پایین

به یک پاکت فکر کنید، با آدرس بازگشت، نامه به چه کسی ارسال می شود، و مهر.

ویدئو 5: ایجاد تعامل. “عمق” یکی از اجزای مهم ایجاد محتوایی است که مردم می خواهند با آن درگیر شوند. با ایجاد محتوا با عمق، این یک محرک طبیعی برای مغز انسان است که می‌توان با آن درگیر شد و با آن تعامل کرد. محتوا را با عمق ایجاد کنید و مردم را به انجام عمل تشویق خواهید کرد.

ویدئو 6: ارائه ابزار و وضوح. با ارائه ابزار، به مخاطبان خود می گویید که چرا باید تعامل داشته باشند. این به این سؤال پاسخ می دهد که “درگیر کردن، کلیک کردن یا نصب کردن چه ارزشی دارد؟” وضوح به این معناست که ارزش خود را ساده کنید تا اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما با یک پیام شفاف از شما دور می شوند.

ویدئو 7: جفت کردن کپی و زیرنویس. این ویدئو سه قانون را برای ایجاد تفاوت عمده در کپی توییت شما بررسی کرد.

  • مختصر بفرمایید
  • آن را به جای غیرمتجانس یا زائد، افزودنی کنید
  • استفاده از هشتگ (فقط یک)

افزودن زیرنویس، نرخ بازدید را تقریباً 30 درصد افزایش داد، بنابراین در صورت امکان آنها را اضافه کنید و خلاق باشید.

ویدئو 8: شکستن دیوار چهارم. مستقیم با مخاطب صحبت کنید و مانع بین برند و طرفدار را بشکنید. توجه مخاطبان خود را به سرعت جلب کنید، چه از طریق اختلال در فید، شکستن دیوار چهارم یا صحبت مستقیم با مخاطبان خود.

با استفاده از این تاکتیک ها، می توانید معیارهایی مانند:

  • زمان تماشا
  • آگاهی از برند
  • ارتباط پیام

آنچه توییتر می گوید.

«دریافت فهرستی از بهترین شیوه‌ها همیشه مفید است، اما تبدیل فهرستی از بایدها و نبایدها به یک ویدیو با عملکرد بالا می‌تواند دشوار باشد. زمانی که هر نکته در لیست در یک تبلیغ بدون مراقبت مناسب اجرا شود، محتوا می تواند کم رنگ شود – ارزش سرگرمی و جرقه خلاقانه خود را از دست می دهد. به همین دلیل است که این دوره برای خلاقان و توسط افراد خلاق ایجاد شده است و نه تنها به شما می آموزد که بهترین روش ها چیست، بلکه نحوه استفاده از آنها برای فکر کردن و نزدیک شدن به محتوای بعدی خود را به شما می آموزد.

عمیق تر حفاری کنید. می توانید به ویدیوها دسترسی داشته باشید اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. ویدئو به یک قالب غالب در چشم انداز بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است و اهمیت آن همچنان در حال رشد است. تبلیغ‌کنندگان باید در مورد بهترین شیوه‌ها و استراتژی‌ها آگاه باشند تا محتوای ویدیویی خود را متمایز کنند و با مخاطبان هدف خود طنین انداز کنند.





محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *