توییتر در حال تغییر است.  چگونه می توانند بر برندها تأثیر بگذارند؟

مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ : حماسه خرید میلیاردر ایلان ماسک در توییتر که چندین ماه طول کشیده است. بالاخره اتفاق افتاده است. ماسک قبلاً اعلام کرده است که با در اختیار گرفتن این شبکه اجتماعی، 75 درصد از کارمندان خود را اخراج خواهد کرد و این کار با مدیرعامل و سایر مدیران اجرایی آغاز شده است.

از سوی دیگر توییتر در ماه های اخیر چندین ویژگی جدید را معرفی کرده است برای جلب توجه کاربران، که به نظر می رسد علاقه خود را به سرویس میکروبلاگینگ از دست می دهند.

در میان این همه اخبار، برای ما، متخصصان بازاریابی، باقی مانده است که بدانیم این تغییرات چگونه بر برندهایی که در این شبکه اجتماعی حضور دارند، اعم از تبلیغات یا تولید محتوا، تأثیر می گذارد.

آخرین اخبار از توییتر

به دنبال موج سایر شبکه های اجتماعی، توییتر اخباری را برای عقب نماندن اعلام می کند. از جمله تغییرات، در آزمایش یا در حال حاضر موجود، عبارتند از:

این نوآوری ها به درخواست های قدیمی کاربران پلتفرم یا روندهای شناسایی شده در سایر شبکه های اجتماعی پاسخ می دهند. برای برندها، آنها می توانند فرصت های خوبی برای ایجاد محتوا و برجسته شدن نشان دهند.

آیا شبکه پرنده کاربران خود را از دست می دهد؟

یکی از عوامل نگران کننده برندها و سرمایه گذاران، در این مورد، خود ایلان ماسک بوده است. تحقیقات داخلی، منتشر شده توسط رویترز، شما آن را شناسایی کرده اید کاربران سنگین دیگر مانند گذشته فعال نیستند.

این کاربران درصد کمی، کمتر از 10٪ از کاربران فعال را تشکیل می دهند، اما آنها مسئول 90٪ از تمام توییت های تولید شده هستند. برخی از اینفلوئنسرها نیز سرعت خود را در شبکه کاهش داده اند. در واقع این یکی از دلایلی بود که به تلاش ایلان ماسک برای خروج از مذاکرات انجامید.

در همین حال، موضوعاتی مانند ارزهای دیجیتال و محتوای صریح به موضوعاتی محبوب در بین مخاطبان انگلیسی زبان تبدیل شده است.

با این حال، به گفته سخنگوی این شبکه اجتماعی، مخاطبان عمومی توییتر همچنان در حال رشد بودند، در سه ماهه دوم 2022 به 238 میلیون کاربر فعال روزانه قابل کسب درآمد رسید که این پلتفرم را به یک سرمایه گذاری خوب تبدیل می کند.

تاثیر توییتر بر برندها

با وجود ترن هوایی که توییتر در حال حاضر در آن قرار دارد، برندها باید بفهمند چه چیزی برای مخاطبان و استراتژی بازاریابی آنها منطقی است.

اگر مخاطبان شما در توییتر هستند، احتمالاً ارزش ادامه سرمایه گذاری در تولید محتوا برای آن کانال را دارد. و ویژگی های جدید اعلام شده توسط این شرکت را می توان با توجه به اهدافی که برندها می خواهند در شبکه به دست آورند، استفاده کرد.

همیشه سعی کنید با معیارها همراه باشید و قالب های جدید را آزمایش کنید. برای درک تأثیر واقعی توییتر بر اعداد نهایی، با نتایجی که در سایر شبکه های اجتماعی دارید مقایسه کنید. اگر تاثیر مثبت باشد، با توجه به سرمایه گذاری انجام شده، دلیلی وجود ندارد که به این زودی از این پلت فرم صرف نظر کنید.

ما قبلاً می دانیم که ایلان ماسک برنامه های مختلفی برای توییتر دارد و قصد دارد آن را به یک برنامه فوق العاده تبدیل کند که علاوه بر قابلیت های مربوط به اشتراک گذاری پیام ها و رسانه ها، ده ها سرویس مانند پرداخت و تحویل غذا را ارائه دهد.

اگر نام تجاری شما در حال حاضر نتایج خوبی در شبکه پرنده داشته باشد، اگر این تغییر واقعاً اتفاق بیفتد – و به نفع عموم باشد، ممکن است بیشتر متمایز شوید. تا آن زمان، ما فقط می‌توانیم به سرمایه‌گذاری در آنچه نتیجه می‌دهد ادامه دهیم و مراقب حرکت‌های آتی باشیم.

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک شدن در The Beat، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. در آنجا، تمام گرایش‌های مهم در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!

محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *