توییتر به تازگی یک برنامه بتا راه اندازی کرده است که برای همه تبلیغ کنندگان به نام Search Keyword Ads در دسترس است. این اطلاعیه در توییتر منتشر شد.

چگونه کار می کند. توییتر می‌گوید: «اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند برای درج توییت‌های تبلیغاتی صرفاً در میان نتایج جستجوی خاص، پیشنهاد دهند، تا به افرادی با هدف بالا در زمان واقعی دسترسی پیدا کنند و ارتباط تبلیغات را بهبود بخشند.»

«تبلیغات جستجوی کلمات کلیدی با سایر کمپین‌های کلمات کلیدی توییتر تفاوت دارند زیرا فقط به افرادی دسترسی پیدا می‌کنند که در جستجوی عبارات هدفمند هستند و سیگنال قوی‌تری از قصد ارائه می‌دهند.»

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر شما یکی از معدود تبلیغ کنندگان باقی مانده در توییتر هستید، تبلیغات کلیدواژه جستجو را امتحان کنید. تبلیغات جدید می تواند راهی موثر برای بازاریابان برای دستیابی به مخاطبان هدف خود در زمان مناسب و با پیام مناسب باشد که به طور بالقوه منجر به نرخ تبدیل و بازگشت سرمایه بهتر می شود.

علاوه بر این، این ویژگی گزینه های هدف گذاری خاص تری را برای دستیابی به مخاطبان ارائه می دهد، می تواند به بهبود اثربخشی کمپین ها و کاهش هزینه های دستیابی به مخاطبان هدف کمک کند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *