توییتر آبی اکنون برای اجرای تبلیغات در پلتفرم اجباری است.  این چگونه برندها را تحت تاثیر قرار می دهد؟



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

اگر شما یک حرفه ای بازاریابی هستید که دوست دارید در مورد آخرین روندها به روز باشید، حتماً تأیید صحت پولی رو به رشد در رسانه های اجتماعی را مشاهده کرده اید – این روند قطعاً برای ماندن است.

متا در این روند گام های کوچکی برمی دارد، نشان آبی پرداخت شده را نشان می دهد به آرامی و در امواج اما برای توییتر، مانند یک توپ ویران شد: از آن زمان اولین اعلامیه در نوامبر 2022، Twitter Blue، سرویس اشتراک ممتاز آن که به هر کاربری اجازه می‌دهد تمبر آبی را فقط با 8 دلار در ماه خریداری کند، به یکی از بزرگترین تم‌ها (و بحث برانگیز) در سراسر شبکه اجتماعی bluebird تبدیل شده است.

حالا اگر می خواهید در توییتر تبلیغات اجرا کنید شما باید در Twitter Blue یا Verification for Organizations ثبت نام کنید. این بدان معناست که برندها باید ماهانه 8 دلار به توییتر برای یک تیک آبی یا 1000 دلار در ماه برای تأیید اعتبار برای سازمان ها بپردازند.

اما، اخیراً در توییتر چه می گذرد؟

برای درک بهتر اینکه چرا توییتر آبی تا این حد بحث برانگیز است، مهم است که یک قدم به عقب برداریم و مسیری را که توییتر طی کرد تا ما را به اینجا برساند، درک کنیم.

اولین سر و صدا در مورد Twitter Blue این بود که انتشار چقدر آشفته بود – بسیاری از حساب‌های جعلی شروع به جعل هویت برندها و هویت‌های مرتبط در پلتفرم می‌کنند. و این کمی خنده دار است زیرا کل چیزی که علامت آبی ایجاد شده است جلوگیری از این نوع وضعیت. همانطور که می توانید تصور کنید، این توییتر بلو را بی اعتبار کرد – و همچنین تصمیمات ایلان ماسک را به عنوان مدیرعامل.

در آن زمان توییتر یک قدم به عقب رفت و توییتر بلو را تنها چند ساعت پس از راه‌اندازی «کشته» کرد، اما فقط زمان کافی برای محاسبه مجدد مسیر و یک ماه بعد دوباره راه اندازی کنید با معیارهای واجد شرایط بودن بهتر

علیرغم سازماندهی بهتر راه اندازی این بار، Twitter Blue هنوز در تلاش است تا اعتباری در میان کاربران پلتفرم کسب کند و بر اولین برداشت ها غلبه کند – همانطور که می بینید بسیار بد بود. و دلیل اصلی چنین ناباوری این است که هر کسی می‌تواند آن را با حرکت رو به جلو بخرد – تمبر دیگر چیزی «معتبر» نیست که مردم قصد تسخیر آن را دارند.

علاوه بر آن، تیک آبی “میراث” (قبلی فقط بر اساس معیارهای اصالت و به صورت رایگان برای کاربران ارائه شده است) شده است. رسما متوقف شد. این بدان معناست که تمام کاربرانی که قبلاً مهر آبی را داشتند آن را از دست خواهند داد و Twitter Blue رسماً تنها گزینه موجود برای کسانی است که می‌خواهند مهر را در کنار نام کاربری خود داشته باشند.

اما، خوب، به نظر می رسد که دسترسی به تأیید برای همه خوب پیش نمی رود. تعداد فزاینده ای از کاربران هستند ایجاد الگوهای رفتاری و تمسخر علامت چک پولی، زندگی را برای مدیر عامل توییتر سخت می کند و تعامل با Twitter Blue بسیار کم است.

با توجه به الف گزارش جدید از اطلاعات، که به اطلاعات داخلی توییتر دسترسی داشت، کمتر از 300 هزار کاربر مشترک توییتر آبی شده اند – این نشان دهنده کمتر از 0.2٪ از کاربران ماهانه توییتر است.

و در حرکت رو به جلو چه اتفاقی خواهد افتاد؟

این نرخ پایین پذیرش توییتر آبی ما را به دومین سر و صدا در مورد این موضوع سوق می دهد – فصل جدیدی در این داستان که در این ماه ظاهر شد، به طور خاص در 21 آوریل. در این تاریخ، همه تبلیغ‌کنندگان توییتر یک پیام دریافت کردند اعلان ایمیل از توییتر، به آنها اطلاع می دهد که “حساب آنها باید دارای یک علامت تأیید شده برای ادامه اجرای تبلیغات در توییتر باشد”.

گزینه های تیک دار داشتن اشتراک آبی توییتر یا سازمان های تایید شده مهر، محبوب تر (و بسیار گران تر) نسبت به اولی. برای برندها، این به معنای پرداخت 8 دلار در ماه توییتر برای داشتن توییتر آبی است، هزینه‌های این پلتفرم را 96 دلار در سال افزایش می‌دهد، یا پرداخت 1000 دلار در ماه برای داشتن سازمان‌های تأیید شده، اضافه کردن هزینه 12000 دلار در سال.

بر کسی پوشیده نیست که از روز اول به عنوان مدیرعامل توییتر، هدف اصلی ایلان ماسک این است توییتر را دوباره سودآور کنید با آزمودن رویکردهای مختلف و همچنین مقیاس بندی آبی توییتر. اما آیا او اکنون بیش از حد پیش رفته است؟ و مهمتر از آن: آیا وادار کردن برندها به سرمایه گذاری بیشتر در پلتفرم واقعاً راه درستی است؟ با توجه به سناریوی حساس و آشفته ای که در سرزمین آبی پرنده می گذرد، فکر نمی کنم.

توییتر قبلا نیمی از تبلیغ کنندگان برتر خود را در سال گذشته از دست داد، و اخیراً بحث های زیادی در مورد آن وجود داشته است میزان سخنان تنفر در توییتر، محیط آنجا را حتی از همیشه ناپایدارتر می کند. این باید لحظه ای برای توییتر برای تقویت اتحاد با برندها باشد، اما ایلان ماسک کاملا متقاعد شده است که برعکس عمل کند.

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک The Beat شوید، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. در آنجا، تمام گرایش‌های مهم در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!





محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *