هوش مصنوعی مولد (AI) با توانایی تولید محتوا از ابتدا به عنوان ابزاری برای تولید محتوا به طور فزاینده ای محبوب می شود.

اکنون، کاربران وردپرس (WP) به لطف افزونه جدید Automattic که قابلیت‌های تولید محتوای OpenAI را در ویرایشگر وردپرس ادغام می‌کند، می‌توانند مستقیماً از قدرت هوش مصنوعی مولد در جریان کار انتشار خود استفاده کنند.

این افزونه محتوای WP که در 7 ژوئن 2023 اعلام شد، دسترسی رایگان (و پولی) به فناوری تولید کننده محتوای هوش مصنوعی در حال رشد را فراهم می کند و به ناشران امکان می دهد محتوای با کیفیت بالا را در زمان کمتری ایجاد کنند.

بنابراین، این دستیار هوش مصنوعی چگونه به نظر می رسد؟ آیا برای این کار باید گزینه های ChatGPT را کنار بگذارید؟ در اینجا راهنمای سریع ما با نظرات ما در مورد این دستیار محتوای وردپرس است.


معرفی Jetpack AI

پیشکسوتان طراحی سایت با وردپرس با نام این توسعه دهنده آشنا هستند: Automattic. آن‌ها همان افرادی هستند که تم و مجموعه پلاگین Jetpack را تولید کردند، و این بار افزوده جدیدی به فهرست خود ارائه کردند: Jetpack AI.

به قول خودشان، هوش مصنوعی Jetpack به شما کمک می کند.هوشمندانه تر بنویسید نه سخت تر.

آنها می خواهند با ارائه یک موتور تولید محتوا که به طور یکپارچه در ویرایشگر وردپرس شما قرار می گیرد، ادغام هوش مصنوعی را ارتقا دهند.

قدرتمند به نظر می رسد. این افزونه وردپرس باید گران باشد.

خوب، خبر خوب این است که اینطور نیست. در زمان نوشتن، این دستیار وردپرس در دو طرح ارائه می شود:

رایگان: می توانید با چندین ویژگی تولید کننده محتوای هوش مصنوعی وردپرس، تولید محتوای خود را تقویت کنید. (اطلاعات بیشتر در مورد آن در بخش زیر) با این حال، شما فقط به حداکثر 20 درخواست محدود خواهید شد. این اساسا آزمایشی از این دستیار هوش مصنوعی است.

پرداخت شده: با پرداخت 10 دلار در ماه، طرح پرداخت شده قابل بخشش است. پشتیبانی اولویت‌دار، دسترسی به درخواست‌های با حجم بالا و همه ویژگی‌های رایگان را از دستیار محتوای Automattic دریافت خواهید کرد.

مانند دستیار نوشتن رایگان هوش مصنوعی OpenAI ChatGPT، هوش مصنوعی Jetpack برای تولید محتوا برای شما به دستورات متکی است.
این می تواند هم خوب باشد و هم بد.

این خوب است زیرا توسعه‌دهندگان می‌توانند درخواست‌های محتوا را به یک درخواست خاص گره بزنند و به نوشتن و ایجاد محتوای متمرکزتر و مرتبط‌تر اجازه دهند.

این بد است زیرا باید خودتان درخواست ها را ارائه دهید یا آنها را به صورت آنلاین در دسترس پیدا کنید.

کارشناسان بازاریابی محتوا نیز ممکن است این ویژگی را محدود کنند زیرا این دستیار هوش مصنوعی تنها چند گزینه برای سفارشی کردن خروجی محتوا دارد.


ویژگی های Jetpack AI که باید بدانید

تاکنون، ما فکر می‌کنیم که این یکی از بهترین تولیدکنندگان محتوای هوش مصنوعی برای کارشناسان سئو وردپرس است. در حالی که درست است که مبتنی بر فناوری OpenAI (که توسط هزاران توسعه‌دهنده استفاده می‌شود)، نحوه کار شما با این افزونه محتوای WP بصری و تقریباً یکپارچه است.

در اینجا تمام ویژگی هایی که در حال حاضر می شناسیم آورده شده است:

1. مستقیماً از ویرایشگر وردپرس خود استفاده کنید

افزونه محتوای WP Automattic ادغام هوش مصنوعی را در گردش کار شما آسان می کند. شما می توانید از هوش مصنوعی Jetpack درست مانند سایر ویژگی های بومی وردپرس استفاده کنید.

می توانید رابط ویرایش بلوک خود را با کلیک راست روی ویرایشگر خود و انتخاب دستیار هوش مصنوعی تغییر دهید.

از آنجا، می‌توانید به تمام ویژگی‌های دستیار وردپرس که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم دسترسی داشته باشید.

پس از نصب Jetpack AI به نظر می رسد:

آمیت رانا، مدیر ارشد توسعه نسل تقاضای Thrive، ادغام Jetpack AI را به عنوان یک مزیت ذکر می کند زیرا “برای تولید محتوا مجبور نیستید بارها و بارها به پورتال ChatGPT بروید

2. انتخاب خوب از تن

هنگام نوشتن محتوای وردپرس، لحن همه چیز است و این افزونه وردپرس به شما اجازه می دهد تا روی آن تمرکز کنید. چندین آهنگ برای انتخاب با Jetpack AI وجود دارد که عبارتند از:

رسمی
دوستانه و غیر رسمی
خوشبین
طنز
جدی
مشکوک
همدل
مطمئن
پرشور
محرک

صدای جت پک

تصویر از Jetpack

چه بخواهید یک پست وبلاگی با لحن جدی بنویسید یا کمی طنز به مقاله خود تزریق کنید، می توانید به راحتی تنظیمات Jetpack AI را مطابق با نیازهای محتوای خود تنظیم کنید.

اگرچه ممکن است این بهترین تولید کننده محتوای هوش مصنوعی از نظر تنظیمات لحن نباشد، انتخاب کاملا مناسب است.

3. فرمت های مختلف محتوا

این تولید کننده محتوای هوش مصنوعی وردپرس به پاراگراف ها نیز محدود نمی شود. آیا به لیست نیاز دارید؟ یک میز؟ هوش مصنوعی Jetpack به شما در زمینه محتوای ساختاریافته نیز کمک می کند.

در اینجا چیزی است که Jetpack AI در مورد این ویژگی می گوید:

یک درخواست به Jetpack AI Assistant بدهید و تماشا کنید که پست‌های وبلاگ قانع‌کننده، صفحات دقیق، فهرست‌های ساختاریافته، و جداول جامع ایجاد می‌کند – همه متناسب با نیازهای شما.

4. اشتباهات املایی و گرامری را به حداقل برسانید

کلمات “دستیار نوشتن هوش مصنوعی رایگان” ننگ خاصی دارند. “رایگان” معمولاً به این معنی است که شما باید با مسائل معنایی، اشتباهات گرامری و اشتباهات املایی دست و پنجه نرم کنید.

ظاهراً نه با هوش مصنوعی Jetpack. قابلیت‌های یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی این افزونه به بررسی‌های املا و دستور زبان گسترش می‌یابد و به شما امکان می‌دهد محتوای باکیفیت و بدون خطا تولید کنید.

فقط دستیار هوش مصنوعی خود را تغییر دهید و روی “کلیک کنید”املا و دستور زبان صحیح مطالب قبل” هوش مصنوعی Jetpack بقیه کارها را انجام خواهد داد. شما همچنین می توانید “ساده کردن مطالب قبلی،” بلوک قبلی را مختصرتر می کند.

5. خلاصه محتوا تولید کنید

برخلاف اکثر گزینه‌های ChatGPT، هوش مصنوعی Jetpack به شما امکان می‌دهد بدون وارد کردن اعلان‌های پیچیده، محتوا را خلاصه کنید.

به سادگی دستیار هوش مصنوعی خود را تغییر دهید و روی «خلاصه» در زیر بخش بر اساس کل محتوای افزونه کلیک کنید. سپس هوش مصنوعی Jetpack محتوای شما را به طور خودکار برای شما خلاصه می کند.

این به ویژه در صورتی مفید است که بخواهید به سرعت خلاصه‌های کوتاهی برای پست‌های رسانه‌های اجتماعی از پست‌های طولانی وبلاگ تهیه کنید یا اگر می‌خواهید مقاله‌های موجود را به چیز جدیدی تبدیل کنید.

6. به زبان های مختلف ترجمه کنید

اگر محتوایی را به چندین زبان منتشر می کنید، هوش مصنوعی Jetpack می تواند کمک کند. با توجه به صفحه فرود آنها، این دستیار محتوا می تواند “ترجمه های مبتنی بر هوش مصنوعی را در چندین زبان ارائه دهد.”

با این حال، ما مطمئن نیستیم که Jetpack AI از چه زبان هایی پشتیبانی می کند زیرا آنها این را در مواد تبلیغاتی خود مشخص نکرده اند.


جایگزین های دیگر برای ChatGPT

در حالی که توسط Automattic به عنوان ابزار دیگری در مجموعه بی‌پایان گزینه‌های چت جی پی تی ChatGPT قاب نمی‌شود، رابط مبتنی بر سریع آن مطمئناً ما را به یاد مشهورترین دستیار نوشتن هوش مصنوعی رایگان در جهان می‌اندازد.

از این رو، ما همچنین نگاهی دیگر به سایر جایگزین های ChatGPT و نحوه انطباق آنها با Jetpack AI انداختیم.

1. نرم افزار دستیار محتوا شبیه به چت

چت بات مکالمه یکی از بهترین رابط های تولید کننده محتوای هوش مصنوعی رایگان است. این شهودی، شبیه انسان و موثر است. برخی از بهترین نرم افزارهای چت بات که مفهوم ChatGPT را تقلید می کنند عبارتند از:

گوگل بارد: برداشت گوگل از هوش مصنوعی محاوره ای با تاکید بر هوش مصنوعی مسئول.
مایکروسافت بینگ چت: با پشتیبانی از ChatGPT، Bing Chat طیف گسترده ای از ویژگی ها مانند تولید تصویر و سایر محتواها را بر اساس اطلاعات جستجو شده از وب در زمان واقعی ارائه می دهد.

بارد
بینگ چت

تصویر سمت چپ: Google Bard. تصویر سمت راست: بینگ چت

این دو نرم افزار تنها برخی از بی شمار نرم افزارهای موجود در بازار امروز هستند. با این حال، ما فکر می کنیم که آنها بهترین ابزارهای رایگان تولید کننده محتوای هوش مصنوعی هستند زیرا قابلیت اطمینان و ایمنی دارند. آنها همچنین توسط دو شرکت بزرگ فناوری در جهان توسعه یافته اند، بنابراین این یک امتیاز مثبت است.

در حالی که آنها از یک رابط مبتنی بر سریع مشابه استفاده می کنند، یک نقطه ضعف اصلی عدم یکپارچگی آنها با وردپرس است، چیزی که Jetpack AI به آن دست یافته است.

2. جاسپر

Jasper یک ابزار تولید محتوا همه‌کاره است و به دلیل قالب‌های بزرگ نوشتن و ایجاد محتوا، مدعی بهترین عنوان تولیدکننده محتوای هوش مصنوعی رایگان است.

جاسپر

اسکرین شات از جاسپر

می‌توانید موارد زیر را در داخل جاسپر با آهنگ‌های صوتی پیشرفته‌تر ایجاد کنید:

دارایی های هنری
وبلاگ های طولانی
کمپین های رسانه های اجتماعی
کمپین های ایمیل را چکه کنید
فراداده

جاسپر همچنین دارای یکپارچه سازی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خود با SurferSEO و جستجوگر سرقت ادبی مبتنی بر Copyscape است.

با این حال، کار در داخل جاسپر می تواند طاقت فرسا باشد و به دانش فنی نیاز دارد، زیرا فضای کاری آن حاوی هزاران الگو است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

هوش مصنوعی Jetpack ساده تر است، که در زمینه ایجاد محتوا برای وردپرس خوب است. هوش مصنوعی Jetpack در تولید محتوا برای وردپرس تخصص دارد و ادغام آن با این پلتفرم بزرگترین دارایی آن است.

3. دستور زبان

Grammarly اخیراً برداشت خود را از هوش مصنوعی مولد با GrammarlyGO منتشر کرده است که مستقیماً با محصول اصلی خود ادغام می شود.

مانند سایر ابزارهای هوش مصنوعی در این لیست، GrammarlyGO از دستورات برای تولید محتوا استفاده می کند.

به عنوان مثال، در داخل سند Grammarly خود، می توانید به آن دستور دهید که یک ایمیل جلسه با رئیس خود را با لحن رسمی ایجاد کند. سپس بر اساس دستورالعمل های شما محتوا تولید می کند.

گرامر

اسکرین شات از GrammarlyGO

آنچه ما در مورد GrammarlyGO دوست داریم این است که می توانید مختصر، مختصر و دقت محتوای خود را بهبود بخشید. هنگامی که تحت یک حساب تیمی یا تجاری استفاده می شود، حتی می توانید لحن خود را بر اساس نام تجاری شرکت خود هماهنگ کنید.

این ممکن است نزدیک‌ترین به Jetpack AI باشد، زیرا هر دو از بررسی گرامر بلادرنگ و مجموعه‌ای از آهنگ‌ها استفاده می‌کنند.

4. همینگوی

اپلیکیشن Hemingway نیز مانند Grammarly ابزاری برای نوشتن محتوا است که کیفیت نوشته شما را بررسی می کند. آنها کیفیت محتوای شما را بر اساس سطح درجه کمیت می کنند. هرچه سطح نمره شما پایین تر باشد، درک مطالب شما ساده تر و راحت تر است.

همینگوی

اسکرین شات از ویرایشگر همینگوی

هنگامی که ویرایش محتوای خود را تمام کردید، می توانید مستقیماً محتوای خود را به وردپرس صادر کنید که بسیار خوب است.

برای تمیز کردن کپی شما عالی است، اما یک نقطه ضعف این است که به تنهایی هیچ محتوایی تولید نمی کند. این فقط به عنوان یک ابزار ویرایش کار می کند.


یک دستیار وردپرس که بازی را تغییر می دهد؟

وردپرس پر از افزونه های متعددی است که کار شما را آسان می کند. شما یک پلاگین برای تقریباً هر چیزی در بازار پیدا خواهید کرد، از تولید محتوا، طراحی وب تا خدمات سئو SEO.

Jetpack AI یکی از این افزونه‌ها است که به دلیل قابلیت‌های هوش مصنوعی قوی و یکپارچه‌سازی وردپرس از رقبای خود متمایز است. می تواند نحوه تولید محتوا را تغییر دهد و به ما امکان می دهد با کمترین تلاش، قطعات با کیفیت تولید کنیم.

رانا همچنین چندین مورد استفاده از Jetpack AI را به عنوان دستیار محتوای شما شناسایی می‌کند، یعنی:

حل مشکلات مشتری
به سؤالات مشتری در مورد زمان باز کردن، قیمت محصول و موارد دیگر پاسخ دهید
اختلافات تجارت الکترونیک، بازپرداخت و بازخورد مشتری

درنتیجه بله. این بازی را تغییر می دهد. به هر حال، پتانسیل هوش مصنوعی مولد تنها با نحوه استفاده ما از آن محدود می شود.

هوش مصنوعی Jetpack Automattic به سازندگان و صاحبان وب این امکان را می‌دهد تا محتوای بیشتری را بدون تغییر برگه‌ها و پلتفرم‌ها ایجاد کنند و جریان کاری کم‌معمول ایجاد کند.

در واقع، این افزونه وردپرس به طور بالقوه می تواند با افزونه های دیگر هم افزایی کند، مانند:

• Yoast SEO: به طور خودکار متا تگ ها، عنوان ها و توضیحات برای مقالات خود تولید کنید.
• WooCommerce: برای توضیحات محصول، صفحات دسته بندی و موارد دیگر محتوا تولید کنید.
• semrush: ایده های محتوا را بر اساس قصد کاربر پیشنهاد دهید.
• WPForms: نظرسنجی ها و فرم هایی را برای جمع آوری داده های کاربر ایجاد کنید که می توانید از آنها برای تولید محتوای بیشتر استفاده کنید.

اینها فقط چند ایده در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی Jetpack می تواند به شما در ایجاد محتوای بهتر کمک کند است. احتمالات امیدوار کننده است!


امروز با کارشناسان سئو وردپرس Thrive کار کنید

طراحی وب سایت های وردپرسی عالی بیش از چند افزونه مانند Jetpack AI نیاز دارد. شما همچنین باید با بهترین شیوه های سئو به روز باشید و از تکنیک های بازاریابی محتوا آگاهی داشته باشید.

در آژانس بازاریابی اینترنتی Thrive، ما اهمیت متمایز کردن وب سایت وردپرس شما را از رقبای خود درک می کنیم – به ویژه از نظر رتبه بندی و دیده شدن در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP).

از توسعه مضامین سفارشی، مهندسی باطن سایت شما، میزبانی امن و اطمینان از داشتن ابزارهای بازاریابی محتوای مناسب، ما تیمی را برای تحقق آن داریم.

سطح بالاتری از توسعه هوش مصنوعی وردپرس را تجربه کنید.

امروز پیشنهاد رایگان خود را از کارشناسان بازاریابی محتوای Thrive دریافت کنید! اگر آنچه را که می بینید دوست دارید، ما به شما کمک می کنیم تا با خدمات سئو و طراحی وردپرس خود بیشتر پیش بروید. اکنون با ما تماس بگیرید.

سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *