به نظر می رسد گوگل همیشه در حال دستکاری در رابط کاربری خود برای نمایه های تجاری است و آخرین به روز رسانی، تجربه تجاری جدید (NMX) نیز از این قاعده مستثنی نیست. پس از گذشت این همه سال، هنوز احساس می‌شود که آنها در تلاش برای بهتر کردن اوضاع – یا حداقل متفاوت‌تر از آن‌ها هستند.

NMX مانند یک نفس تازه به نظر می رسد، و ما مجبوریم چه خوب و چه بد آن را وارد کنیم.

پس دقیقا چه چیزی تغییر کرده است؟ ما اینجا هستیم تا با بررسی دقیق مدیر نمایه کسب و کار Google جدید، به شما کمک کنیم تا با این تغییرات جدید سازگار شوید.


روشی جدید برای تعامل با نمایه کسب و کار گوگل شما

اگر مدت زیادی است که در بازی مدیریت نمایه کسب و کار گوگل بوده اید، قبلاً منتظر این تغییر بوده اید. با این حال، اگر شما از معدود افرادی نیستید که می‌دانید، Google NMX چیزهای تازه‌ای را به روی میز آورده است.

Google’s New Merchant Experience یک رابط به روز شده و مجموعه ای از ویژگی های جدید در Google Merchant Center استنانت تاریپ، استراتژیست ارشد SEO در محتوا مارکتینگ گفت. این تجربه Google Merchant جدید ارائه می دهد:

یک رابط کاربر پسند برای راه اندازی حساب های Merchant Center.
ابزارهای بهبود یافته برای سازماندهی و بهینه سازی داده های محصول.
بینش دقیق در مورد معیارهای عملکرد.
ادغام با سایر خدمات گوگل
منابع عیب یابی و پشتیبانی پیشرفته.

قابل توجه ترین قابلیت ویرایش اطلاعات کسب و کار به طور مستقیم از صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) است. لازم نیست از داشبورد GBP استفاده کنید برای ایجاد تغییرات یا اضافه کردن محتوا، به همین دلیل است که آنها آن را نیز حذف کردند.

مدیریت قدیمی نمایه کسب و کار Google معمولاً به این صورت عمل می کند:

1. بین گزینه های Edit، Photos و Update/Post یکی را انتخاب کنید.
2. هر آیکون شما را به رابط دیگری می برد تا اقدامات مختلف را انجام دهید.
3. ویرایش به شما اجازه می دهد تا بسیاری از اطلاعات کسب و کار را تغییر دهید.
4. عکس‌ها شما را به یک رابط کاربری بسیار درهم می‌برند تا عکس‌های خود را اضافه و مدیریت کنید.
5. به روز رسانی/پست به شما امکان می دهد محتوای جدید یا “به روز رسانی” برای کسب و کار خود ارسال کنید.

تجربه تجاری جدید به منظور ساده سازی فرآیند ویرایش شما است.

مستقیماً از صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP)، روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای کسب و کار خود کلیک کنید. از آنجا، لیستی از اقداماتی که می توانید انجام دهید را مشاهده خواهید کرد:

به تنظیمات نمایه کسب و کار خود دسترسی داشته باشید.
بررسی‌ها و اعلان‌های Google را مدیریت کنید.
یک نمایه تجاری جدید اضافه کنید.
اگر بیش از یک نمایه کسب و کار دارید مدیریت کنید.

تجربه تجاری جدید. تصویر از: زمین موتور جستجو

این تغییر قابل توجه می تواند برای یک مدیر نمایه کسب و کار گوگل آزاردهنده باشد، اما زمانی که به آن عادت کردید، می توانید نمایه خود را بسیار سریعتر مدیریت کنید.


چه چیزی تغییر کرد؟

اکنون، بیایید نگاهی عمیق‌تر به تغییرات جدید مدیر نمایه کسب‌وکار من در Google بیندازیم:

بدون داشبورد. این را قبلاً در بخش قبل گفته ایم. یک مدیر نمایه «Google برای کسب‌وکار من» می‌تواند برای مدتی بین این دو رابط جابه‌جا شود. با این حال، دیگر اینطور نیست و شما باید با ویرایش درون SERP کنار بیایید.

معیارهای حذف شده. بخش‌های «اطلاعات آماری عکس» و «چگونه مشتریان کسب‌وکار شما را جستجو می‌کنند» را به خاطر دارید؟ آنها دیگر در دسترس نیستند. Photo Insights چندان قابل اعتماد نبود، در حالی که دومی افزونگی است زیرا می توانید داده های مشابهی را از Google Analytics دریافت کنید.

رابط کاربری ناسازگار. حتی اگر از قبل در پرایم‌تایم باشد، Google NMX همچنان در نسخه بتا خود احساس می‌کند. شما می توانید به برخی از تنظیمات از SERP دسترسی داشته باشید، اما برخی دیگر شما را به رابط قدیمی می برند.

ویژگی های تغییر نام یافته. همه «پست‌های» شما اکنون به‌عنوان «به‌روزرسانی» برچسب‌گذاری شده‌اند، در حالی که نام «کاربران» به عنوان «مدیران» تغییر یافته است. برای بسیاری از ما، این فقط به معنای چند دقیقه عادت کردن به چیدمان جدید است.

درخواست های جهت. حساب Google Merchant شما به جای دادن اطلاعات مکان هر زمان که مسیرها را می‌خواهید یا کسب‌وکارتان را جستجو می‌کنید، درخواست‌های مسیر را به شما نشان می‌دهد.

نمایه های متعدد از طریق SERP. از آنجایی که داشبورد مدیریت نمایه کسب و کار Google شما حذف شده است، اکنون می توانید از SERP به تمام نمایه های خود دسترسی داشته باشید. در اینجا، می توانید ببینید که در حال حاضر کدام کسب و کار را مدیریت می کنید و به راحتی بین آنها جابجا شوید.


آیا این تغییرات خوب است؟

این تغییرات در مورد افزودن بینش‌ها و معیارهای عملکرد جدید و درخشان نیست. با این حال، هنگامی که از پوسته کاربران بهینه سازی موتور جستجوی قدرتمند خود خارج شوید، به زودی متوجه خواهید شد که این تغییرات اخیر از Google در واقع بسیار خوب هستند.

در طول زمان آزمایش Google NMX، ما چندین مزیت را نه تنها برای تیم بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) بلکه برای کاربران نهایی معمولی و روزمره شما نیز کشف کرده‌ایم. Don Gruspe، متخصص سئوی نسل تقاضای محتوا مارکتینگ، موارد زیر را به عنوان برجسته ترین مزایای این به روز رسانی گوگل شناسایی کرده است:

فرآیند ورود آسان: Google یک راه سریع و آسان برای ایجاد نمایه های جدید و راه اندازی سریع آنها ارائه می دهد.

مدیریت کارآمد داده های محصول: Google اکنون به‌روزرسانی داده‌های محصول شما را آسان می‌کند تا مشتریان بتوانند به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند.

عیب یابی و پشتیبانی پیشرفته: سیستم پشتیبانی جدید به شما این امکان را می دهد که به سرعت پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

تجربه کلی کاربر بهبود یافته است: با طراحی جدید و ابزارهای موجود، مشتریان تجربه بهتری در پیمایش وب سایت شما خواهند داشت.

در اینجا دو مزیت دیگر وجود دارد که باید در Google NMX از آنها استفاده کنید.

فرآیند ویرایش GBP تصفیه شده

مهمترین مزیت تجربه جدید Google Merchant سادگی است. ویرایش از SERP بسیار ساده تر از انجام یک داشبورد جداگانه است و با دسترسی چندگانه به نمایه، می توانید تمام مشاغل خود را به سرعت مدیریت کنید. با تجربه تجاری جدید، به راحتی می توانید:

یک مدیر نمایه کسب و کار Google را اضافه، ویرایش و حذف کنید.
حساب های مرتبط خود را پیدا کنید.
اعلان‌های خود را مدیریت کنید، از جمله بررسی‌های Google Business، رزروها و قیمت‌ها.
مستقیماً از SERP به چندین نمایه تجاری دسترسی داشته باشید.
یک حساب تجاری جدید اضافه کنید.

شما می توانید همه چیز را از یک مکان انجام دهید و زندگی خود را آسان تر کنید.

مدیریت بررسی بهتر

یکی دیگر از چیزهای عالی که ما هنوز به آن اشاره نکرده ایم بهبود مدیریت بررسی است. هر زمان که افراد نظرات Google را برای کسب و کار ترک می کنند، می توانید یک هشدار اعلان در SERP ببینید. همچنین می‌توانید این رابط کارآمد را با خدمات مدیریت بازبینی جفت کنید تا سایر جنبه‌های فرآیند مدیریت بررسی خود را خودکار کنید.

همچنین، لازم نیست به صاحبان کسب و کار آموزش دهید که چگونه در داشبورد Google Merchant خود پیمایش کنند. در عوض، شما فقط می توانید به آنها بگویید:

1. نام کسب و کار آنها را جستجو کنید.
2. روی دکمه سه نقطه کلیک کنید.
3. اقدام مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برای خدمات سئوی محلی، حذف برخی از معیارهای اضافی در ازای قابلیت‌های بهتر برای مدیریت بررسی‌های گوگل یک مصالحه معقول در دراز مدت است. شما قادر خواهید بود برای مشتریان خود ارزش بیشتری ارائه دهید و زندگی آنها را آسان تر کنید.


کار در Google NMX: نکاتی از کارشناسان

بنابراین، چگونه می توانید از تجربه تجاری جدید بیشترین استفاده را ببرید؟ تیم سئو و استراتژیست های محتوا مارکتینگ نظرات خود را در مورد این موضوع ارائه می دهند.

نکته 1: Google NMX را کاوش کنید

مانند هر ابزار جدید، باید کمی زمان بگذارید تا تمام ویژگی های Google NMX را بررسی کنید. همچنین می توانید استفاده کنید مرکز راهنمایی گوگل برای راهنمایی سریع در مورد مدیریت نمایه کسب و کار خود از SERP.

وقت بگذارید و با رابط NMX و ویژگی های آن آشنا شوید،کن رومرو، استراتژیست سئو محتوا مارکتینگ گفت.

درک کاملی از ابزارها و عملکردهای موجود به دست آورید که به شما در بهینه سازی موثر داده های محصول و ردیابی معیارهای عملکرد کمک می کند.

آزمایش آن همچنین به این معنی است که می توانید در شکل دادن به تجربه Google Merchant شرکت کنید، حتی اگر در ابتدا ناراحت کننده باشد.

بنابراین، غواصی کنید و تمام ویژگی ها و نحوه کار آنها را یاد بگیرید.

نکته 2: بهترین روش های SEO محلی را دنبال کنید

نکته اینجاست: حتی با بهترین ابزار، موفقیت را تضمین نمی کند. شما باید تمام استراتژی های سئوی محلی خود را اعمال کنید تا اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما رتبه بالایی در SERP دارد.

همه مظنونان معمول اینجا هستند: بهینه سازی داده های ساختاری، نقل قول ها، نام، آدرس و شماره تلفن (NAP) سازگاری و جنبه های فنی بیشتر.

رومرو گفت: «از بینش عملکرد دقیق ارائه شده توسط NMX نهایت استفاده را ببرید. وی برای دستیابی به این هدف فعالیت های زیر را توصیه می کند:

تجزیه و تحلیل داده ها و شناسایی روندها.
رفتار کاربر را درک کنید
بر این اساس لیست محصولات خود را بهینه کنید.

تنها تفاوت این است که شما باید از New Merchant Experience استفاده کنید. یک شرکت مکانیکی تهویه مطبوع محلی یک شرکت بازاریابی دیجیتال را برای ایجاد و پیاده سازی استراتژی های سئو محلی خود استخدام کرد.

آنها یک وب سایت زیبا و پاسخگو در بالای استراتژی سئوی خود ایجاد کردند و نسخه سئوی خود را بهینه کردند که انگیزه های خریدار را نشان می دهد.

در اینجا نحوه بازی آن آمده است:

طراحی وب سایت واکنش گرا

مطالعه موردی: شرکت محلی HVAC

خدمات سئوی محلی فرصت های عالی را برای هر مدیر نمایه کسب و کار من در Google ارائه می دهد، مانند:

روش های بهتر برای مدیریت نظرات گوگل.
کنترل پیشرفته بر اطلاعات نمایش داده شده در نمایه کسب و کار Google شما.
از طریق تماس های مستقیم با کسب و کار خود را افزایش دهید.
فرصتی برای ارائه چندین مکان برای شرکت‌هایی که فروشگاه‌های آجر و ملات دارند.
بهینه سازی خودکار محتوا

البته، بهترین روش‌ها تنها در صورتی انجام می‌شوند که در مورد آنها اطلاعات داشته باشید. به همین دلیل رومرو توصیه می کند که شمادر مورد هر گونه به روز رسانی یا تغییر در NMX خود را به خوبی آگاه کنید” و سایر سیاست های Google که ممکن است بر رتبه بندی جستجوی محلی شما تأثیر بگذارد.

با منابع رسمی Google درگیر بمانید، در وبینارها شرکت کنید و نشریات صنعتی را دنبال کنید تا از این منحنی جلوتر بمانید.رومرو گفت.

نکته 3: نظرات بیشتری دریافت کنید

نظرات Google Business در افزایش دیده شدن و شهرت کسب و کار شما عالی است. با تجربه جدید Google Merchant، مدیریت مرورها و ماندن در بالای اعلان‌ها آسان‌تر از همیشه است.

به عنوان یک قانون سرانگشتی، در اسرع وقت به تمام نظرات مثبت یا منفی خود پاسخ دهید. مشتریان را نیز تشویق کنید تا بازخورد صادقانه خود را ارائه دهند!

وقتی نظرات را مدیریت می‌کنید، به مشکلات مشتریان رسیدگی می‌کنید، راه‌حل ارائه می‌دهید و از مشتریان برای بازخوردشان تشکر می‌کنید.

این به ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه کمک می کند و به کسب و کار شما تصویری از شفافیت می دهد.

نکته 4: خدمات مدیریت بررسی را استخدام کنید

گاهی اوقات، برون سپاری مدیریت بررسی ساده تر است. می‌توانید کارشناسانی را برای مدیریت بررسی‌ها و انجام کارهای دیگر، مانند پاسخ دادن به محتوای نامناسب و پرچم‌گذاری آن، استخدام کنید.

خدمات مدیریت بررسی همچنین از طریق جستجو و بازاریابی شهرت به افزایش دید کسب و کار شما کمک می کند. آنها با شما همکاری خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که مشتریان برند شما را در بهترین نور ممکن می بینند، که می تواند برای تصویر برند شما شگفتی ایجاد کند.

نگاهی به این شرکت مرمت و بازسازی چند مکان بیندازید. آنها یک آژانس بازاریابی دیجیتال را استخدام کردند که خدمات مدیریت شهرت، سئو و مدیریت رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد.

این به آنها اجازه داد تا روی عملیات اصلی خود تمرکز کنند و شهرت قوی در بخش خود ایجاد کنند:

شرکت مرمت

مطالعه موردی: شرکت مرمت و بازسازی چند مکان

شرکت آنها اکنون در 22 مکان در سراسر ایالات متحده با مجموع حضور دارد 681 پرس و جو فقط در فوریه 2021.

آنها همچنین یک کاربر پسند ایجاد کردند بررسی صفحه فرود بنابراین مشتریان احتمالی راحت‌تر می‌توانند به کسب و کار خود اعتماد کنند، هر زمان که به کسی برای کار بازسازی و بازسازی نیاز داشتند، یک بررسی بگذارند یا با آنها تماس بگیرند.


استراتژی های به روز سئو که کار می کنند

در اینجا شما آن را دارید: به طور خلاصه به روز رسانی New Merchant Experience. این تغییرات ممکن است زرق و برق دار نباشند، اما هنوز هم فوق العاده مفید هستند.

در مورد مفید بودن، تیم بازاریابی دیجیتال محتوا مارکتینگ به شما کمک می کند تا یک برنامه بازی برای موفقیت ایجاد کنید. ما یک رویکرد استراتژیک یکپارچه ایجاد می کنیم که SEO، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر را پوشش می دهد.

کارشناسان ما از بهبود نمایه کسب‌وکار Google شما گرفته تا بررسی‌های خودکار Google برای کسب‌وکار، اینجا هستند تا از این به‌روزرسانی و فراتر از آن برای کسب‌وکار شما بهترین استفاده را ببرند.

پتانسیل سئو و استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را با محتوا مارکتینگ باز کنید!



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *