, تعامل و شخصی سازی ایمیل با داده ها را به حداکثر برسانید, محتوا مارکتینگ


, تعامل و شخصی سازی ایمیل با داده ها را به حداکثر برسانید, محتوا مارکتینگ

اولویت اصلی بازاریابان افزایش پاسخ‌های ایمیل مشتریان و کاهش نرخ لغو اشتراک است. اما برای موفقیت، آن‌ها به داده‌هایی نیاز دارند تا به شخصی‌سازی پیام‌ها با اطلاعات مربوط به رفتار خرید گذشته، پرسش‌ها و تعامل کمک کند.

به Salesforce در یک وبینار زنده بپیوندید و بشنوید که چگونه Manheim Auto سفرهای ایمیل را بهینه کرد و نمای آسانی از نتایج کمپین در زمان واقعی ایجاد کرد.

ثبت نام امروز برای “به حداکثر رساندن تعامل و شخصی سازی ایمیل با داده ها و هوش مصنوعی” ارائه شده توسط Salesforce


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

, تعامل و شخصی سازی ایمیل با داده ها را به حداکثر برسانید, محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *