
اولویت اصلی بازاریابان افزایش پاسخهای ایمیل مشتریان و کاهش نرخ لغو اشتراک است. اما برای موفقیت، آنها به دادههایی نیاز دارند تا به شخصیسازی پیامها با اطلاعات مربوط به رفتار خرید گذشته، پرسشها و تعامل کمک کند.
به Salesforce در یک وبینار زنده بپیوندید و بشنوید که چگونه Manheim Auto سفرهای ایمیل را بهینه کرد و نمای آسانی از نتایج کمپین در زمان واقعی ایجاد کرد.
ثبت نام امروز برای “به حداکثر رساندن تعامل و شخصی سازی ایمیل با داده ها و هوش مصنوعی” ارائه شده توسط Salesforce
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو