مشتریان انتظار دارند که پیشنهادات مناسب و به موقع داشته باشند و بازاریابان با ارائه این تجربیات شخصی سازی شده در زمان واقعی برای پاسخگویی به نیازهای خود به چالش کشیده شده اند.
در نتیجه این تغییر، شرکتها از استراتژیهای مشتریمحور استفاده میکنند تا تعامل هوشمندانهتری را در طول سفر کامل مشتری، جذب فرصتهای درآمدی و تقویت وفاداری بلندمدت انجام دهند. کسانی که واقعاً موفق هستند، دسترسی به داده ها را به یک حرکت در سراسر سازمان خود تبدیل می کنند، نه فقط یک ابتکار بازاریابی.
بیاموزید که واشنگتن پست چگونه تجارب مشتری شخصی سازی شده را به عنوان یک محرک اصلی تعامل برای موارد استفاده از قدرت از خرید تا برنده شدن، اجرا می کند.
ثبت نام امروز برای “با شخصی سازی بیش از حد در چرخه زندگی مشتری تعامل هوشمندانه تری ایجاد کنید.” ارائه شده توسط ActionIQ.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو