seo proofreading



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

آیا تا به حال به مقاله ای برخورد کرده اید که پر از اشتباهات گرامری، اشتباهات املایی و انتخاب های نحوی عجیب باشد؟ تو تنها نیستی. بدون ویرایش و تصحیح صحیح، هر روز مطالب بی کیفیت منتشر می شود.

اطمینان از برداشتن گام‌های صحیح برای تصحیح محتوای خود، بهترین روشی است که همه باید از آن پیروی کنند. اما اگر یک قدم جلوتر رفت چه؟ تصحیح سئو مرحله بعدی تصحیح محتوای سنتی است که باید در مورد آن بدانید. در این مقاله، ما به شما کمک می‌کنیم بفهمید که چیست و چگونه می‌توانید آن را برای بازاریابی محتوای خود پیاده‌سازی کنید.

این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید

تصحیح سئو چیست؟

تصحیح فرآیند بررسی و ویرایش اشتباهات در متن نوشته شده است. که شامل مواردی مانند:

  • خطاهای گرامری
  • اشتباهات املایی
  • اشتباهات نقطه گذاری
  • خطاهای کپی پیست
  • کلمات تکراری
  • مشکلات قالب بندی

در حالی که تصحیح سنتی باید بخشی از فرآیند تولید محتوای شما باشد، گام دیگری برای برداشتن وجود دارد. تصحیح سئو بر پایه و اساس تصحیح سنتی استوار است و آن را تقویت می کند.

با تصحیح سئو، نه تنها به دنبال تمام خطاهای سنتی موجود در محتوا هستید، بلکه یک مرحله برای بهینه سازی سئو نیز اضافه می کنید. این شامل مواردی مانند استفاده از کلمه کلیدی و اینکه آیا به سؤال اصلی در متن پاسخ داده شده است یا خیر. هنگامی که از تصحیح سئو در فرآیند تولید محتوا استفاده می کنید، می توانید به افزایش رتبه محتوای خود و کسب تایید الگوریتم ها کمک کنید.

رتبه بندی با محتوای با کیفیت بالا

گوگل و سایر موتورهای جستجو می خواهند به محتوای باکیفیت پاداش دهند. هرچه محتوایی که تولید می کنید بهتر باشد، رتبه شما در SERP ها بالاتر خواهد بود. بخشی از محتوای با کیفیت بالا از محتوای خوب نوشته شده و خواندنی است که برای جستجوگران جذاب است و به سؤالات آنها پاسخ می دهد. گوگل محتوایی را می‌خواهد که برای انسان نوشته شده باشد و مردم پس از کلیک کردن، از ارزش آن بهره ببرند.

تصحیح سئو همچنین با در نظر گرفتن سایر عوامل به بهبود رتبه شما کمک می کند. الگوریتم ها همچنین به دنبال محتوایی هستند که از کلمات کلیدی مرتبط، کلمات کلیدی مرتبط و موضوعات محتوا استفاده می کند. تصحیح سئو به شما کمک می کند تا به این دستورالعمل ها نیز پایبند باشید تا محتوای شما از لحظه انتشار برای سئو بهینه شود.

نحوه انجام تصحیح سئو

تصحیح سئو، مانند هر تصحیح، نیاز به یک چشم ماهر دارد. تصحیح‌کنندگان در بررسی محتوای مکتوب و اطمینان از عدم وجود خطا و استفاده از بهترین شیوه‌ها مهارت دارند. در اینجا چند نکته وجود دارد که می توانید از آنها برای شروع تصحیح سئو در فرآیند تولید محتوای خود استفاده کنید:

خواننده را در ذهن نگه دارید

خواننده یا کاربر نهایی محتوای شما باید همیشه در ذهن خود باشد. شما می خواهید برای مردم بنویسید، نه موتورهای جستجو، بنابراین فکر کردن به مخاطبان بسیار مهم است. هنگامی که خواننده را در ذهن نگه می دارید و برای انسان ها می نویسید، سپس می توانید عناصر سئو را به نوشته خود اضافه کنید تا آن را ارتقا دهید و آن را به سطح بعدی ببرید.

از ابزارهای تصحیح استفاده کنید

تلاش برای یافتن دستی هر خطا دشوار است. در عوض، از ابزارهای تصحیح استفاده کنید تا بار سنگین را از روی بشقاب خود بردارید. این به شما این امکان را می‌دهد که هنگام نوشتن استراتژیک‌تر فکر کنید و روی آن عناصر مهم سئو تمرکز کنید.

تصحیح کننده های متعدد داشته باشید

وقتی همان مجموعه چشم‌ها به محتوا نگاه می‌کنند، ممکن است خسته شوند. تصحیح‌کننده‌های متعدد می‌توانند به شما کمک کنند دیدگاه جدیدی نسبت به محتوای خود داشته باشید. می‌توانید چیزهای بیشتری پیدا کنید و خطاهایی را پیدا کنید که ممکن است از اولین تصحیح‌کننده عبور کرده باشند.

استراتژی کلمه کلیدی را بگنجانید

استراتژی کلمات کلیدی یکی از بهترین راه ها برای اجرای تصحیح سئو است. کلمه کلیدی مورد نظر و کلمات کلیدی مرتبط را برای هر محتوایی که ایجاد می کنید بشناسید. کلمات کلیدی را به کار نبرید، اما برای جلب توجه الگوریتم های جستجو، کلمه کلیدی را چند بار وارد کنید. زمانی که الگوریتم بداند به چه موضوعاتی می پردازید و برای چه کلمات کلیدی می توانید رتبه بندی کنید، محتوای شما در صدر SERP ها قرار می گیرد.

بهینه سازی لینک ها

یکی دیگر از بخش های مهم تصحیح سئو، پیوند دادن است. شما باید هر دو لینک داخلی و خارجی در محتوای خود داشته باشید. همچنین می‌خواهید محتوایی بنویسید که سایر وب‌سایت‌ها به آن پیوند دارند. با ساختار لینک دهی قوی و بک لینک های با کیفیت بالا، می توانید رتبه های خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید.

برترین ابزارهای تصحیح و سئو

همانطور که در بالا ذکر شد، داشتن پلتفرم ها و ابزارهای مناسب در کنار شما، تصحیح سئو را بسیار آسان تر می کند. در اینجا تعدادی از بهترین ابزارها برای تصحیح و سئو که می توانید برای کسب و کار خود استفاده کنید، آورده شده است.

1.WriterAccess

WriterAccess یک پلت فرم نوشتن مستقل است که خدمات تصحیح را ارائه می دهد. به جای تلاش برای ویرایش و تصحیح محتوای خود به صورت داخلی، می‌توانید به متخصصان تأیید شده که در ایجاد محتوا، تصحیح و بهترین شیوه‌های SEO متخصص هستند، برون‌سپاری کنید. نویسندگان در WriterAccess حتی می توانند به شما در برنامه ریزی استراتژیک محتوای خود و ایجاد آن برای شما کمک کنند.

2. SEMrush

SEMrush یکی از محبوب ترین ابزارهای سئو موجود است. دارای مجموعه گسترده ای از ابزارها است که می تواند به شما در بهبود تصحیح سئو کمک کند. شما می توانید لیست کلمات کلیدی ایجاد کنید، در مورد رقبا تحقیق کنید و رتبه بندی محتوای خود را با این ابزار بررسی کنید. این به شما کمک می کند تا برنامه ای را تنظیم کنید که می تواند برای اجرای بهترین شیوه های سئو در تمام محتوای خود استفاده شود.

3. دستور زبان

گرامر یک ابزار تصحیح و بررسی محتوا است که به شما کمک می کند تا اشتباهات خود را هنگام نوشتن پیدا کنید. این دارای یک الگوریتم پیشرفته است که نه تنها املا و دستور زبان را بررسی می کند، بلکه به شما کمک می کند جملات قوی تری بنویسید و از زبان بهتری استفاده کنید. با Grammarly، می‌توانید هر گونه خطای تصحیح را که ممکن است در محتوایتان وجود داشته باشد، پیدا کنید، بنابراین می‌توانید روی چیزهای دیگر تمرکز کنید.

نتیجه

تصحیح سئو یک راه عالی برای بهبود فرآیند تصحیح و کمک به بهینه سازی محتوای شما برای موتورهای جستجو است. هنگامی که از تصحیح سئو استفاده می کنید، می توانید رتبه خود را افزایش دهید، ترافیک بیشتری به دست آورید و مشتریان بیشتری را جذب کنید.

WriterAccess می تواند به شما کمک کند تولید محتوای خود را مقیاس بندی کنید و محتوای خود را با در نظر گرفتن بهترین شیوه های SEO تصحیح کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، یک نسخه آزمایشی 14 روزه WriterAccess دریافت کنید تا پلتفرم را بررسی کنید و ببینید چگونه می‌تواند امروز کسب و کار شما را ارتقا دهد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *