
با نگاهی به سال 2023 و پس از آن، کسب و کارها در سراسر جهان با عدم قطعیت زیادی روبرو هستند.
یک چیز در طول این دوره ثابت خواهد ماند – مشتریان در هنگام تعامل با یک نام تجاری انتظار تجربه های عالی را دارند. طبق آخرین گزارش CX Acquia، کسبوکارها قصد دارند حفظ مشتری را در 12 ماه آینده اولویتبندی کنند: 56 درصد برای بهبود تجربه مشتری برنامهریزی میکنند و 58 درصد بیشتر بر خدمات مشتری تمرکز خواهند کرد.
این باید یک هدف مشترک باشد. برای عبور از طوفان احتمالی، کسب و کارها باید با برآورده کردن و فراتر رفتن از انتظارات مشتری، مشتریان را حفظ کنند.
ثبت نام امروز برای «در سال 2023 بر CX Trifecta مسلط شوید: داده، محتوا و فناوری،» ارائه شده توسط Acquia و ایجاد پایه و اساس موفقیت CX در سال جاری و بعد از آن.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو