هانا استرایکر / نقد و بررسی گیک

تسلا به آینده نگاه می کند و چندین محصول جدید را برنامه ریزی می کند. و در حالی که برای مدتی می‌دانستیم که یک خودروی برقی جمع‌وجور مقرون‌به‌صرفه در حال ساخت است، آخرین کاغذ سفید «Master Plan Part 3» این شرکت جزئیات بیشتری را در مورد سه مدل جدید فاش کرد.

ماه گذشته، تسلا روز سرمایه‌گذار خود را برگزار کرد و این خودروساز درباره آینده و برنامه‌هایش برای نجات جهان با انرژی پایدار صحبت کرد. به اندازه کافی جالب توجه است، اسناد وایت پیپر جدید که جزئیات آن طرح را شرح می دهد، جزئیات زیادی را در مورد وسایل نقلیه آینده تسلا نشان می دهد.

خودروی برقی کامپکت آینده تسلا که شایعه شده به عنوان یک کراس اوور 25000 دلاری شناخته می شود، در حال توسعه است و با یک بسته باتری کوچک 53 کیلووات ساعتی عرضه خواهد شد. این شرکت انتظار دارد که بسیار موفق باشد و فروش بیش از 42 میلیون دستگاه را پیش بینی می کند که تقریباً دو برابر حجم مدل 3 و مدل Y است. تصویر زیر، به اشتراک گذاشته شده توسط ساویر مریت در توییتر، دارای جزئیات بیشتری است.

همراه با یک خودروی برقی جمع و جور واقعاً مقرون به صرفه، تسلا قصد دارد به بخش ون های تجاری و مسافربری، احتمالاً برای تحویل، وارد شود و با فورد E-Transit رقابت کند. این خودروها می‌توانند با باتری 100 کیلووات ساعتی با نیکل بالا کار کنند، اما تعداد تولید بسیار پایین خواهد بود. من مطمئن نیستم که تسلا روباتاکسی بدون فرمان است که ماسک در سال 2022 به آن اشاره کرد یا چیز دیگری.

و در نهایت، وایت پیپر همچنین به هدف جاه طلبانه تسلا برای عرضه در نهایت اتوبوس برقی اشاره می کند. این سند یک بسته باتری عظیم 300 کیلووات ساعتی با فناوری های جدید مواد در دست توسعه توسط تسلا را پیشنهاد می کند. ما مطمئن نیستیم که اینها به عنوان یک اتوبوس مدرسه برقی یا بیشتر برای سفرهای درون شهری به بازار عرضه شوند، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم.

در حالی که همه اینها هیجان انگیز است، ما بی صبرانه منتظر دیدن تسلا مدل 2 جدید هستیم که شایعه شده است مدل Q. اگر گزارش ها و شایعات دقیق باشند، این اولین وسیله نقلیه تسلا خواهد بود که با قیمتی مقرون به صرفه در دسترس است.

از طریق توییتر





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *