تجزیه و تحلیل جدید لینکدین برای سازندگان و برندها بهبود یافته و جزئیات بیشتری دارد



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

در مارس 2022، لینکدین تجزیه و تحلیل سازندگان جدید، از جمله تجزیه و تحلیل پست بهبودیافته و ابزارهای ویدیویی جدید، با تجزیه و تحلیل و اعلان هایی در مورد آنچه که باید به اشتراک گذاشته شود، اعلام کرد. آنها همچنین یک تابع اشتراک برای دریافت هشدارهای محتوای جدید در مورد موضوعات مورد نظر کاربران و مکانی برای بازاریابان برای ارائه خبرنامه خود و دریافت مشترکین بیشتر فراهم کردند.

حالا در دسامبر همان سال ساخته اند زوج بهبودهای بیشتر در تجزیه و تحلیل سازندگان آنها. اما آنها چه هستند و چه کاری می توانند برای شما انجام دهند؟

چه معیارهایی بهبود یافتند؟

1) جمعیت شناسی

اکنون به برگه مخاطبان خود نگاهی بیندازید و بخشی در مورد رشد فالوور پیدا خواهید کرد. در زیر آن مجموعه ای کاملاً جدید از اطلاعات جمعیت شناختی وجود دارد که جزئیات افراد مخاطب شما را تجزیه می کند. اکنون می توانید مکان، نام شرکت و اندازه آنها، در چه صنایعی هستند، چقدر ارشد هستند و عناوین شغلی آنها را ببینید.

2) رشد مخاطب

مجدداً، در زیر برگه مخاطبین، اکنون بینش هایی در مورد تعداد فالوورهای خود دارید، آیا تعداد مخاطبان شما در حال افزایش است و در هفت روز گذشته چقدر بوده است. این عملکرد بلندمدت شما و همچنین آن هفته خاص را به شما نشان می دهد.

با یک نمودار مفید برای نشان دادن پیشرفت، باید بتوانید هر جهش در رشد را به پست های جدید یا هر چیز جدیدی که امتحان کرده اید، مانند معرفی ویدیوها یا موضوعی جدید، مرتبط کنید.

3) پست های با عملکرد برتر

در ابتدا، می‌توانید سه پست با عملکرد برتر خود را ببینید، اما می‌توانید روی «نمایش بیشتر» کلیک کنید تا فهرستی از همه پست‌های خود را به ترتیب عملکرد ببینید. این ماژول واکنش های خواننده، تعداد نظرات و تعداد برداشت ها را برای هر مقاله نشان می دهد.

می‌توانید محدوده تاریخ خود را برای این مورد انتخاب کنید تا بتوانید عملکرد پست‌های این ماه یا مثلاً این سه ماهه را ببینید. همچنین می‌توانید کل برداشت‌ها را در هفت روز گذشته و اینکه آیا روند صعودی یا نزولی است، مشاهده کنید.

چرا باید اهمیت بدی؟

داده‌ها و تجزیه و تحلیل‌های بیشتر فقط می‌تواند خبر خوبی برای بازاریابان باشد، چه بخشی از یک بخش بازاریابی باشید یا شرکت خود را اداره کنید.

به گفته لینکدین: «تنها در سال گذشته، ما شاهد افزایش نزدیک به 50 درصدی در تعداد افرادی بوده‌ایم که افرادی را دنبال می‌کنند که حالت ایجادکننده را روشن کرده‌اند، و نزدیک به 30 درصد افزایش در تعامل با محتوای ایجاد شده توسط افراد با سازنده را مشاهده کرده‌ایم. حالت روشن شد.»

به نظر می رسد که استفاده از حالت سازنده نه تنها دسترسی شما را به این تجزیه و تحلیل های جدید می دهد، بلکه دسترسی و تعامل بیشتری را نیز به شما می دهد.

و استفاده از بینش‌های جدید شما می‌تواند آن را حتی بیشتر کند:

1) مخاطبان خود را اعتبارسنجی کنید

بینش جمعیت‌شناسی جدید لینکدین می‌تواند به شما کمک کند هم درباره مخاطبان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید و هم بررسی کنید که مخاطبان شما در این پلتفرم حضور دارند.

هر بازاریاب می‌خواهد به شدت بر روی پلتفرم‌هایی که مخاطبانش در آن جمع می‌شوند تمرکز کند، بدون هدر دادن هزینه‌های بازاریابی برای پلتفرم‌هایی که در آن جمع نمی‌شوند. اکنون می‌توانید مطمئن باشید که آیا لینکدین مکانی عالی برای دستیابی به مخاطبان شماست یا خیر.

همچنین می‌توانید از اطلاعات جمعیت‌شناسی جدید لینکدین استفاده کنید تا شخصیت‌های خریدار خود را تقویت کنید. البته این می تواند به شما کمک کند تا به مخاطبان خود آنچه را که می خواهد ارائه دهید و همه بازاریابی خود را بهتر هدف قرار دهید، نه فقط کاری که در لینکدین انجام می دهید.

2) ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست

با دیدگاه‌های جدید رشد مخاطب، می‌توانید مراقب رشد یا عدم رشد مخاطبان خود باشید. و بینش در مورد پست های با عملکرد برتر شما می تواند به شما بگوید که مخاطب شما واقعاً چه محتوایی را می خواهد و شاید در چه قالبی نیز باشد.

ترکیب این دو ابزار تصویری عالی از اینکه آیا بازاریابی شما روی این پلتفرم کار می کند یا خیر به شما می دهد.

desde اطلاعیه لینکدین: بینش رشد مخاطب “می تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید که آیا موضوع گفتگو، فرمت بصری جدید یا فرصت سخنرانی ممکن است بر رشد فالوورهای شما تأثیر گذاشته باشد یا خیر، و به شما کمک می کند تا استراتژی خود را در حال حرکت رو به جلو اطلاع دهید.”

3) ایده های محتوای جدید تولید کنید

بینش پست‌های با عملکرد برتر، همه پست‌های شما را به ترتیب عملکرد رتبه‌بندی می‌کند. این داده‌ها را مطالعه کنید و می‌توانید بر اساس آنچه مخاطبانتان واقعاً می‌خواهند، به ایده‌های محتوای جدیدی دست پیدا کنید.

ببینید آیا ویدیوها از مقالات محبوب‌تر هستند یا خیر. محبوب ترین موضوعات خود را پیدا کنید. به آنچه واقعاً خوب عمل می کند و درگیر شدن را خوب نگاه کنید و سپس کارهای بیشتری را انجام دهید.

4) تجزیه و تحلیل را برای گزارش های خود دانلود کنید

تمام داده های تجزیه و تحلیل شما در اکسل قابل دانلود است. به سادگی آنچه را که نیاز دارید دانلود کنید و می توانید آن را ویرایش کرده و در گزارش های خود بگنجانید. این به شما امکان می دهد تا به مدیریت ارشد و هیئت مدیره نشان دهید که استراتژی ها و محتوای شما کارآمد هستند.

اینجا واقعاً هیچ خبر بدی وجود ندارد. لینکدین به بازاریابان و سازندگان فرصتی عالی داده است تا مخاطبان خود و عملکردشان را در پلتفرم بررسی کنند. از آن بهره ببرید.

و خبرهای خوب بیشتری برای سازندگان وجود دارد، زیرا، به گفته خود لینکدین، آنها برای به اشتراک گذاشتن “روش های جدید برای دریافت بینش در مورد محتوای شما” باز خواهند گشت. می توانید دنبال کنید لینکدین برای سازندگان برای به روز ماندن و البته، ما همه آخرین اخبار بازاریابی را همانطور که در اختیار داریم به شما ارائه خواهیم کرد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *