متا جعبه ایمنی هوش مصنوعی را معرفی کرده است که هوش مصنوعی مولد را برای تبلیغ کنندگان خود به ارمغان می آورد.
سه ویژگی جدید هوش مصنوعی مولد متا. منتخب تبلیغ کنندگان متا اکنون می توانند تغییرات متنی ایجاد کنند، تصاویر را از دستورات ایجاد کنند و اندازه تصویر را تنظیم کنند – همه اینها با هدف نهایی جذاب تر کردن تبلیغات است.
تنوع متن به سادگی نسخه تبلیغاتی خود را وارد کنید و متا چندین نسخه کپی تبلیغات را برای آزمایش پیشنهاد می کند. میتوانید روی تصمیم بگیرید که آیا پیشنهادات «عالی نیست» یا «بهنظر خوب است» کلیک کنید.
به نظر می رسد:
تولید پس زمینه می توانید از دستورات متنی برای توصیف ظاهر پس زمینه یا سبک مورد نظر خود استفاده کنید. این به شما امکان می دهد تصاویر مختلف را آزمایش کنید و تأثیر آنها را بر عملکرد آزمایش کنید.
برون زدگی تصویر این ابزار به شما امکان می دهد دارایی های خود را طوری تنظیم کنید که با نسبت های مختلف در سطوح فیس بوک و اینستاگرام (به عنوان مثال، استوری ها، قرقره ها) مطابقت داشته باشد.
چرا ما اهمیت می دهیم. این ابزارهای مولد هوش مصنوعی به طور بالقوه می توانند عملکرد تبلیغات فیس بوک شما را بهبود بخشند و در وقت شما صرفه جویی کنند. اما، مانند هر ابزار دیگری، آزمایش و نظارت بر خروجی ها مهم خواهد بود، زیرا همه می دانیم که هوش مصنوعی مولد از کامل بودن فاصله زیادی دارد.
دسترسی بیشتر در ماه جولای این ویژگیهای جدید هوش مصنوعی تنها برای گروه کوچکی از تبلیغکنندگان در دسترس است. این در جولای تغییر خواهد کرد، یعنی زمانی که متا اعلام کرد دسترسی به تبلیغکنندگان بیشتری را افزایش میدهد.