مایکروسافت به تازگی مجموعه جدیدی از ابزارها و خدمات را راه اندازی کرده است که به متخصصان مراقبت های بهداشتی کمک می کند تا تجارت خود را توسعه دهند و به بیماران بیشتری دسترسی پیدا کنند.
این خدمات عبارتند از:
- تبلیغات مایکروسافت
- شبکه مخاطب مایکروسافت
- Microsoft Dynamics 365 Marketing
آگهی های پزشک و کلینیک. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می توانند تبلیغات هدفمند را بر اساس مکان، جمعیت شناسی و کلمات کلیدی جستجو ایجاد کنند. آنها همچنین می توانند عملکرد تبلیغات خود را پیگیری کنند و کمپین های خود را برای بهبود نتایج خود تنظیم کنند.
تبلیغات پزشک و کلینیک بر اساس جستجوی شرایط، علائم، متخصصان و بسیاری موارد دیگر به صورت هدفمند ایجاد می شوند. این مکانهای غنی اطلاعات بیدرنگ را به مصرفکنندگان ارائه میکنند و الهامبخش عمل میشوند، همه بدون نیاز به کلمات کلیدی.
شبکه مخاطب با Microsoft Audience Network، ارائهدهندگان خدمات بهداشتی میتوانند تبلیغات خود را در شبکهای از وبسایتها، برنامهها و پلتفرمهای رسانههای اجتماعی مورد اعتماد نمایش دهند. آنها همچنین می توانند تبلیغات خود را برای مخاطبان خاص، مانند افراد علاقه مند به سلامت و تندرستی، یا افرادی که به دنبال خدمات مراقبت های بهداشتی هستند، هدف قرار دهند.
Microsoft Dynamics 365. با Microsoft Dynamics 365 Marketing، ارائهدهندگان مراقبتهای بهداشتی میتوانند کمپینهای بازاریابی شخصیسازی شده را بر اساس دادههای بیمار، مانند سابقه پزشکی، اولویتها، و جمعیتشناسی ایجاد کنند. آنها همچنین می توانند عملکرد کمپین های خود را پیگیری کنند و پیام های خود را برای بهبود نتایج خود تنظیم کنند.

سایر مشارکت ها علاوه بر این خدمات، مایکروسافت همچنین به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی دسترسی به شبکه گسترده شرکا و منابع خود را ارائه می دهد. مایکروسافت با سازمانهای پیشرو مراقبتهای بهداشتی مانند انجمن پزشکی آمریکا و انجمن بیمارستانهای آمریکا همکاری میکند تا منابعی را که برای رشد کسبوکارشان و دسترسی به بیماران بیشتر به ارائهدهندگان مراقبتهای بهداشتی نیاز دارند، ارائه دهد.
خوب است بدانید. مایکروسافت بهترین روش های زیر را برای اجرای تبلیغات پزشک و کلینیک پیشنهاد می کند.
- نسخه بتای باز در ایالات متحده، استرالیا، هند، آلمان، فرانسه، کانادا و بریتانیا در دسترس است.
- مزایده آگهی های پزشک و کلینیک مستقل از تبلیغات متنی است. شما می توانید با کمپین مرتبط با فایل فید خود در مزایده آگهی های پزشک و کلینیک شرکت کنید و همچنین با کمپین های معمولی خود در مزایده تبلیغات متنی شرکت کنید.
- حراج تبلیغات پزشک و کلینیک بر اساس هزینه به ازای هر کلیک (CPC) است.
- اتوماسیون فید از طریق زمانبندی پشتیبانی میشود تا به راحتی با تغییراتی که ایجاد میکنید هماهنگ باشید.
- توصیه می شود که از 100 تا 500 دلار در روز شروع کنید.
- هدف گذاری مکان را در تنظیمات کمپین به عنوان «ایالات متحده آمریکا»، «کانادا» یا هر بازار موجود دیگری تنظیم کنید. این اطمینان حاصل می کند که تبلیغات واجد شرایط برای ارائه به تمام کاربرانی است که از داخل این کشورها جستجو می کنند.
- شما می توانید داده های خود را در قالب لیست مخاطبان بیاورید.
چرا ما اهمیت می دهیم. با استفاده از ابزارهای جدید، تبلیغکنندگان میتوانند به بازار رو به رشدی دست یابند و به مجموعه جدیدی از مشتریان بالقوه دست یابند. مایکروسافت همچنین با سازمانهای پیشرو مراقبتهای بهداشتی همکاری کرده است و به تبلیغکنندگان امکان دسترسی به شبکه گستردهای از منابع و تخصص را میدهد. این می تواند به تبلیغ کنندگان کمک کند تا کمپین های مؤثرتری ایجاد کنند و به مخاطبان بیشتری دست یابند.