گسترش تبلیغات خدمات حرفه ای، تغییرات گسترده در اصلاح کننده مطابقت، و به روز رسانی های بسیار بیشتر امروز در خبرنامه آوریل تبلیغات مایکروسافت اعلام شد.

تبلیغات خدمات حرفه ای تبلیغات خدمات حرفه ای Microsoft Advertising اکنون در سطح جهانی در دسترس است. مایکروسافت برای اولین بار حدود یک سال پیش تبلیغات خدمات حرفه ای را به صورت بتا منتشر کرد و گفت:

مایکروسافت Advertising برای کمک به حمایت از این حرفه‌ها و ارتباط بهتر آنها با مصرف‌کنندگان با تجربه‌های تبلیغاتی جذاب، راه‌حل تبلیغاتی جدیدی به نام تبلیغات خدمات حرفه‌ای را توسعه می‌دهد تا این ارتباطات را مؤثرتر از همیشه کند.»

این چیزی است که به نظر می رسد:

تبلیغات خدمات حرفه ای مایکروسافت

تغییرات اصلاح کننده تطابق گسترده. اصلاح کننده تطابق گسترده در سال 2021 منسوخ شد و با آن، مایکروسافت گفت که “به تدریج طی چند هفته آینده عرضه می شود، همه کلیدواژه های تعدیل کننده تطابق گسترده برای تبلیغات جستجو اکنون به عنوان کلمات کلیدی تطابق گسترده به جای مطابقت عبارت استفاده می شوند.”

مایکروسافت اضافه کرد:

  • هیچ اقدامی در این مورد از شما لازم نیست، زیرا ما انتظار داریم که این تغییر به طور کلی برای تبدیل تبلیغ‌کنندگان و هزینه هر خرید (CPA) مفید باشد. هیچ تأثیری بر استراتژی‌های مناقصه یا مناقصه شخص ثالث نخواهد داشت.»

اخیراً ما گزارش داده‌ایم که کلمات کلیدی اصلاح‌کننده تطابق گسترده تبلیغات مایکروسافت اکنون مطابقت گسترده تبلیغاتی را ارائه می‌کنند.

عملیات انبوه در کتابخانه دارایی. تبلیغ کنندگان در Microsoft Advertising اکنون می توانند دارایی های شما را با عملیات انبوه سازماندهی کنند. این به شما امکان می دهد پوشه ها و دارایی ها را به صورت انبوه حذف کنید و چندین مورد را به صورت انبوه به پوشه یا زیرپوشه هدف خود منتقل کنید.

کتابخانه دارایی مایکروسافت

ارزش پیشنهادی هدف. مایکروسافت همچنین اعلام کرد که در استراتژی‌های پیشنهادی Target CPA، بازگشت هدف از هزینه تبلیغات (ROAS) یا Target Impression Share، اکنون می‌توانید ارزش پیشنهادی هدف فعلی را در شبکه کمپین در Microsoft Advertising آنلاین مشاهده و ویرایش کنید.

این هم برای استراتژی های پیشنهادی مستقل و هم برای مناقصه نمونه کارها صدق می کند. می توانید این ستون را از طریق دستور “modify column” در Microsoft Advertising آنلاین اضافه کنید.

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغات به سرعت در حال تغییر است، بیشتر در بازارهای جستجو و نمایش. با عضویت در خبرنامه ما و خواندن سایت، مطمئن شوید که از آخرین تغییرات مطلع هستید.

خواندن اطلاعیه کامل مایکروسافت تبلیغات خدمات حرفه ای و سایر به روز رسانی های محصول برای ماه آوریل.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *