آیا لیست انتظار برای تست درایو بینگ جدید از بین رفته است؟ مطمئناً اینطور به نظر می رسد. ما در مورد این توسعه توسط یک هشدار داده شد داستان در Windows Central.

چرا ما اهمیت می دهیم. بسیاری از ما (از جمله من!) هفته ها منتظر بوده ایم تا به بینگ جدید دسترسی پیدا کنیم. اگر در این گروه بودید، مایکروسافت اج را فعال کنید، به Bing بروید و وارد شوید تا ببینید آیا دسترسی دارید یا خیر.

دیگر انتظاری نیست افراد متعددی توانستند ثبت نام کنند و به بینگ جدید دسترسی داشته باشند. طبق گفته Windows Central، آنها به لیست انتظار اضافه نشدند.

همچنین، بسیاری از افرادی که در لیست انتظار بوده اند اکنون دسترسی دارند.

هیچ تایید رسمی از سوی مایکروسافت. ما برای تأیید با مایکروسافت تماس گرفته‌ایم و در صورت کسب اطلاعات بیشتر، این داستان را به‌روزرسانی خواهیم کرد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

دنی گودوین

دنی گودوین سردبیر سایت Search Engine Land & نمایشگاه بازاریابی جستجو – SMX از سال 2022. او در سال 2022 به عنوان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آخرین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند. گودوین از سال 2007 در مورد آخرین پیشرفت‌ها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و می‌نویسد. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (2017 تا 2022)، سردبیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر موتور جستجو بود. تماشا کنید (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *